Skocz do zawartości

[ E32 ] V8 pracuje nierówno na wolnych - czy to cewka?


PrzemekB

Rekomendowane odpowiedzi

Brak mozliwosci odkrecenia korka to jest juz koncowe stadium, gdy menbrana praktycznie juz nie trzyma, na poaczatku pojawiaja sie objawy typu

1. Ubytki oleju

2. Problemy przy odpalaniu rano i siwy dymek z rurek, zapach spalonego oleju

3. Swiszczenie silnika.

4. Nierowna praca na wolnych obrotach

5. Problem z odkreceniem korka oleju.

 

Menbrana jest elelmentem gumowym w plastikowej obudowie-guma z czasem parcieje, w autach 10-12 letnich jest to zazwyczaj przyczyna problemow, o ktorych piszesz. Wymien ja i zobacz czy pomoglo-a na 99% to jest menbrana.

Pozdro

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam po dluzszej przewie

 

Spiesze do was z informacjami co sie dalej dzieje.

 

samochod moj trafil do mechanika ktory stwierdzil ze ma lozny sworzen tloka. Nie jestem mechanikiem ale troche sie znam stwierdzilem ze to bzdura gosc mial 2 tygodnie (bo ukradli mi tablice rejstracyjne , ciag dalszy klatwy) na sprawdzenie mojego samochodu nic nie zrobil i zaczal wymyslac. :mad2: :duh: Zabralem od niego moja bemke bo chcial mi silnik rozbierac. Skorzystalem oczywiscie z opini wybralem sie do polecanego przez wielu ludzi na forum warsztatu AUTO-RAFMAR w sasiedniej Bydgoszczy.

 

Gość magik nie z tej ziemi.

 

Na dziendobry znalazl mi ze jakiejs zaslepki nie ma w kolektorze dolotowym i ciagnie lewe powietrze. trzepal samochod chyba z 4 godziny.

 

Jego diagnoza brzmiala prawdopodobnie rozciagniety lancuch rozrzadu.

 

Dzis dzwonilem faktycznie byl rozciagniety, rozrzad poprzestawiany . Już jest wszystko zrobione i mowi ze wszystko jest ok ale na zimnym silniku

 

Gdy sie rozgrzeje gubi zaplony na jednym cylindrze, ma sie teraz zajac wtryskiwaczami i cewkami.

Magik mowil ze do konca tygodnia sie upora z problemami :modlitwa::lol:

 

Wiec jak bede wiedzial wiecej znowu napisze

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Ponownie

 

Wiec tak. Silnik mial luzny lancuch rozrzadu co za ty, idzie poprzeskaiwaly walki. Wymieniono tez jedna cewke( o dziwo inna niż na poczatku mi prognozowano) i zalozono mi jedna zaslepke w kolektorze dolotowym.

 

Efekt o niebo lepiej chodzacy silnik ale jeszcze nadal lekko nim trzesie ale juz minimalnie. Dostaje troche drgan przy okolo 1,5 tys obrotow, i sie zastanawiam co to jest. Macie pomysły. ???? i doradzcie jaki olej do niej wlac mam 236 000 km zastanawiam sie czy nadal lac polsyntetyk czy mineralny

 

Pozdrawiam

 

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Ponownie

 

Wiec tak. Silnik mial luzny lancuch rozrzadu co za ty, idzie poprzeskaiwaly walki. Wymieniono tez jedna cewke( o dziwo inna niż na poczatku mi prognozowano) i zalozono mi jedna zaslepke w kolektorze dolotowym.

 

Efekt o niebo lepiej chodzacy silnik ale jeszcze nadal lekko nim trzesie ale juz minimalnie. Dostaje troche drgan przy okolo 1,5 tys obrotow, i sie zastanawiam co to jest. Macie pomysły. ???? i doradzcie jaki olej do niej wlac mam 236 000 km zastanawiam sie czy nadal lac polsyntetyk czy mineralny

 

Pozdrawiam

 

Jacek

 

Nie sądzisz że luźny łańcuch przy przebiegu 236 000km to grubo za wcześnie? W moim M30b28 łańcuch był ok po 400 000 km (tez jest to ważne bo jak się rozciągnie to zapłon ciezko ustawić)

Tak poza tym to tez myśle nad takim V8, bo R6 już mi się znudziło :D

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co wiem ze to jest za wczesnie, ale mam pelna dokumentacje do okolo roku poltora w wstecz z niemieckich serwisow gdy moja bunia miala 213 000 wiec w rok gosc duzo nie natrzaskal szczegolnie ze mial dwa samochody. Był bardzo zafascynowany nielegalnymi wyscigami nocnymi na 1/4 mili i mysle ze tam ostro palowal moj samochod. Mechanicy ktorzy mi to robili spece nie z tej ziemi (na szczescie jakims cudem znalezli sie w bydgoszczy) mowili ze to typowy objaw starych sportowych pałowanych samochodów.

