Skocz do zawartości

Zmiana dyfera (dyferenjal) kilka pytan !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

 

Szykuje mi sie wymiana dyfera (wyje) na mojej wiosce nie mam duzego wyboru uzywanych czesci do BMW E36.. jeden kolega zaliczyl dzwona w przod auta i ma troche czesci uzywanych, jego model autka to 316i a moj 320i 24v, dyfer z 316i (M40) 318i (m40) 320i (m50) sa takie same sprawdzialem! ale jego autko jest z 96 roku i ma nowszy motor m43 i tu moje pytanie przy tym silniku jest dyfer nieco inny ma przelozenie 3.38 a mi potrzeba dyfer o przelozeniu 3.45, co mam zrobic wymieniac? jakie to przyniesie konsekfencje w stosunku mocy przeklamywania licznika i w ogole niech ktos sprostuje mi to wszystko co sie stanie jesli go przeloze?? nie znam sie dokladnie na tych liczbach (mam na mysli przelozenie dyfera)

 

dodaje szczegolowy opis o to jego dyfer

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA71&mospid=47435&btnr=33_0370&hg=33&fg=05

a to moj:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=33_0370&hg=33&fg=05

 

 

porownajcie sobie dane techniczne i ocencie jak to bedzie sie zachowywac...

dzieki za pomoc !

jak kochac to Ksiezniczke jak krasc to Miliony jak jezdzic to tylko BMW ;)
Opublikowano
rozumie dokladnie o co chodzi tylko chcialbym wiedziec ile poleci mniej, wiecej i jak to w ogole bedzie sie zachowywac nie potrafie sobie obliczyc nie mam jakis wzorow a poza tym nie jestem dobry z matmy szukam kogos kto pomoze mi ;)
jak kochac to Ksiezniczke jak krasc to Miliony jak jezdzic to tylko BMW ;)
Opublikowano
wskazania licznika sie nie zmienia!! czujniek jest w mosce a nie skrzyni biegow,na tym przelozeniu bedzie troche salbszy ale wyzszy v maks moze mniej palic na trasie,
przednie kola sluza do kierowania, a tylne do napedzania
Opublikowano
Przecież różnica między 3.38 a 3.45 jest praktycznie niezauważalna (nawet tego nieodczujesz), co innego jakbyś chciał włożyć znacznie krótszy lub znacznie dłuższy dyfer. (np: w e30 jakbyś zakładał zamiast 3.25 - 4.10 lub 4.27 albo odwrotnie)
Opublikowano

To ja od razu zapytam jakie jest przelozenie w dyfrze z modelu:

 

e36 318i 93rok 113 koni sedan m40.

 

a

 

 

e36 320i 92rok 150koni coupe m50 (bez vanosa)

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Opublikowano
3.45 w 318,318is i 320
dziekuje.

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Opublikowano
3.45 w 318,318is i 320
dziekuje.

 

 

przekonałem sie ze nie. zawsze nalezy czytac na blaszce z tyłu dyfra jakie ma przełożenie w wiekosci 1.6 i 1.8 mają 3.38 (następowały rowniez zmiany w latach)

Jedyną dobrą rzeczą w przednim napędzie jest to ze gdy cofasz masz napęd na tył !
Opublikowano
3.45 w 318,318is i 320
dziekuje.

 

 

przekonałem sie ze nie. zawsze nalezy czytac na blaszce z tyłu dyfra jakie ma przełożenie w wiekosci 1.6 i 1.8 mają 3.38 (następowały rowniez zmiany w latach)

ha no i wlasnie! mi tez napisala jedna osoba ze 318i i 316i w wiekszosci przypadkow maja inne niz 2.0 .

 

No to powiedzcie mi teraz ... jesli ja mam dyfer z 318i powiedzmy 3,38 i wloze tam silnik 2.0 ktory ma - 3,45 - to sie polepszy przyspiesznie a max speed bedzie mniejszy albo odwrotnie?

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.