Skocz do zawartości

sworzeń wachacza do wymiany (co z resztą ?)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Proszę o porade Was. Mam do wymiany jeden sworzeń zewnętrzny wachacza. W wiązku z tym na pewno zdecyduje sie zrobić od razu z drugiej strony Czy jest sens/wskazania wymieniać też tulejki i sworzeń długi gdy sa ok?
Opublikowano
Jak masz nadmiar kasy to mozesz wymienic, zeby nie robic tego pozniej...ale jesli sa dobre to mysle, ze mozna sobie podarowac te elementy...chociaz z drugiej strony jak cos robic to dobrze :mrgreen:

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano
Ja tez wymianialem sworznie , zew. bo mial luz. Po zdejciu wachacza okazalo sie ze mechanik nie powiedzial mi ze dobrze bylonby wymieniac od razy srodkowe-dlugie i tuleje...............bo na oko byly dobre-ale jak wiadomo guma ze starosci parcieje robi sie malo elastyczna itp.w ten sposob wciagneli mnie w koszt powtornej wymiany 150zł za obioe strony.a w tej cenie to bym juz kupil 2 dlugie sworznie i tulejki..........czyli jetsem w plecy :duh:
Opublikowano
Witam, przeprowadzałem niedawno taką operację i wiem, że lepiej wymienic wszystkie sworznie + tuleje i łączniki stabilizatora przy okazji. Zrobisz raz i masz spokój. Pamietajmy że jeździmy po kraju gdzie jakość dróg jest fatalna i te elementy szybko się męczą. Za częsci w hurtowni zapłaciłem około 550zł (Febi) + 200zł za robocizne. Efekt znakomity - żadnych skrzypień na wachaczach (wyczuwałem w kierownicy) oraz lepsze prowadzenie. Polecam i pozdrawiam :wink:
Opublikowano

Dzieki za rade, ale sprawa juz chyba niekatualne. Aż ci nasi mechanicy !!! dzisiaj podkorciło mnie pojachac na diagnostyke i sprawdzic czy rzeczywiscie nie robi mnie w balona. i Co sie okazała , że wszystko OK. A mechanior chciał wymieniac koncówki drążków, i sworznie. Ale to nic bo za całość chciał 660 zl. Częsci znalałem sobie w sklepie za 200zl (te same ) Tacy to są własnie mechanicy w Krakowie !!! Nie polecam tego warsztatu i zaraz dam go do NIEPOLACANYCH.

 

Ps. Byłem bo mi cos w kole stukało, Nadal stuka może to przekładnia, Czy możliwe ze to amorki ? Bo na bank mam do wymiany przód

Opublikowano
Siema. Właściwie tam nigdy nie grzebałem ale być może robią to poduszki amora (te pod maską) W sumie nie wiem jak to jest rozwiązane ale napewno znajdziesz na RealOEM. Powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.