Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No właśnie, po naciśnięciu pedału gazu zbiera się, ale nie jak przystało na silnik 4.4. Wydaje mi się, że bywało lepiej. Silnik zmienia obroty, pracuje głośniej po dodaniu gazu, a samochód wcale tak żwawo nie reaguje, co nie znaczy, że kredens da radę mnie wyprzedzić ;) Ale jak mówię, to nie to co było. Drugi problem (a może ta sama usterka) to po kickdownie auto zastanawia się 1-2 sekundy (jakby się przydusił), a dopiero potem wyrywa do przodu. Jak chcę uciec np. ze skrzyżowania to lipa, mogę kiedyś nie zdążyć.

 

Ktoś mi coś mówił, że to cewki trzeba wymienić... świece nowe, olej w skrzyni ma 10.000 km (połowę wymieniłem) - tu uprzedzam ewentualne pytania. Przebieg rzeczywisty 127.000 km, więc skrzynia (automat) zmęczona nie powinna jeszcze być, silnik bez gazowni. Czy ktoś ma jakiś pomysł?

Adi
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja zacząłbym od sprawdzenia stanu filtra powietrza, potem przeglądnałbym, jak reagują sondy (nie tylko wartości, ale i czas reakcji).
Kai
Opublikowano
Ja zacząłbym od sprawdzenia stanu filtra powietrza, potem przeglądnałbym, jak reagują sondy (nie tylko wartości, ale i czas reakcji).

 

No filtr powietrza może mieć i z 50 tys. przebiegu, ciągle zapominam go wymienić. Czy on aż taki wpływ może mieć? Sondy są ok, bo sprawdzałem na modiku.

Adi
Opublikowano

U mnie tak sie dzieje od czasu awarii przeplywomierza i czujnika walu

co prawda mam mniejszy silnik ale roznica w mocy jest znaczna

czasem to muli tak ze maluchy mnie wyprzedzaja

Ale dzis powinni juz wszystko macherzy wymienic i znow bede mial 170 kucyków :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.