Skocz do zawartości

TUNING


Rickson

Rekomendowane odpowiedzi

wiesz co, ja też o tym myślałem, gościu sprowadza chyba te chipy z niemiec, u mnie to gdzieś 16KM więcej także też nieźle u ciebie jeszcze więcej, chipy niby są firmy fastuning jak ktoś założy to niech się podzieli wrażeniami, pozdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakladanie Chipa bez sprawdzania na hamowni jest totalna glupota, skad wiesz co ten chip da? jakie parametry mial twoj silnik przed a jakie ma po ?

Poza tym jak wiesz kazdy silnik ma troche inne parametry nawet wychodzac z fabryki wiec to co dziala w jednym nie znaczy ze dziala tez w drugim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem takie dwa chipy wlasnie od tego sprzedawcy.

Zamontowalem je w moim 318 TDS i poprawa jest znaczna. Auto dostalo lepsze przyspieszenie i jest bardziej elastyczne.

nie wiem ile koni przybylo ale czuc roznice.

Zrobilem juz na nich ok 15tys km i efektow ubocznych jak narazie brak.

Auto przy ostrej jezdzie wiecej kopci ale o tym fakcji wiedzialem ze tak bedzie juz przed zakupem chipow.

jak narazie jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie fajna sprawa jeśli działą ale trzeba umie to sobie wstawi bo sądze że lutowaniem czegoś w kaomputerze nie umiejętnie może puzniej drogo kosztowac więc warto się zastanowic nad samo tuningiem.
Jestem samoukiem w dziedzinie samochodu, więc proszę o wyrozumiałość.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem takie dwa chipy wlasnie od tego sprzedawcy.

Zamontowalem je w moim 318 TDS i poprawa jest znaczna. Auto dostalo lepsze przyspieszenie i jest bardziej elastyczne.

nie wiem ile koni przybylo ale czuc roznice.

Zrobilem juz na nich ok 15tys km i efektow ubocznych jak narazie brak.

Auto przy ostrej jezdzie wiecej kopci ale o tym fakcji wiedzialem ze tak bedzie juz przed zakupem chipow.

jak narazie jestem zadowolony.

 

A jak ze spalaniem w tym przypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chip założy ktoś kto się zna, a niekoniecznie tylko firmy tuningowe muszą to robić hamownie na hamownie można podjechać zawsze mam blisko to vtg chodzi o prostą sprawę po co przepłać skoro efekt jest ten sam ??

Sambo mą religią mata moim niebem

"Rickson"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 323 masz sterownik siemensa i fabryczny immobilizer. Po wymianie chipa trzeba zrobic adaptacje immobilizera bo auto nie odpali. Pozatym tam wymiane oprogramowania powinno sie robic przez zlacze diagnostyczne ( oczywiscie mozna tez przelutowac kosc ) ale to jest rzeznia, poniewaz eeprom to psop44 na montazu powierzchniowym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy poczytać opinie na temat pseudochipów z allegro - potem jest płacz - w/g mnie kto kupuje tanio - kupuje dwa razy ale w przypadku integracji w serce samochodu skutki mogą być opłakane co przyjdzie nie od razu ale po pewnym czasie np. po 30tyś km silnik dead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie od dziś wiadomo, że każde auto jest inne nawet tej samej marki i strojenie / chipowanie / musi być pod konkretny model auta i silnika a nie masówka - dlatego koszta są od 1500zł wzwyż - wiadomo również też nie od dzisiaj że BOX to zło !! :mrgreen: jednemu będzie dobrze pracował a dzięsięciu będzie miało problemy - zależy jak się trafi czyli loteria , nie warta integracji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja moge powiedzieć tylko jedno, śledziłem przez rok posty dot. chipów i na początku marca zadecydowałem kupić osobiście w Poznaniu chipa od gościa z Poznania- który równiez sprzedaje chipy na allegro.

jestem bardzo zadowolony, na chip jest 2 letnia pisemna gwarancja- samochódem jeździ sie bez porówniania lepiej. Miałem świadomośc że silnik i samochód nie jest pierwszej młodości - warto podjąć ryzyko.

Te chipy to nie jest amatorszczyzna, to sa po prostu programy optymalne nie obciążające mocno silnika.

 

Powiem więcej, po kupnie nastepnego samochodu również zachipuje go u tego gościa...

Jednak w przypadku silników beznyznowych wolnossących, a o chipowanienie takowego chodzi w poście (323i)przyrosty sa symboliczne- i jest to strata kasy moim skromnym zdaniem.

 

Co innego silniki turbodoładowane tu przyrost mocy i momentu jest odczuwalny bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.