Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów.

Posiadam obecnie 730d z 99r-,i mam problem z uruchamianiem silnika.Uwaga ;usterka ta pojawia się zawsze po dłuższej eksploatacji poj.Domniemam,że ma to związek z rozgrzanym motorem-temp na tacho w połowie.

Proszę podzielcie śię swoimi opiniami.

:?:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
u mnie był podobny problem w 524, było to 4 lata temu więc dobrze niepamietam napewno był problem z pompą wtryskową, chyba z tłokiem ale niejestem pewien, słyszałem że może być jeszcze problem z rozrusznikiem, chodzi o to ze jak przejnie ciepło z rozgrzanego silnika to w nim klinują się łożyska na wałku i poprostu wolniej kręci silnikiem i niema siły zaskoczyć, więc najpierw bym do niego zajrzał
Opublikowano

Witam

Na 90% masz padniętą pompę wysokiego ciśnienia dającą paliwo na listwe wtryskową. Są w niej trzy sekcje tłoczące i to one są wyrobione.

Jak auto jest zimne to bez problemu odpala a jak jest ciepłe to ma problem, albo długo kręci albo wcale nie pali. Może być jeszcze padnięty wtryskiwacz, ale wtedy nie pali również na zimno więc raczej pompa.

W serwisie jest chyba dostępny zestaw naprawczy do takiej pompy ale sam raczej nie dasz rady, no chyba że jesteś super obcykany.

Powodzenia :D

 

PS Jak nie będzie chciał zapalić spróbuj polać pompę dużą ilością zimnej wody i jak odpali to masz przyczynę.

Opublikowano
Jak nie będzie chciał zapalić spróbuj polać pompę dużą ilością zimnej wody i jak odpali to masz przyczynę.
Polecałbym zamrażacz w sprayu - jest bezpieczniejszy
Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
Opublikowano

miałem ten sam problem w mojej 730D i 523i, jak autko odpaliło rano to było wszystko ok jednak jak trochę pojeździłem i silnik się rozgrzał nie chciały odpalać dopiero po jakimś czasie. Ta benzyna to nawet potrafiła mi zgasnąć podczas jazdy!

Przyczyna w obydwu przypadkach ta sama uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu(czy jakoś tak) po wymianie wszystko wróciło do normy.

Może u ciebie jest to samo

:?:

Opublikowano
miałem ten sam problem w mojej 730D i 523i, jak autko odpaliło rano to było wszystko ok jednak jak trochę pojeździłem i silnik się rozgrzał nie chciały odpalać dopiero po jakimś czasie. Ta benzyna to nawet potrafiła mi zgasnąć podczas jazdy!

Przyczyna w obydwu przypadkach ta sama uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu(czy jakoś tak) po wymianie wszystko wróciło do normy.

Może u ciebie jest to samo

:?:

 

Dokladnie widzialem taki sam przypadek w 528 E39 benzyna i w swojej bylej E32 mialem to samo (koles E39 przyjechal az z Krakowa do Olsztyna do serwisu BOSCHA-BARANOWSKI-Andrzejek jesli chodzi o elektronike, immobilajzery w autach itp. a szczegolnie BMW jest naprawde mocny, polecam!!). Na cieplym nie odpalala-czujnik polozenia, ale nie walka rozrzadu tylko walu korbowego, czyli tzw. impulsator, w wyniku tempertury jego opornosc rosla kilkukrotnie i impuls nie dochodzil do kompa. Sam czujnik, przewod i wtyczka wygldaly ok, ale to czasami o niczym nie swiadczy i trzeba go przemirzyc.

Pozdro

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.