Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w poznaniu jezdzil, a wczesniej byl sprowadzony z niemiec

aha, no to całe szczęscie , choć ta chyba też była nieżle walona...

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

mozliwe, ale ma nowe tarcze, oleje powymieniane (przejechal 2300km i nie bierze oleju), zawieszenie bylo robione a silnik chodzi ciszej niz w obecnym samochodzie wiec naprawde wyglada niezle. Koles wydal 7000zl na czesci i sprzet (cena bez robocizny bo sam wszystko zakladal), silniki w dachu wymienione tez.

 

a widze ze tez masz cabrio, od dawna chcialem kabriolet miec, ale wszystkie wygladaja na samochody dla pan a BMW nie przerabia swoje samochody na maszyny dla kobiet tylko trzymaja ten swoj bawarski styl

http://img.userbars.pl/100/19975.png

BMW - Bokiem Mozna Wyjechac ;)

Opublikowano
mozliwe, ale ma nowe tarcze, oleje powymieniane (przejechal 2300km i nie bierze oleju), zawieszenie bylo robione a silnik chodzi ciszej niz w obecnym samochodzie wiec naprawde wyglada niezle. Koles wydal 7000zl na czesci i sprzet (cena bez robocizny bo sam wszystko zakladal), silniki w dachu wymienione tez.

 

a widze ze tez masz cabrio, od dawna chcialem kabriolet miec, ale wszystkie wygladaja na samochody dla pan a BMW nie przerabia swoje samochody na maszyny dla kobiet tylko trzymaja ten swoj bawarski styl

 

Nie patrz na materiały eksploatacyjne typu tarcze, klocki, olej, świece, filtry czy paski przy kupnie auta, bo je i tak należy wymienić dla bezpieczeństwa i późniejszych, ewentualnych kosztów napraw. To są groszowe sprawy, zwróć lepiej uwagę na takie rzeczy, których ewentualna naprawa może Ci wyczyścić konto bankowe tj. stan blachy (czy nie jest gdzieś pomalowana na sztukę i szpachlowana, czy nie ma jakiś oznak korozji, szczególnie z przodu gdzie jak już wiemy była robiona itp.) i przede wszystkim stan silnika (najważniejsza sprawa i nie wierz na słowo). 3.0 to jest wspaniała konstrukcja, ale z drugiej strony bardzo mało idiotoodporna i wyżyłowana jednostka, o którą jeśli ktoś wcześniej nie dbał odwdzięczy się z nawiązką w negatywnym tego słowa znaczeniu. Sprawdź organoleptycznie z mechanikiem (nie sprzedającym) jak pracuje, czy osiągi są w normie (najlepiej zajechać na hamownię), rozpędź go, poszalej, wiele rzeczy może wyjść podczas takiej przejażdżki (choć niestety sprawdzić wielu poważnych rzeczy sie nie da) co w dużym stopniu może uchronić Cię przed wdepnięciem w minę.

Opublikowano
ja ci powiem tak , cabrio jest o wiele bardziej trudniejsze i droższe w utrzymaniu od sedan, coupe itp , a jak to jest jeszcze M3 w cabrio to naprawde robi sie z tego niezła skarbonka....

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.