Skocz do zawartości

Awaria!!!Centralny zamek nie domaga.Alarm głupieje.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

W niedawno nabytym E36 z 92 roku w sedanie najprawdopodobniej mam fabryczny centralny zamek na pilota i alarm.Wszystko pracowało bez zarzutu.

1.Problem polega na tym ze od wczoraj nie działa mi centralny zamek na dzwi pasazera po lewej stronie za kierowca.Wszystkie dzwi sie zamykaja wlacznie z bagaznikiem a te jedne trzeba zamykac recznie poprzez nacisniecie cypelka.Posprawdzalem bezpieczniki i sa ok.Rozebrałem boczek dzwi i nic niepokojacego nie zauwazylem kabel posprawdzalem nie ma zadnych przetarc czy innych uszkodzen.Prosze o pomoc co mam jeszcze sprawdzic???Jak się dostać do tego siłownika w tylnich dźwiach Od czego zacząć???? :cry2: :modlitwa:

 

2.Mam takze problem z alarmem poniewaz czasami sam się włacza i wyje jak głupi nie ważne czy to dzień czy noc.2 razy musiałem w nocy go wyłączać bo by mnie sąsiedzi rano zjedli. Dlaczego tak sie dzieje? HELP

Jest taka rzecz dla której warto żyć!

Moja trójeczka.

Nowe,markowe części samochodowe:

Jesteśmy na allegro nick: "Wochu01"

TEL:502-959-955

Opublikowano
Może to wina krańcówki w tych drzwiach.

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano
A co to takiego ta krańcówka i gdzie ona sie znajduje?

Jest taka rzecz dla której warto żyć!

Moja trójeczka.

Nowe,markowe części samochodowe:

Jesteśmy na allegro nick: "Wochu01"

TEL:502-959-955

Opublikowano
Krańcówka, to włącznik krańcowy odpowiedzialny między innymi za włączanie i wyłączanie oświetlenia w kabinie. Znajduje się w części zamka drzwi przykręconej do słupka środkowego (przednie drzwi) i odpowiednio z tyłu. Jak poszukasz to znajdziesz malutki bolczyk który się wciska podczas zamykanie drzwi.
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano

A co ma wspolnego krancówka od swiateł wewnątrz auta z niedziałającym centralnym zamkiem?Ja mam jakis cypelek koło tylnego nadkola i jak sie dzwi zamyka to swiatla gasna,jak naciskam palcem przy otwartych dzwiach tez swiatlo wewnatrz auta gasnie.Prosze o pomoc gdzie szukac przyczyny nie działającego centralnego zamka w dzwiach.

A jak wyjac klamke zewnętrzną bo jakos trudno sie do niej dostac od wewnatrz moze to wina silownika gdzies sie przepalił tylko jak go wyjac i obejrzec czy jest ok :?: ! :mad2:

Jest taka rzecz dla której warto żyć!

Moja trójeczka.

Nowe,markowe części samochodowe:

Jesteśmy na allegro nick: "Wochu01"

TEL:502-959-955

Opublikowano
Mam takze problem z alarmem poniewaz czasami sam się włacza i wyje jak głupi nie ważne czy to dzień czy noc.2 razy musiałem w nocy go wyłączać bo by mnie sąsiedzi rano zjedli. Dlaczego tak sie dzieje? HELP

 

sprawdz karancowki, przynajmniej ja tak mialem ze byla to wina wlasnie tego

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano

Niewiem co krancowka ma z tym wspolnego z zamykaniem drzwi, ale moze byc powodem do wlaczajacego sie alarmu (niekoniecznie ta przy dzwiach niezamykajacych sie.

Niewiem jakie pojecie masz o kabelkach i pradzie wiec trudno ci jakos konkretnie pomoc, ale najprosiecj byloby dobrac sie do kabli w drzwiach i sprawdzic na nich napiecie przy zamykaniu drzwi, czy wogole jakies dochodzi, jesli tak to przyczyna moze byc sam silownik.

a czy centralny zamek otwiera ta drzwi?

Opublikowano
Centralny działa na wszystkich dzwiach oprocz lewych z tyłu,tam nie ma zadnej reakcji .Bagaznik sie zamyka i klapka od wlewu paliwa tez!

Jest taka rzecz dla której warto żyć!

Moja trójeczka.

