Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów.

Mam taki minowicie problem: rano motor odpala, natomiast po osiągnieciu temperatury i zgaszeniu motoru nie ma szans na uruchomienie chyba że, motor przestygnie.

Prosze o pomoc

Opublikowano
Jeżeli na gorącym silniku przy próbach zapalania śmierdzi benzyną - zalewa go, może być zepsuty czujnik temperatury cieczy podaje wyższą oporność na ECU niż potrzeba, Ecu myśli że jest zimniejszy wali więcej paliwa przez wtryski i zalewa go.
Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
Opublikowano

Witam

Zbyt bogata mieszanka ,na skutek parowania paliwa.

Zle ustawienie przepustnicy.

Uruchomic silnik z calkowicie wcisnietym pedalem gazu i wyregulowac nastwnik przepustnicy.

pozdrawiam

Opublikowano

Nie znam sie na modelu silnika ale jest to 1.6i na wtrysku, który był montowany też w E36.

Jeszcze jedna rzecz ekonomizer czy jak to sie tam nazywa na wolnych obrotach pokazuje największe zużycie paliwa przy dodaniu gazu (wyższe obroty), zużycie paliwa momentalnie spada

Opublikowano
Jeżeli na gorącym silniku przy próbach zapalania śmierdzi benzyną - zalewa go, może być zepsuty czujnik temperatury cieczy podaje wyższą oporność na ECU niż potrzeba, Ecu myśli że jest zimniejszy wali więcej paliwa przez wtryski i zalewa go.

 

Dokładnie tak.Ale oczywiście chodzi o czujnik temperatury silnika ten do kompa,anie ten na wskażnik temperatury.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.