Skocz do zawartości

Problem z ladowaniem czy akumulatorem ??


pajaczek1985

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc !!! Godzine temu auto stanelo mi na drodze i musialem budzic kumpla ktory przyjechal z przewodami i mnie uratowal.

 

Otoz sytuacja wygladala nastepujaco:

 

Pojechalem do pracy ( zadnych problemow w drodze do pracy). Na jednej z przerw poszedlem do auta.Odpalilem i zauwazylem ze na desce wsrod zegarow pali sie nieznacznie lapmka od ladowania.Odpalil bez problemu.Wlaczylem opcje w OBC zeby sprawdzic napiecie - wynik 10-11V na odpalonym silniku. Zawsze mialem pow. 14V !!!

 

Wracajac do domu podjechalem do McDonalda. Czekajac na mc drivie nie gasilem auta.Probujac odjechac auto zgaslo na niskich obrotach. Ponowna proba niczym nie poskutkowala - auta nie moglem odpalic choc moglem wlaczyc swiatla dlugie ktore normalnie swiecily !!! Podczas prob odpalanie bylo slychac jakies terkotanie w rozruszniku ( chyba rozruszniku ). Uzyczajac pradu od kolegi auta auto odpalilo od razu. Wracajac do domu musialem auto utrzymywac na obr. pow 2tys zeby nie zgaslo. Pod samym domem wrzucilem luz i auto zgaslo. Odpalic juz sie nie da... :(

 

 

Pytanie brzmi : Coz spodowalo te niedyspozycje :) ?? Ladowanie ( altenaor) czy akumulator wyzional ducha ??? :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to "terkotanie" rozrusznika to normalna sprawa przy słabym prądzie. Jesli lampka ładowania lekko się pali na wolnych obrotach i gaśnie przy wysokich to raczej będzie alternator,prawdopodobnie szczotki w alternatorze sie skończyły. Jeśli tak nie jest to może być akumulator. jak masz możliwość to wstaw na chwile inny akumulator na 100% sprwany i się przekonasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis wsadzilem dobry akumulator. Po jakims czasie kontrolka od ladowania znow zaczela sie palic na desce. Jednak przy jezdzie w zakresie obroow 4-5 tys akumulator sie laduje i lampka znika na jakis czas. Czy to alternator ?? Musze wymienic caly alternator czy same szczotki ??

 

POMOCY !!!

 

Prosze o numer GG do jakiegos elektromechanika albo kogos kto zna sie na tych klockach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie jest to napewno wina szczotek, jest to ic końcówka więc się troszkę zawieszają i raz ładują, a raz nie. proponuje ich demontarz i oględziny. Dużo robotki nie ma a będziesz prewny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam

ja mam lepszą i najprostszą poradę, miałem takie same objawy, raz 10V a raz 14V na zaciskach akumulatora na biegu jałowym, w pewnym momencie silnik zgasł.

Okazało się że miałem nie dokręconą mase, która łączy silnik z nadwoziem. Jest ona dokładnie przykręcona do prawej podłużnicy ( po stronie pasażera) i do silnika.

spradź sobie to taka bzdura a tyle szkód, mi na odpalonym jak ruszałem tym kablem to iskrzyło..teraz mam dokręcone, ładowanie jak należy i pali jak ma palić.

Poradził mi z tym inny użytkownik forum o nicku Adi0583, WIELKIE DZIĘKI dla niego !!!!!!!!!!

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.