Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od kilku dni zauważyłem, że jak wjadę w większą kałużę, wspomaganie kierownicy przez dobre 10 - 15 sekund nie działa a pasek "gwizda".

 

Wyglada na to, że zalewa się pasek klinowy lub dosłowinie koło pasowe pompy wspomagania. Pytanie tylko dlaczego tak się dzieje ( z dnia na dzień ) i czy "kłania" się nowy pasek - czy ten jest za luźny ?

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano
Wymiana pasków na pewno rozwiąże wasz problem,a i koszt znikomy :mrgreen: To samo miałem w moim mercu.W BMW zmieniłem po kupnie paski wspomagania i alternatora i jest ok.Pozdrawiam i miłego leżenia pod autem!

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano
ja jakoś nie widze tam miejsca ani braku osłony . na pasek od dołu. czy ktoś w realoem.com moze pokazac o czym rozmawialmy ?

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano
no to faktycznie jej nie mam - pytanie tylko dlaczego?

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano

tego to juz nikt nie wie ...

 

czesto magicy nie zakladaja tych oslo , albo sie urywaja na polskich sciezkach ...

 

a sa one bardzo wazne - prze ich brak duzo szybciej zuzywa sie silnik - rolki paskow , paski , i wszystko pod maska jest usyfione

Opublikowano
Ja tez sie dolacze. Mialem oslone ale z grubego aluminium :!: Wygladalo na jakas samorobke i zdawala egzamin ale mocowanie peklo i ja zdjelem. Od tamtej pory tez mi piszczy pasek raz nawet zgasl jak wjechalem w duuuza kaluze :x czekam az sie cieplej zrobi i zakladam ja spowrotem bo to jednak duuzo daje.
Magia trzech liter - BMW
  • 1 rok później...
Opublikowano
odświeżę temat, w 750 są 2 paski klinowe? i pewnie w zależności od tego czy jeden alternator czy daw różnią się długością, dobrze myślę? :) Czy wymiana to skomplikowana sprawa czy zwykły mechanik da sobie radę. Dzięki i pozdrawiam
Opublikowano
Może napiszę tak : wcześniej piszczał tylko jak było mokro/wilgotno - teraz praktycznie non stop więc podejrzewam pasek, a z ciekawości koszt kompletu to wydatek rzędu? :) dzięki i pozdrawiam
Opublikowano
haha stary zapomnij lepeij juz odkladaj na napinacz ;p ja mialem kiedys w omce 2,5TDS nie mialo to sensu wymiana nic nie dala poszedl napinacz a jak zuzywaja sie paski i napinacz to mozna od razu powiedziec ze rolki tez ledwo zipia. nie wiem ile to kosztuje u was ja w tds-ie wydalem ponad 500zl na rolki i napinacz oczywiscie oryginalne tle ze byly to wszystkie rolki i napinacz od paska alternatora i reszty osprzetu
Opublikowano

coobos załóż jakiegoś bloga i tam opowiadaj bajki a nie zaśmiecaj forum

 

JOKEROW zależy gdzie kupisz, jakiej firmy i jakie masz rabaty

dam ci linka do inter-carsu i sam sobie zobaczysz co mniej więcej kosztuje

 

http://sklep.intercars.com.pl/ w lewym górnym rogu masz zakładkę eKATALOG klikasz na nią i wybierasz model itd.

Opublikowano
czyli cenowo nie ma tragedii :) nie będę kupował najtańszych bo to raczej nie ma sensu, lepiej zrobić raz a porządnie, ale zacznę od samych pasków, dzięki i pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.