Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!

chcialem skasowac inspekcje no i jakos mi nie wyszlo... zwarlem ze soba pin 7 i 19, wszedlem do auta i wlaczylem stacyjke i...nic a nic. czemu? :)

Opublikowano

Taki temat pojawia sie prynajmniej raz w tygodniu :D

 

Zamiast masy ze zlacza wez mase np. ze sroby na kielichach - powinno rozwiazac problem - jezeli to nie pomoze - najpierw zaplon a pozniej dopiero kable - u mnie tylko w ten sposob dziala.

 

 

PZDR

Opublikowano
masy? tzn bo nie rozumie? ja zwarlem 7 i 19 ale nie wiem ktore to masa. po zwarciu tych dwoch pinow zakrecic gniazdo wczesniej sciagnieta nakretka??
Opublikowano
Minus to pin 19 zamiast tam doprowadz kabelek tak jak pisalem wyzej. Nakretke zakrecisz juz po skasowaniu :mrgreen: wczesniej nie ma potrzeby.
Opublikowano
U mnie to wyglądało trochę inaczej, bo też miałem problem ze skasowaniem kontrolek z oleju, a mianowicie : potrzeba dwóch osób, jeden w środku i przekręca stacyjką tam i z powrotem, a druga osoba w tym czasie z podłączonym jednym końcem kabelka do pinu 7 a drugim do masy robi to samo(odłącza i podłącza masę).
Opublikowano
jacek, czyli polaczyc mase z pinem 7? zamiast 7 z 19?:)

 

Dokladnie tak jak piszesz: 7 i minus np. ze srob przy kielichach, jak nie zadziala to tak jak juz pisalem wyzej - najpierw zaplon a pozniej dopiero 7 + masa - sam mialem z tym sporo problemow kiedys i tylko w ten sposob u mnie kasuje.

 

p.s. czyzbys zmienil felgi ?? :shock:

 

PZDR

Opublikowano
;) spostrzegawczy jestes:) hehe zgadza sie, tzn jeszcze nie zalozylem, to tylko zdjecie z proby czy felga sie zmiesci:) jednak po regeneracji calego zawieszenia zakladam wlasnie te felgi :) poprzednie jezdza na alfie dziewczyny :)
Opublikowano
Ja nie mam z tym problemu bo tam gdzie wymieniam chłopaki mi kasują inspekcję za free :cool2: Podejrzewam,że w każdym warsztacie mają taki komputer do kasowania inspekcji.
Freude am fahren...
Opublikowano
Kupiłem taki przyrząd na allegro za 15 zł. i po problemach, ładne i mam frajde jak kasuje ! :D
Opublikowano
Kupiłem taki przyrząd na allegro za 15 zł. i po problemach, ładne i mam frajde jak kasuje ! :D

 

Z ciekawości co to za "cudo" za te 15zł?

Ja widziałem tylko jakieś za 115zł Drapera.

 

Pablo

Opublikowano
Kupiłem taki przyrząd na allegro za 15 zł. i po problemach, ładne i mam frajde jak kasuje ! :D

 

Z ciekawości co to za "cudo" za te 15zł?

Ja widziałem tylko jakieś za 115zł Drapera.

 

Pablo

 

pewnie dwa male bolce zalane jakims plastikiem z kablekiem, hehe. Nic innego to nie moze byc

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano
Ładny czerwony bolec w plastiku z napisem 1000V z kostką oznaczoną logo BMW i napisem oil service inspection decoder, zakończony czarnym przewodem z krokodylem + instrukcja o pinach. Fajny bajer do zabawy za grosze, ale jest frajda. Mam namiary do sprzedawcy - zinteresowani ?
Opublikowano

daj namiary, daj

 

bo ja w koncu u siebie nie umie tego skasowac a wiem ze w norauto kiedys mi kasowali :P

 

juz podlanczalem przd wlaczeniem stacyjki i po wlaczeniu i nic:(

Opublikowano

Ale po co Ci namiary. Kolega kupił ładnie ozdobiny kawałek kabla posiadający piękną nazwę, którym łączy masę auta z odpowiednim pinem. Myślę, ze te ozdoby w niczym nie pomogą.

 

Częstą przyczyną problemów z kasowaniem inspekcji są padnięte akumulatorki w zegarach, jeśli masz takowe to nie zostaje nic innego jak je sprawdzić.

Opublikowano
czarny2891 - jest na allegro w dziale motoryzacja ze zdjęciem, przed kupnem obejrzyj jest taki jak opisałem - nazwa: decoder BMW kasowanie przeglądów serwisowych sprzedaje krzywi, cena jest większa 35 zł. ale bajer fajny, polecam. :lol:
Opublikowano
Częstą przyczyną problemów z kasowaniem inspekcji są padnięte akumulatorki w zegarach, jeśli masz takowe to nie zostaje nic innego jak je sprawdzić.

 

W E36 nie ma akumulatorkow.

Opublikowano

ale po co kupować takie cudoi wydawać 15 zł, jak można zakupić diode za 60gr.i będzie to samo.

:8)

Opublikowano

:mad2: PRZEPŁACIŁEM :mad2:

 

hie hie hie, no można i tak ( tylko bałem się że coś zjaram)

 

POZDRO

Opublikowano

Ja tez wczoraj kasowalem inspekcje i diody olejowe BMW E36 COMPACT 1.6. Chcialem sie podzielic tym jak przebieglo to u mnie bo bylo to calkiem inaczej niz we wszystkich opisach. Zwierany pin 7 + masa bo pin 19 nie dzila jako minus, wlaczony zaplon i po zwarciu przewodem pin 7 + masa najpierw po 3 sekundach zgasla INSPEKCJA, a po ponownym zwarciu po 3 sekundach zaswiecily sie wszyskie diody zielone i to tyle. Niestety nie dziala u mnie tak jak w opisach zwarcie pinu 7 + 19 lub masa, a pozniej przekrecenie na zaplon u mnie musze kasowac na przekreconym kluczyku i najpierw gasnie INSPEKCJA, a za drugim zwarciem zaswiecaja sie diody. Mysle ze tak jest lepiej bo np. jak ktos robi wymiany plynow nie zgodnie z dioda zegarka, a oleju zgodnie z zielonymi diodami to kiedy zaswieci mu sie wlasnie ta dioda zegarka moze ja sobie skasowac bez potrzeby kasowania kontrolek olejowych.

Mysle ze napisalem to zrozumiale. :lol:

Gdyby ktos z Krakowa lub okolic mial problemy ze skasowaniem INSPEKCJI lub zaswieceniem zielonych cegielek chetnie pomoge.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.