Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
i da się je przestawić na większe ciśnienie?

 

Tak, można regulować na nich ciśnienie paliwa na listwach paliwowych

(oczywiście w jakimś zakresie).

 

Wiem co chcesz zrobić, chcesz przy tym samym czasie wtrysku

wtłoczyć więcej paliwa do cylindra. Teoretycznie silniczki

mają największą moc przy AFR 12,5 więc teoretycznie dając

więcej paliwa coś tam zwiększysz.

 

Tak jak napisał Xsilver, różnica w pracy silnika niezauważalna.

Tak jest przy autkach bez turbiny.

 

Więcej koni uzyskasz z zabawy z zapłonem (przyspieszeniem zaplonu)

ale to zmiany programów w epromach ECU.

 

Turbinowce to inna bajka. Ciśnienie doładowania zwiększasz, dajesz

więcej paliwa i masz więcej koni (oby tylko tyle było do roboty).

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
Wiem co chcesz zrobić, chcesz przy tym samym czasie wtrysku

wtłoczyć więcej paliwa do cylindra. Teoretycznie silniczki

mają największą moc przy AFR 12,5 więc teoretycznie dając

więcej paliwa coś tam zwiększysz.

 

Co to jest AFR? Stosunek masowy powietrza do paliwa? Skąd masz takie informacje? Rozumiem że klasyczny silnik pracuje w 14,7 (tzn. "stara się" tak pracować) ale czy przy gazie w podłodze komputer nie wzbogaca trochę mieszanki?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Wiem co chcesz zrobić, chcesz przy tym samym czasie wtrysku

wtłoczyć więcej paliwa do cylindra. Teoretycznie silniczki

mają największą moc przy AFR 12,5 więc teoretycznie dając

więcej paliwa coś tam zwiększysz.

 

Co to jest AFR? Stosunek masowy powietrza do paliwa? Skąd masz takie informacje? Rozumiem że klasyczny silnik pracuje w 14,7 (tzn. "stara się" tak pracować) ale czy przy gazie w podłodze komputer nie wzbogaca trochę mieszanki?

 

 

Pozdrawiam

 

Dobrze myślisz.

 

AFR (Air-Fuel Ratio)

 

AFR 14,7 jest dla ekologów (czyli najmniej "radioaktywne" spaliny).

ale niestety nie największa moc.

 

Ale jak chcesz więcej mocy bez dawania do dechy?

Czyli zwiększenie elastyczności autka bez ciągłego deptania na max.

 

Co do pedału gazu w podłodze to zazwyczaj jest AFR na poziomie 13.

Tak się sterowało autkami w latach 80-90. Teraz ze względu na

ekologię do kwadratu oraz paliwo-oszczędność w standardowych

autkach miejskich nie zminiejsza się drastycznie AFR'a.

 

Wiele do powiedzenia ma tutaj pompa paliwa (wydajność), może się okazać,

że jadąc na 4 biegu rozpędzasz się na max otwarciu przepustnicy

okazuje się, że do 4000 obr/min AFR jakoś się trzyma a później

leci w górę... okazuje się, że za mało paliwka podaje system.

I wtedy się kombinuje z ciśnieniami a przede wszystkim

szuka się wydajnej pompy paliwowej.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.