Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam pytanie odnosnie układu chłodzenia ostatnio mam problemy poniewaz grzeje mi sie dodam ze mam BMW 316 e30 silnik M40 w czasie jazdy wszystko jest ok w miescie sie zaczyna grzac dodam ze juz wymienilem termostat, nastepnie pompe wody a na koncu visco firmy BEHR i nadal sie grzeje juz niewiem co to moze byc dodam ze mechanik sprawdzal ze glowica nie jest peknieta. :?

Opublikowano
Może być wadliwy termostat, lub zapchana chłodnica, Czy chłodnica po całkowitym nagrzaniu silnika jest ciepła na całej wysokości?
Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
Opublikowano

Chłodnica robi sie cała ciepła była nawet przepłukana :)

 

Dodam ze pompa wymieniona zostala na firmy HEPU. natomiast termostat firmy 4max firma ta robi czesci dla InterCars.

Opublikowano
Nie obraź się ale 4MAX to straszne badziewie, może on jest winien. Wymontuj, wrzuć w wodę i zagotuj. Jak się nie otwiera, lub otwiera sie nie całkiem to śmiało oddaj go do sklepu i kup coś dobrego.
Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
Opublikowano
Nie obraź się ale 4MAX to straszne badziewie, może on jest winien. Wymontuj, wrzuć w wodę i zagotuj. Jak się nie otwiera, lub otwiera sie nie całkiem to śmiało oddaj go do sklepu i kup coś dobrego.

Wymienił pewnie bo stary był lipa.

Ja obstawiłbym pompę. Czasem wycierają się łopatki na wirniku od płynu i takie objawy mogą też występować.

Opublikowano

Dobra sprawdze ten termostat.

 

Jeszcze jedno mam pytanie mianowicie po założeniu nowego visco pochodzilo jakies 1 minute i przegazowalem visco sie zalaczylo byl niesamowity huk i szum wiatru potem jak znow dodawalem gazu to juz nic sie nie dzialo dlaczego ?? i jeszcze jedno czy wina moze byc czujnik temperatury moze on blednie mi wskazuje ??

Opublikowano

Witam

Nie panikuj :P

Zrob tak:

Jak ci wskoczy temperatura na wskazniku,zajrzyj do chlodnicy i zobacz ile jest plynu,tylko zachowaj ostroznosc,zebys sie nie poparzyl.

Plyn powinien siegac do czwartej kreski powyzej kalt/cold.

Druga sprawa,to zobacz,po odkreceniu korka,czy przelewa Ci sie plyn z chlodnicy do zbiorniczka /silnik ma pracpwac/Jezeli nie to

moze byc niewydolna pompa.

Ostatecznosc ,to wymiana czujnika temperatury plynu,lub wskaznika.

U mnie bylo tak,ze wskaznik wariowal na skutek przepalenia i uszkodzenia lampki oswietlenia wewnetrznego po stronie pasazera :shock: Mozesz tez podmienic korek chlodnicy.

Wszystko jest mozliwe :P

pozdrawiam

Opublikowano

Ok sprawdzilem płynu jest dobry poziom a po odkreceniu korka płyn sie przelewa jak sie doda gazu to mocniej sie przelewa ale to normalne :)

 

I jeszcze jedno gdzie sie znajduje czujnik temeratury cieczy w silnku M40 ??

I czy ktos mial juz taki przypadek zeby nowe visco szlak trafił zaraz ??

Opublikowano

Czesc

Czujnik plynu znajduje sie miedzy kolektorem gornym a dolnym w glowicy,

mniej wiecej pod przepustnica,patrzac na nia ,troche w prawo.

 

pozdrawiam

Opublikowano
Grzeje sie, czy to znaczy że podchodzi pod czerwone pole, lekki wzrost temperatury jest dopuszczalny. Wisko to nie to co elektryczny wiatrak w korkach jest mało wydajne. W mojej E30 też w korkach rośnie temp.
Opublikowano

Z tego co podpatrzylem to nieciekawe dojscie jest do tego czujnika :?

 

Tak grzeje sie dochodzi do czerwonego jezeli dluzej pochodzi na wolnych obrotach to powoli wskazowka dochodzi do czerwonego pola :?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.