 

Pozdrawiam

Jacek

 

P.S. czy myslicie czy przestawiony rozrzad mogl miec wplyw na wyniki pomiaru cinienia na cylindrach?????? bo mialem dziwne wyniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name="Grigorij

Tak poza tym to tez myśle nad takim V8' date=' bo R6 już mi się znudziło :D[/quote]

 

Grigorij Gorąco polecam, ten dzwiek te przyspieszenie 218 KM gdybym mial automat to bym sie chyba palowal w tym samochodzie non stop. Narazie mam z ta bemka od 2 miesiecy problemu troche ale i tak ja kocham i warta jest wszelkich wyrzeczen.

 

 

Naprawde z reka na sercu polecam.

 

Raz jak dociebie V8 zamruczy zakochasz sie i juz jej nie zostawisz zapewniam.

 

Bedzie twoja boginia i bedziesz ja wielbil :modlitwa:

 

Wkoncu to BMW Bedziesz Mnie Wielbić

 

Pozdrawiam

 

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. czy myslicie czy przestawiony rozrzad mogl miec wplyw na wyniki pomiaru cinienia na cylindrach?????? bo mialem dziwne wyniki

 

Oczywiście że tak, zaworki się w złych momentach zamykały.

To kompresja była dziwna :D

Co do dźwięku to R6 też jest fajny zwłaszcza silnik m30, bo m50 już mniej, najgorszy jest dźwięk czterocylindrówki - jak jakaś kosiarka pod maska :lol: Nad V8 jeszcze pomysle choć bardzo wiele osób mi odradza ten silnik i podobno budy w E32 po 1992 są dużo gorsze, rdzewieją itd.

Podobno jakiś kryzys w BMW wtedy mieli i jakość na łeb spadła chwilowo.

Ale to wszystko podobno, nie wiem nie pracowałem wtedy w BMW :lol:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

georgij uwierz mi v8 to v8

 

Ludzie sie ogladaja jak tym jezdze, wylaczam radio bo szkoda zagluszac tej pieknej muzyki no i v8 jest mocniejszy niz r6. Mam kolege ktory ma e32 r6 i pluje sobie w brobe i codziennie przeglada allegro w poszukiwaniu v8. Co do budy troche racja ale tragicznie nie jest.

 

Faktycznie silnik M60 V8 jest bardziej zaawansowany technicznie, ma np 3 lancuchy rozrzadu, m30 ma chyba jeden.

 

Ja ci z calego serca polecam, nie bedziez zalowal a ludzie ci beda zazdroscic. A kierowcy golfow hond i skod beda dostawac goraczki na twoj widok i dzwiek:)

 

Pozdrawiam

 

AAAAA ktos sie tam pytal co bylo z moja bunia, wczesniej juz pisalem wyciagniety lancuch rozrzadu przestawione walki rozrzadu i jedna cewka do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe kierowcy Golfów, Hond i innego plastiku już gryza kierownice, teraz mam E23 z 84 z 2.8 R6, wygląda na youngtimera, wiekszośc osób sądzi że jest z lat 70-tych (dużo chromu klasyczna linia) i nie spodziewają sie całkowitej deklasacji spod świteł od takiego "starego" auta :lol:

 

A co z twoją budą jest nie tak, rdzewieje? Skrzypi, pęka lakier?

M30 ma jeden łańcuch, to bardzo stary silnik nie wiele osób wie ale pochodzi on z 1968 roku, a był montowany aż do 1994, co nie oznacza że jest zły, to jedna z legend BMW, chyba wiekszą jest tylko m10, czyli pierwszy nowoczesny silnik BMW.

Co do V8, to będe miał juz to teraz wiem, koniecznie w manualu, koniecznie ze szperą (teraz tez mam i jest super), ale z zakupem mi się nie spieszy, może za rok za półtora. Nastawaim się na bardzo długie poszukiwania, może coś z CH przywiozę, zobaczymy :D

 

PS

Zmierz teraz kompresje to potwierdzisz moja teorię o zaworach. I bedziesz widział czym naprawdę jeździsz.

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie jest ok tylko drzwi od srodka od dolu troche bierze ale to maja wszytskie bo mam kumpla tez z e32 r6 i ma to samo ten sam rocznik 1993 r.

 

mam duza ryse na masce i kilka odbitek od kamienia (ale to raczej nie wina samochodu a idoty ktory nim jezdzile przed moja skromna osoba) i male zrodlo rdzy we wlewie paliwa

 

zadnych odpekniec nic nie skrzypi(skrzypil pedal gazu ale napsikalem wd 40 i pozatym duzo go uzywam) .

 

A cisnienie teraz sprawdze.

 

Pozdrawiam

 

P.S. moze przeslal bys na mejla kilka fotek swojej buni bo musi wygladac rewlacyjnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

witam wszystkich po pewnym czasie.

 

Temat ogólnie chyba nie aktualny bo mój kolega który odwoził mnie po imprezie dachował 2,5 raza i moje piękne bmw do to teraz kupa złomu.

 

Szkoda tak to jest jak sie zapomina co oznacza 220 hp pod pedałem i brak doświadczenia w prowadzeniu tylkno napędowego auta.

 

Pozdrawiam Wszystkich i dziekuje za dyskusje.

 

P.S. mam już drugie bmw 730 i oczywiście 3,0 V8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.