Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam blos to naprawde dobre urzadzenie sam mam go w moim e34 2.0 24V tzw. M50 od jakiegos pol roku . rezultaty powalaja spalanie przy normalnej jezdzie po miescie na gazie mialem w granichach od 16 L do 17 tu teraz przy szybkiej jezdzie mam 14-15 tu . ta trasie zeszlo mi najmniej do 8.9 litra ale to byla jazda bardzoo ekonomiczna 80km/h . a same osiagi sa o niebo lepsze bez blosa max co wycislem to 180 na prostej a teraz 205km/h i to z malo wydajnym parownikiem ( musze go zmienic kiedys jak bende mial kase na wydajniejszy to z 220 poleci) roznica miedzy benzyna a gazem nadal jest ale na benie tez duzo szybciej sie zbiera 10.5 do setki a na gazie 11.4 ale to ze wzledu na parownik. jezeli chodzi o dostep do blosa i jego zalozenie to powiem tak sam jestem z katowic i objezdzilem z kolo 10 ciu ,,warsztatow" to tytali sie co to jest wogule blos i wciskali instalki za 6 tys zl sekwencji . dlatego postanowilem sobie go kupic na allegro i sam zamontowac a potem tylko pojechalem na ustawienie skladu mieszanki do warsztatu gdzie juz kiedys widzieli blosa i go wyregulowali . od tamtej pory mniej pali jest szybszy i nie mam strzalow w kolektor jak to wczesniej czesto mialo miejsce umnie (troche denerwujace jak jechales z jakas kolezanka przekrecasz kluczyk i buuuum i wywalilo rule z gazu a tu nura pod maske i naprawiasz chociaz to prawie bylo juz potem z 10s bo doszlem do wprawy :)
Opublikowano
ten blos niby to jest dobra sprawa, znajomy mowi ze te blosy sa wycofane juz z montazu bo auta sie palily z tym urzadzeniem, czy kto zna taki przypadek ze z blosem auto sie zapalilo??
przednie kola sluza do kierowania, a tylne do napedzania
Opublikowano

mam blosa, nie narzekam i pierwsze slysze o jakimkolwiek paleniu sie aut z blosem...

skad takie njusy ma ow znajomy ???

Opublikowano
ten blos niby to jest dobra sprawa, znajomy mowi ze te blosy sa wycofane juz z montazu bo auta sie palily z tym urzadzeniem, czy kto zna taki przypadek ze z blosem auto sie zapalilo??

 

Nie siej tego rodzaju paniki z tym"paleniem"

Wycofane sa z produkcji tylko te bez silnika krokowego ,ze wzgledu na przepisy. Produkowane obecnie Blosy maja silniczek krokowy w celu sterowania skladem mieszanki. Ale te nowe blosy to juz niestety nie jest

"TO"

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano
ja tam nic nie wiem o tym zeby auta sie palily a na bank nie z powodu blosa . a jak moga je wycofac jak u nas od niedawna sa dopiero bo to wloski produkt firmy BRC . faktycznie czasami kombinuja i modyfikuja je ale to wlasnie na przepisy UNI bardzo ostre a nie przez to ze to nie dziala albo jest wadliwe . moge tylko powiedziec ze przed montazem blosa dzialy mi sie cuda pod maska z ta instalacja 2 giej generacji awarie itp. a teraz spokoj . a zapalic tam sie nie ma co zabardzo bo nawet podczas wystrzalu gazu w kolektorze ( na wyregulowanym blosie tego jeszcze nie mialem ) to ten podmuch to zgasi . to tak jak bys odpalal auto i np. do gaznika wlal te preparaty co ulatwiaja zaplon dmuchnie ogniem i tyle pozaru nie ma chyba ze benzyne wlejesz to wtedy jest efektownie i gasnica sie przyda :)
Opublikowano
Blos nie ma nic wspolnego z tym ze sie zapalają samochody, co ma jedno z drugim wspolnego. Blos jest po to zeby odmierzac precyzyjnie dawke gazu, dzieki temu nie ma strat i bryka lepiej jedzie imniej pali. Więc ja sie pytam po raz kolejny, jakim cudem blos powoduje zapalanie samochodów, przecież w blosie nie ma nic co sie moze samoczynnie zapalic. Co za :modlitwa: BBBBZZZZDDDDUUUUUURRRRRAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zakładajcie i jeździjcie na blosie, lepiej bryka lata i mniej pali czyli więcej w kieszeni zostaje. Sam juz ponad pol roku latam i szczerze POLECAM.
IVI
Opublikowano

Mam od wczoraj BLOSa. Sam go zamontowałem (mam instalację 2G) pomiędzy przepływomierzem, a przepustnicą - zamiast klapy antywybuchowej. Od razu po montażu i bez żadnych regulacji, silnik pracował normalnie, ale kręcił tylko do 3,5 tys. Wywaliłem attuator i kręci się do końca obrotomierza (oczywiście pod obciążeniem). Pojechałem jeszcze na analizator spalin i tam ustawiłem grubą śrubą przy 3 tys. obr. CO na 0,07%. Niestety na wolnych obrotach cienką śrubą udało mi się ustawić najmniej 2,8% CO - trochę dużo, ile jest u Was?

Komputera gazowego nie regulowałem, bo nie wiem jaką rolę miałby pełnić po demontażu attuatora.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam od wczoraj BLOSa. Sam go zamontowałem (mam instalację 2G) pomiędzy przepływomierzem, a przepustnicą - zamiast klapy antywybuchowej. Od razu po montażu i bez żadnych regulacji, silnik pracował normalnie, ale kręcił tylko do 3,5 tys. Wywaliłem attuator i kręci się do końca obrotomierza (oczywiście pod obciążeniem). Pojechałem jeszcze na analizator spalin i tam ustawiłem grubą śrubą przy 3 tys. obr. CO na 0,07%. Niestety na wolnych obrotach cienką śrubą udało mi się ustawić najmniej 2,8% CO - trochę dużo, ile jest u Was?

Komputera gazowego nie regulowałem, bo nie wiem jaką rolę miałby pełnić po demontażu attuatora.

 

Podobnie mam, na wolnych nie mogę zuborzyć mieszanki pomimo że mała jest na maxa wkręcona, ktoś tam pisał ze winą moga być gumeczki (oringi) które szybko lub od samego poczatku trzeba wymienić na nowe.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.