Skocz do zawartości

Pali głupa, nie gumę


Edi1234567

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchajcie, mam BMKę od kilku miesięcy, dwulitrowy silnik w automacie bez vanosa, rocznik 1991. Jak mu wdepnę na D to do setki potrzebuję 20 sekund. Tak jest na benzynie a na gazie jeszcze gorzej. Opory toczenia normalne. Przy niskich obrotach silnika jest mułowaty, rozkręca się dopiero przy 3 do 4 tys. Nie wiem czy tak powinno być ale Astra 1.4 bierze mie na skrzyżowaniu. Wstyd mi, chyba kupię sobie cinkłecento.

Przynajmniej nie będę zostawał w tyle. Może coś w im jest nie tak. Ma kto pomysła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie!!! To chyba pierwsze oznaki zuzycia sie skrzyni auto. Ja mam E34 525tds, na swiatlach to jeszcze nic ale jak przyjdzie wyprzedzic to cholera bierze. Trzeba depnąć do dechy dopiero jak sie wkreci na te 3-4tys obr to dopiero cos czuc ze sie jedzie a tak to nawet nie ma mowy aby cos przyspieszyc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sadze zeby to było zuzycie silnika. Musiałby byc niezle zarżniety zeby sie rozpedziac prawie 2 razy tyle ile powinien. Mozesz miec cos uszkodzone. Gaz II gen? Jesli tak to pierwsze co to sprawdz dolot bo mogl kichnac i np zrobic Ci sito z gumowej rury przy dolocie i łapie lewe powierze. Przyczyny moga byc rozne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
kup sobie cinkłecento

 

Przepraszam ale czegoś nie rozumiem-forum jest do nabijania się czy do pomocy???Dajcie poradę, a jak nie macie pojęcia jak pomóc to nie zaśmiecajcie forum! Ja nie mam automatu więc nie wiem czemu masz takih problem, więc nie zabieram głosu :nienie:

Freude am fahren...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łagodnych przyczyn jest kilka sprawdz w pierwszej kolejnosci jak juz powiedzial kolega filtr powietrza, moze byc zapchany katalizator moze sonda juz pada, silnjik dostaje lewe powietrze, jak wszystko jest OK to sprawdź kompresje cylindrów jak wyjdzie OK to wymień wałek rozrządu dzwigienki popychacze na nowe, kupuje sie to w kaplecie, koszt duży ale różnice są takie ze bedziesz w szoku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś z automatem już nie tak,w sensie ślizga się :?: :?: Ale jak mówisz że po 3-4tyś obr.się rozkręca to może nie to,ale standartowo,filtr powietrza,paliwa,oleju wymień,no i olej i filtr w skrzyni to podstawa nie zaniedbuj tego i zobacz co się będzie działo,może gazunek źle ustawiony,wiele przyczyn może być.

 

A tak na marginesie jak do palenia gumy chciałeś auto to kupiłeś niewłaściwe,dla ASB to niezdrowe,brak chłodzenia a przeciążenia ją zabiją :mad2: na drugi raz mądrzej wybierz samochód-takie moje zdanie :wink:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.