Skocz do zawartości

błąd Carsoft


arieso

Rekomendowane odpowiedzi

podczas sprawdzania samochodu E39 525d 2002r. programem Carsoft 6.1 SP4 wyskoczyły mi błędy ktoś może orientuje się co ozn.?

 

 

dme/dde

 

3505 Gluhanlage-unterbrechung oder kurzschluss nach masse

 

 

instrument cluster

 

CE aubentemperaturfuhler

 

 

dsc/abs

 

106 not defined

 

41 Lenkrad winkel sensor

 

81 einlassventil: vorne links

 

 

 

ZKE/ZVM

 

F49 2 daten austausch vom Tur modul fahrer- Tur nach GM gestort

 

F149 1 Basis modul defekt (ev. sicherung)

 

F94

 

 

AIRCO

4 Heizgeratefuhler rechts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jak dla mnie to:

 

3505 Gluhanlage-unterbrechung oder kurzschluss nach masse

(glutanlage)

system świec żarowych - przerwa lub zwarcie do masy

 

aubentemperaturfuhler

(aussentemperaturfuehler)

czujnik temperatury zewnetrznej

 

106 not defined

nie zdefiniowany

 

41 Lenkrad winkel sensor

czujnik kąta skrętu kierownicy

 

81 einlassventil: vorne links

zawór dolotowy(?): przód lewo ??

 

F49 2 daten austausch vom Tur modul fahrer- Tur nach GM gestort

2 dane zmienione w module drzwi kierowcy - drzwi po GM(?) uszkodzone ??

 

F149 1 Basis modul defekt (ev. sicherung)

1 defekt modułu podstawowego ev.(?) bezpieczeństwa ??

 

AIRCO

4 Heizgeratefuhler rechts

prawy czujnik urządzenia grzewczego ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam!

To moze ja sie dołączę, bo też testuje sobie raz na jakiś czas CarSoftem i kilku błędów nie rozumiem, ale nie chodzi mi tylko o tłumaczenie opisu błędów, bo nie wszystkie błędy są nawet przetłumaczone:

 

DME/DDE

 

3505 - Glow system - wiem, ze to świece zarowe, pytanie brzmi - czy wystarczy je wymienić? Pewnie i tak trzeba, zeby wiedzieć więcej, co?

 

ABS/ASC ...nie ma opisu, jest tylko kod błędu - 112

 

LCM/CCM - 40 thermical oil level sensor - co to za czujnik?

 

(błędy ABS/ASC oraz LCM/CCM kasują się, ale raczej jest coś padnięte, bo w kolejnym teście wyskakują ponownie)

 

AIRCO - 1 Temperature control wheel, right - co to za kółko? Da sie naprawić/wymienić tylko ten element ?

 

A tak na koniec - wierzyć temu CarSoftowi? Bo używam go tylko w moim samochodzie, w sumie to kupiłem go, zeby móc kasować sobie servis i to działa, no ale przy okazji wywala te błędy. Jak się okazało, w moim gnieździe diagnostycznym pod maską nie ma jednego pinu [15], więc zeby zdiagnozować większość modułów, muszę przepinać piny itd.

 

Gdzie mogę szukać u mnie w samochodzie gniazda OBD wenątrz kabiny? Wiem, ze mogą wystepować równolegle 2 gniazda, pod maską i w kabinie.

 

Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc. Bo trochę mnie męczy ten temat. Czy jedynym rozwiązaniem będzie wizyta w ASO?!?

Respekt.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.