Nowe,markowe części samochodowe:

Jesteśmy na allegro nick: "Wochu01"

TEL:502-959-955

Opublikowano

Skoro niema zadnej reakcji to rozumie ze rowniez nieotwiera tych drzwi.

tak jak pisalem powyzej najlepiej sprawdzic czy dochodzi zasilanie do silownika jesli tak to poprostu masz uwalony silownik.

Istnieje jeszcze opcja ze sie zacial, raz mialem taki przypadek i dopiero jak dostal 3x wieksze napiecie to sie ruszyl i chodzi do dzis.

Najpierw proponuje jednak sprawdzic czy dochodzi do niego wogole zasilanie.

Opublikowano
Zasilanie dochodzi sprawdzałem miernikiem w kostce pomiedzy dzwiami a karoserią.Bylo jakies 11v jak wlaczalem i wylaczalem zamek.Dzwi mozna otworzyc po podniesieniu cypelka w gore,inaczej nie da rady.Probowałem tez wyjąć ten siłownik ale nie wiem zabardzo jak.Jest przymocowany jakos do zamka i nie moglem go wyjac.Jak to zrobic???

Jest taka rzecz dla której warto żyć!

Moja trójeczka.

Nowe,markowe części samochodowe:

Jesteśmy na allegro nick: "Wochu01"

TEL:502-959-955

Opublikowano

Niewiem jaki posiadasz silownik, u mnie w e34 mam oryginalny centralny zamek i jak go wyjmowalem to razem z zamkiem z drzwi, jak sie pozniej okazalo to wystarczylo chyba tylko 2 zatrzaski odciagnac.

A u ciebie niestety niewiem, niech sie moze wypowie ktos kto robil w e36, ale tu i tak pewnie nie o model samochodu chodzi tylko o rodzaj silownika.

Opublikowano

Ja sobie pozwole sie podlaczyc do tematu co zeby nowego nietworzyc, otoz ja w swoim E46 mam taki problem ze po nagrzaniu samochodu, a mianowicie jak sobie samochod na parkingu przed firma postoi 8h i temperatura powietrza jest powyzej 15 stopni i bedzie grzalo na niego ostro slonce to centralny za nic mi sie nieotworzy z pilota jak otworze to tylko z kluczyka i tylko sie otwieraja drzwi naturalnie od kierowcy natomiast reszta nie.... i teraz ciekawostka, wsiade do samochodu wlacze klime samochod sie ochlodzi, zazwyczja bywa to juz po jakis 5-10 minutach i centralny dziala jak trzeba i z pilota sie otwieraja wszystkie drzwi oraz z kluczyka jak przekrece w drzwiach to sie wszystkie pokoleji drzwi otwieraja....

Co to moze byc :?:

Opublikowano
Niewiem jaki posiadasz silownik, u mnie w e34 mam oryginalny centralny zamek i jak go wyjmowalem to razem z zamkiem z drzwi, jak sie pozniej okazalo to wystarczylo chyba tylko 2 zatrzaski odciagnac.

A u ciebie niestety niewiem, niech sie moze wypowie ktos kto robil w e36, ale tu i tak pewnie nie o model samochodu chodzi tylko o rodzaj silownika.

 

 

U mnie jak odkreciłem 3 srubki od zamka to zamek jest tez zespojony z taka czarna puszka to raczej jest ten silownik bo z niego wychodza 3 kabelki tylko nie wiem jak ten caly zamek wyjadz z dzwi nie bardzo jest tam miejsce i jeszcze te druty przeszkadzaja co ida do cypelka i do wewnętrznej klamki.Jest tam bardzo malo miejsca na rozne kombinacje aby to wyjac.Moze ktos juz wyjmowal zamek z silownikiem.Prosz o pomoc :modlitwa: :cry2:

Jest taka rzecz dla której warto żyć!

Moja trójeczka.

Nowe,markowe części samochodowe:

Jesteśmy na allegro nick: "Wochu01"

TEL:502-959-955

Opublikowano
Aby wyjąć siłownik z drzwi trzeba odkręcić zewnętrzną klamke.Najpierw trzeba małym śrubokrętem podważyć i wyjąć plastikową maskownice nad klamką,potem odkręcić śrubki i wyjąć klamke na zewnątrz.Sory ale robiłem to sporo czasu temu i nie pamiętam czy nie trzeba jeszcze czegoś w drzwiach odkręcić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.