Skocz do zawartości

Opilki w ukladzie wspomagania: pompa czy przekladnia?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

1. Wspomaganie chodzi "ciezko" az kierownica mi sie slizga w rekach ale rowno.

2. Okrutnie wyje przy skrajnym polozeniu kierownicy.

 

Zaczalem od wymiany plynu wspomagania.

Byl pelen opilkow.

Jest jakis prosty sposob, zeby stwierdzic czy to pompa czy przekladnia?

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
a masz dobrze odpowietrzony i dobrze zalany uklad?? Mi tez masakrycznie wylo wspomaganie przy mocnym hamowaniu i skrecaniu. Odkrecilem wezyk i spuscilem caly olej i zalalem nowym. Na poczatku nie widzailem zmian. Teraz jest cichutko i bez problemow :)

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano
Opiłkami się nie przejmuj bo w każdym dawno nie zmienianym oleju są. W razie potrzeby zmień olej dwa razy pamiętając o wymyciu filerka w dnie zbiornika bo nowy płyn od niego bardzo się zanieczyszcza.
Opublikowano
opilki pochodza od pompy, tylko w niej znajduja sie elementy ktore podczas pracy moga sie "spilowac",maglownica co najwyzej moze "puscic olej" lub byc przyczyna stukow -luzow (wina listwy)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.