Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czym jest spowodowane to ze podczas ostrego startu z miejsca zaczyna mi sie krecic i palic jedno kolo ( lewe) ??
Mechanizmem różnicowym?
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
czy jak zamontuje most ze szperą to cały czas jest ona załączona czy jak ? jaka jest cena takiego mostu do e32 750 ? czy jest inne przełożenie takiego mostu?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
W E32 750 przełożenie mostu to 3.15. Co do szpery nie wyobrażam sobie BMW bez niej zima przyspieszanie dwa koła "pchają" a nie jedno :( są to szpery, 25% więc jeździ się nimi "normalnie" auto lepiej się zachowuje. Na pewno nie pożałujesz. Zara Ci pewnie chemik to wyjaśni po ludzku :8)
Opublikowano
I tu pinczer ma racje odpowadiam,ja mam e34 535 powiem tak jazda bez szpery jest troszke dziwna non stop jedno kolo mieli po zalozeniu mostu ze szpera jazda stala sie przyjemnoscia,w zakrety mozna szybciej napadac na sliskim lepasz przyczepnosc wedlug mnie same plusy,kola sie tak samo nie kreca na zakrecie dzieki temu ze nie jest to szpera na 100procent tylko na 25procent
Bandit Machine Wagon
Opublikowano
gdzie dostać taką szperę i jaka będzie cena? a co do przełożenia to może warto by było troszeczkę większe lepsze przyspieszenie... :norty:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano (edytowane)

Przełożenie mostu 3.15 było również w E32 730 M60 manual. M60 automat było 3.23 w sumie też by mogło być. W E34 525 M50 chyba tez było 3.23. jesli lepszy but to może by zgrało 3.45 tego jest duuużo od 450zł za 3.45. Szpera 3.15 to faktycznie ciężka bajka.

 

Myśle że jakbyś założył 3.45 to byś nie pożałował. Świry z USA zamiast Twojego przełożenia, właśnie takie zalecają tylko że do E34 ale myśłe że nie ma to większego znaczenia i nie pożałujesz :twisted:

Edytowane przez Pinczer
Opublikowano
Powiem co do przelozenia w e34 535 do 90r mialo 3,45 a po 90 3,64 pinczer ma taki most bajka przyspieszenie ja mam to dłuzsze jest troszke wolniej na starcie ale pinczer planuje 3,91 to bedzie poezja
Bandit Machine Wagon
Opublikowano
czyli zakładając most 3,91 ze szperą będę miał lepsze przyspieszenie kosztem prędkości maksymalnej , dobrze rozumuje? a inny most nie spowoduje przekłamywania prędkościomierza?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
I tak i nie bo silnik wtedy bedzie sie dokrecal do odciecia a normalnie na 5biegu nie bylo szans,wiadomo ze troszke wolniej napewno bedzie jechal,a co do licznika to predkosc jest podawana z czujnika z mostu i bedzie pokazywal dobrze
Bandit Machine Wagon
Opublikowano
czy szpera jest calkowicie mechaniczna ? czy mozna ja zalozyc do kazdego modelu e34 , na ile to ma cos wspolnego z ASC w nowszych modelach ? czy najzwyklejszy model e34 ma jakas lekką szpere czy jest totalnie roznicowa ?
Opublikowano
Szpera w bmw jest cierna czyli mechaniczna ,jak auto nie ma szpery to jest najzwyklejszy mechanizm roznicowy tzn.otwarty,asc dziala na przepustnice wiec ze szpera nie ma nic wspolnego nawet po zalorzeniu szpery asc bedzie mialo mniej roboty
Bandit Machine Wagon

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.