Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gdy stoję w korku lub jadę na niskich obrotach silnika to temperatura płynu chłodzącego wzrasta do połowy, a gdy ruszam i jadę na normalnych obrotach to temperatura maleje do pierwszej kreski.

 

W zbiorniczku wyrównawczym mam dwa wężyki. Gdy podczas pracy silnika ostrożnie odkręciłem korek, to z jednego z nich wpływa do zbiorniczka płyn szybkich strumieniem, ale tuż obok niego znajduję się otwór z którego idzie drugi wężyk, który ma około 35 cm i właśnie z niego ucieka mi płyn chłodzący, ponieważ kapie z niego ten płyn. Strumien płynu w zbiorniczku wpada częsciowo do tego drugiego otworu i ucieka tym drugim wężykiem, ponieważ wężyk nie jest z niczym połaczony.

 

Czy w takim razie mogę zablokować ten wężyk, żeby mi płyn nie uciekał, czy ten wężyk jest bardzo potrzebny?

Dokładnie chodzi mi o wężyk nr 13

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CC52&mospid=47440&btnr=17_0090&hg=17&fg=05

Opublikowano
Ten wężyk jest (z tego co mi wiadomo) do wyrzucania na zewnątrz nadmiaru płynu. Jeśli masz problemy z utrzymaniem temperatury to stawiałbym raczej na termostat- masz chyba stale otwarty...

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano
Ten wężyk jest (z tego co mi wiadomo) do wyrzucania na zewnątrz nadmiaru płynu. Jeśli masz problemy z utrzymaniem temperatury to stawiałbym raczej na termostat- masz chyba stale otwarty...

Zgadzam sie, raczej bedzie to termostat, jakby uklad byl zapowietrzony to by sie koledze auto gotowalo, lub tez dmuchalo zimnym powietrzem...

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano

Zauważyłem, że jeżeli na zimnym silniku wleję płyn chłodzący do zbiorniczka do połowy to temperatura na wskazniku podnosi się i opada. Właśnie spuściłem około 1,5 litra (całość to 7 litrów) tego płynu i w zbiorniczku jest on widoczny tylko na jego dnie. Teraz silnik szybciej nagrzewa się do temperatury roboczej i temperatura utrzymuje się w normie na połowie wskaznika.

 

Czy mniej płynu w układzie chłodzenia w moim przypadku jest dobre czy złe? Wcześniej płyn dłużej się nagrzewał i dosłownie silnik nie miał temperatury roboczej, ponieważ wskazówka zatrzymywała się na pierwszej kresce.

Opublikowano
To jest raczej zly objaw jak masz za malo plynu...niektore elementy sa wtedy niedostatecznie chlodzone i moge pojsc sie wa... na zoledzie...

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.