Skocz do zawartości

Eibach -35/-30 i Bilsten B8: (urojone?) problemy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

 

Dalem do zalozenia sprezyny Eibach -35 przod -30 tyl i bilsteiny B8.

Nie wiem czy mechanik czegos nie namieszal.

Oto fotki:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img372.imageshack.us/img372/2829/image036au4.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img459.imageshack.us/img459/3052/image037oo7.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img183.imageshack.us/img183/7854/image038af5.jpg

 

Czy ktos kto ma podobne sprezyny moze potwierdzic, te to tak ma wygladac?

 

Generalnie nie jest to problem, bo jezdzi sie super: auto praktycznie nie przechyla sie na zakretach i do tego da sie przejechac przez kazda rozsadna przeszkode czy wertepy.

 

Chce tylko sie upewnic, ze roznica miedzy przednim a tylnym "przeswitem" miedzy blotnikiem a krawedzia kola jest tak duza, ze z tylu mam juz na styk a z przodu wloze ponad dwa palce.

Edytowane przez Just

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano

z tego co wiem, wszystkim e36 [BAD] siedzi.popatrz po innych fotkach.

nie wiem jak sie to ma do tych spezyn ktore ty zalozyles.

poszukaj bo na temat zawiasow byly bardzo ciekawe watki.

POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano

Nie ma możliwości pomylic sprężyn tylnych z przednimi.

Z tym tyłem to wiele osób ma problemy w E36 a to tylko złudzenie ze siedzi - po prostu przednie nadkola są bardziej wykrojone bo koła muszą skręcać. Bardzo łatwo to sprawdzic ze auto stoi prosto mierząc odległośc na poczatku i koncu progu do nawierzchni.

Opublikowano
Nie ma możliwości pomylic sprężyn tylnych z przednimi.

Z tym tyłem to wiele osób ma problemy w E36 a to tylko złudzenie ze siedzi - po prostu przednie nadkola są bardziej wykrojone bo koła muszą skręcać. Bardzo łatwo to sprawdzic ze auto stoi prosto mierząc odległośc na poczatku i koncu progu do nawierzchni.

 

Faktycznie auto w calosci wyglada ladnie i rowno, tylko na zblizeniach jest roznica.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
Dlatego niektórzy żeby między nadkolami i kołami i z przodu i z tyłu był podobny przeswit stosują znacznie większe obniżenie przodu co daje efekt klina. Wszystko kwestia gustu a mnie się podoba tak jak teraz masz.
Opublikowano (edytowane)

To byla kosmetyka a teraz prawdziwy problem: przy skretach na granicy przyczepnosci mam wrazenie jakby kista (skorupa) szla mi w bok ZANIM opony zerwa przyczepnosc - tak jakby przechyl na oponach, ale nie sadze zebym to odczuwal gdyby to byly tylko gumy.

 

Poniewaz buda sie wlasciwie juz nie przechyla, mam wrazenie ze "wyrywa" ja w lewo - prawo, jakby chodzila na tylnym wozku Nie jest to mocne, ale odczuwalne.

 

Mam rozporke tylko z przodu: czy jest mozliwe/normalne, ze tylna zawiecha dostaje odczuwalnych przechylow na twardym zawieszeniu?

Edytowane przez Just

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
Bardzo możliwe że masz zużyte tuleje tylnych wahaczy - te pod progami.

 

Diagnostyka komputerowa zawiasow to wykaze, czy szukac magika, ktory po prostu "bedzie wiedzial" co jest?

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
Witam.

 

Dalem do zalozenia sprezyny Eibach -35 przod -30 tyl i bilsteiny B8.

Nie wiem czy mechanik czegos nie namieszal.

Oto fotki

 

Auto bardzo ladnie wyglada, nie przesadzone jak na polskie drogi.

Kiedys do siebie tez wstawie sprezyny eibacha pro kit bo w serii jest duzo za miekko, za bardzo buda sie wychyla.

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

Opublikowano

Żadna diagnostyka komputerowa! Wkładasz breszkę między wahacz a obudowę tulei i ruszasz raz w lewo raz w prawo. Jeśli guma w tulei jest zerwana to bardzo łatwo to zauważyć. Tak się w Polsce robi a jak już chcesz zaszaleć z techniką to można jechac na szarpaki i przy okazji sprawdzić luzy na wszystkich elementach zawieszenia.

