Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich klubowiczow.jestem nowy .mam jeden problem z odkreceniem srub mocujacych kola tzn. bylem wczoraj u mechanika dodam ze mieszkam w italii i chcialem wymienic koncowke drazka kierowniczego i simerblocki wiec mechanik zabral sie do odkrecania kola pistoletem pneumatycznym ale po kilku sekundach uslyszelismy pewny huk patrzymy a nakladka na klucz pneumatyczny pekla :shock: .wiec zaczelismy probowac odkrecac kluczem do kol i znowu na nic nasz wysilek nalozylisny rurke na klucz a sruba ani drgnie.Jezeli ktos ma jakis inny system to prosze o podpowiedz bo ci wlosi to nic nie umia a tym bardziej nic nie kombinuja tylko rece rozkladaja i mowia ze sie nic z tym sie nie da zrobis prosze o pomoc :modlitwa:
Opublikowano
no bedzie ciezko bo masz alusy mozesz je latwo uszkodzic gdyby byly stalowki lekkie podgrzanie sruby zalatwilo by sprawe mozesz o tym powiedziec swojemu mechanikowi moze sie podejmie jezeli tak napewno ja odkrecicie jezeli naprawde prubowaliscie wszystkiego czyli przedluzek kluczy i penetratorow to pozostaje wam tylko to albo rozwiercanie sruby
Opublikowano
witam wszystkich klubowiczow.jestem nowy .mam jeden problem z odkreceniem srub mocujacych kola tzn. bylem wczoraj u mechanika dodam ze mieszkam w italii i chcialem wymienic koncowke drazka kierowniczego i simerblocki wiec mechanik zabral sie do odkrecania kola pistoletem pneumatycznym ale po kilku sekundach uslyszelismy pewny huk patrzymy a nakladka na klucz pneumatyczny pekla :shock: .wiec zaczelismy probowac odkrecac kluczem do kol i znowu na nic nasz wysilek nalozylisny rurke na klucz a sruba ani drgnie.Jezeli ktos ma jakis inny system to prosze o podpowiedz bo ci wlosi to nic nie umia a tym bardziej nic nie kombinuja tylko rece rozkladaja i mowia ze sie nic z tym sie nie da zrobis prosze o pomoc :modlitwa:

 

Zakładasz klucz nasadowy na śrube ale taki w ktory można uderzyć od czoła. Na uchwyt załóż jakas rurke przedłurzającą. Podczas gdy jedna osoba próbuje odkręcać śrubę druga musi uderzać w nasadke cieżkim młotkiem ale z wyczuciem zeby feldze nic sie nie stało. Gdy nie puści za pierwszym razem, uderzyć troszkę mocniej śruba musi puscić.

Opublikowano

Zakładasz klucz nasadowy na śrube ale taki w ktory można uderzyć od czoła. Na uchwyt załóż jakas rurke przedłurzającą. Podczas gdy jedna osoba próbuje odkręcać śrubę druga musi uderzać w nasadke cieżkim młotkiem ale z wyczuciem zeby feldze nic sie nie stało. Gdy nie puści za pierwszym razem, uderzyć troszkę mocniej śruba musi puscić.

 

Podpisuje sie pod tym.

Tez mialem problem z odkreceniem srub (alusy). Zreszta zawsze jest problem. Ale teraz to 2 minutki. Pierwszy raz pol godziny walka z 1-szym kołem ;D

2 osoby 2 rurki mloteczek i odrobina wyczucia.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

A co myślicie o srubach pływających ? Podobno się nie wcinają w aluminium.

 

Pozdrawiam Michał525i.

Pozdrawiam wszystkich chorych na tzw chorobe BMW :)

http://img500.imageshack.us/img500/4504/06102004bmwe34series5m5resize3.jpg

Opublikowano
witam serdecznie po dosc dlugiej nie obecnosci ale wrocilem do piero teraz z delegacji a wiec wracajac do tem z odkreceniem srub to stoje w miejscu nic a nic z waszych rad mi nie pomoglo ale juz nie mam czasu sie bawic z tym gdyz zaczyna sie nawa przyjazdow turystow wiec w zwiazku z tym postanowilem oddac samochod do serwisu niech oni sie martwia jak zakrecili to niech teraz odkreca makarony nieroby jedne BARDZO WAM DZIEKUJE ZA POMOC W PROBLEMIE I POZDRAWIAM roberto italiano[/b]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.