Skocz do zawartości

Zalewa się na benzynie


Guraja

Rekomendowane odpowiedzi

Problem z moim BMW jest taki, że w momencie gdy wkręce ją np. na 2 tyś. obr. i delikatnie zacznę pompować pedałem gazu zaczyna się tak jakby zalewać i gdy wcisnę wtedy do podłogi to obroty nadal są na tych 2 tyś. przez jeszcze jakieś 5-8 sek i dopiero po tym czasie lecą szybko do odcinki. Ma ktoś jakąś koncepcje czemu się tak dzieje?
http://images24.fotosik.pl/217/db2f86f1b89f14d8.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem napisać... Reset kompa zrobiony, przejechane 500km i na kompie zero błędów. Niezłą mam zagadkę :mad2: Dodam jeszcze, że czasem przy takiej przegazówce potrafi delikatnie strzelić w dolot.
http://images24.fotosik.pl/217/db2f86f1b89f14d8.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi akurat wskazania jakie były na kompie nic nie mówią, ale w warsztacie niepotrafili określić czego to jest wina. Maciejek może miałbyś jutro chwilę żeby zerknąć o co tam chodzi?
http://images24.fotosik.pl/217/db2f86f1b89f14d8.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witaj, mam podobny problem i woże się juz z nim chyba 3 miesiące, hmmmm więc piszesz że to silniczek krokowy, sprawdze, mam też wizyte u mechanika, może uda się sprawdzić parametry pracy silnika, ręce opadaja. Acha oczywiście na kompie błędów nie ma, więc podejrzewam jakiś czujnik.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra. to ja zmienię nieco temat. porobiło mi się tak w aucie:

jak jest zimny to pracuje równiuteńko. silnik nawet nie drgnie. jak tylko trochę się rozgrzeje to zaczyna delikatnie szarpać. nie jakoś mocno, ale czuć że czasami jakiś gar nie zaskoczy. co ciekawe tak samo delikatnie przerywa przy obrotach do 2-2.5 tys. ponadto jak na zimnawym silniku (60-70st - już nierówno pracującym ale nie gorącym) wcisnę gwałtownie gaz i puszczę to obroty mi się kiwają od 500 do 800 przez jakieś 3-4 sekundy a potem już przestają.

co i jak sprawdzić? co polecacie? krokówkę czyściłem, nie tak dawno, raczej to nie to. może się sonda kończy? nieszczelność?? tylko gdzie...

dzięki za sugestie - pozdrawiam!

 

ps. dzisiaj mi zgasł na jałowych obrotach. wrzuciłem luz a obroty w dół i zdechł. odpaliłem - znowu zdechł. odpaliłem, przegazowałem porządnie i się uspokoił. coś się chyba zacina.. może jednak krokówka? jak się to czyści i czym?

E39 540i touring jeszcze bardziej czarrrnaaa :twisted:

E30 325i touring diabelnie czarna (była!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.