 

Jeszcze co do wygladu auta to teraz masz taką wysokośc jak w fabrycznym m-techniku.

Opublikowano

 

Jeszcze co do wygladu auta to teraz masz taką wysokośc jak w fabrycznym m-techniku.

 

Dokładnie , strasznie kozowato ci siedzi to auto, ja w poprzednim samochodzie (zdjęcie poniżej) miałem cały zawias M-technik spręzyny amory itp, wsadziłem spręzyny Eibach identyczne jak ty podałeś -35/30 nówencje czyli nic nie wyrobione i auto siedziało dużo niżej, jakieś 20mm niżej z przodu niż na wcześniejszym M-techniku

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img171.imageshack.us/img171/1685/coupemlook7qs.jpg

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

Kujon: "kozowato" - wez mi to rozszyfruj :?:

 

Wszystkie czesci sa nowe.

Tyl juz wczesniej mi mocno siedzial, myslalem ze to przez zuzyte elementy.

Mozna cos poprawic geometria?

Nie byla jeszcze ustawiana po zmianie.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
Kujon: "kozowato" - wez mi to rozszyfruj :?:

 

Auto stoi jak koza - jest wysokie; ma duzy przeswit; ma dużą przestrzen nad kołami. Taki skrot myslowy ;)

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

Opublikowano
Sam przeswit mnie nie boli bo nie zalezalo mi na obnizaniu ale roznica miedzy przodem i tylem rzuca sie w oczy.

Sprawdze zaraz przeswit progu przedniego i tylnego.

Just nie wiem czemu ale u mnie na tych samych spręzynach co ty masz wyraźnie widać było "klin" a u ciebie auto stoi równo

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

Przeswit progu z przodu: 15 cm.

Z tylu:... 16.5 cm.

 

A i tak wizualnie wyglada to odwrotnie...

 

A jeszcze mam Webasto czyli pare ladnych kilo obciazenia z przodu wiecej.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
Podepnę się tutaj z pytaniem:

 

Żeby obniżyć auto to wystarczy tylko sprężyny wymienić czy też trzeba razem z amorkami ?

 

Zeby obnizyc: tylko sprezyny.

Ale zeby to jeszcze jezdzilo a nie skakalo jak pilka, musza byc do sprezyn dobrane odpowiednie amorki.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano

 

Dokładnie , strasznie kozowato ci siedzi to auto, ja w poprzednim samochodzie (zdjęcie poniżej) miałem cały zawias M-technik spręzyny amory itp, wsadziłem spręzyny Eibach identyczne jak ty podałeś -35/30 nówencje czyli nic nie wyrobione i auto siedziało dużo niżej, jakieś 20mm niżej z przodu niż na wcześniejszym M-techniku

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img171.imageshack.us/img171/1685/coupemlook7qs.jpg

 

KUJON na jakim rozmiarze opon stoi Twoja byla is-ka na tej fotce ?? Tez mysle nad zmiana seryjnego m-techa na cos nizszego :mrgreen:

Opublikowano

wszystkie obnizenia w granicach 30/40 wygladaja kiblowato .. ;) dopiero -60 jako tako zaczyna wygladac ;)

 

najlepiej - 60/20 .. ale coniektorym to nie starcza 8)

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano

 

Dokładnie , strasznie kozowato ci siedzi to auto, ja w poprzednim samochodzie (zdjęcie poniżej) miałem cały zawias M-technik spręzyny amory itp, wsadziłem spręzyny Eibach identyczne jak ty podałeś -35/30 nówencje czyli nic nie wyrobione i auto siedziało dużo niżej, jakieś 20mm niżej z przodu niż na wcześniejszym M-techniku

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img171.imageshack.us/img171/1685/coupemlook7qs.jpg

 

KUJON na jakim rozmiarze opon stoi Twoja byla is-ka na tej fotce ?? Tez mysle nad zmiana seryjnego m-techa na cos nizszego :mrgreen:

Auto na tym zdjęciu stoi na kapciu przód 205/50/17 i tył 215/45/17 oraz zawias Eibach -35/30

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.