Skocz do zawartości

seagate

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Koło

Osiągnięcia seagate

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Po dodaniu środka uszczelniającego chłodnicę w proszku teraz płyn chłodzący w zbiorniczku wyrównawczym spienił mi się i leci mi cały czas piana. Temperatura silnika jest w porządku i wskazówka stoi pionowo. Czy tak może być, że w po kilku minutach pracy silnika z płynu chłodzącego robi się piana?? POZDROWIENIA!!!
  2. Jaki jest koszt orientacyjny wymiany pompy wody razem z robotą u mechanika??
  3. Zauważyłem, że kapie mi płyn pod samochodem kiedy mam mało płynu w zbiorniczku, ponieważ gdy teraz dolałem go do prawidłowego poziomu przestał on kapaći gdy gaszę silnik wszystko jest OK i nie syczy gdzieś w silniku jak przedtem. Czy uszczelniacze w płynie, które wlewa się do zbiorniczka są dobre czy raczej mogą one zaszkodzić układowi chłodzenia?? POZDRAWIAM!!!
  4. Ze zbiorniczkiem wyrównawczym jest wszystko OK, nie wywala mi wody z niego. Wężyki, które do niego dochodzą i odchodzą też są w porządku. Przez plastikową osłonę, która jest na silniku (gdzie znajduje się korek wlewu oleju) słychać tam, że coś syczy i po 15 minutach przestaje i płyn pod samochodem też przestaje nagle kapać. Moim zdaniem nie ma wtedy dużego ciśnienia, płyn nie krąży już prawie w układzie i właśnie wtedy przestaje lecieć. Myślę, że jakaś uszczelka w silniku na zewnątrz mi pęknęła bo płyn ucieka, skrapla się i kapie pod samochodem. Jeżeli uszczelka pęknęłaby od wewnątrz głowicy to wtedy płyn dostaje się do wewnątrz silnika i miesza się z olejem, a ja własnie nie mam tzw. majonezu pod korkiem wlewu oleju, ani nie dymi mi samochód. Nie wiem czy mam do końca rację, ale jak coś to poprawcie mnie! POZDRAWIAM!!!
  5. Czy jest taka możliwość, że uszczelka mi pęknęłą od zewnątrz?? Słyszę jak po zgaszeniu silnika coś tam syczy i kapie pod samochodem. Czy w takiej sytuacji da się coś zrobić czy muszę wymieniać ja całą?? POZDRAWIAM!!!
  6. Przed chwilą sprawdzałem i z rury wydechowej nie ma żadnego dymu białego i odkręciłem także korek wlewu oleju i też jest OK, nie mam tzw. majonezu. Co to może być? Czy przy pękniętej głowicy kapie płyn pod samochodem i są plamy pod nim?? POZDRAWIAM
  7. Chciałbym się dowiedzieć jakie są dokładnie objawy pękniętej uszczelki głowicy w silniku, tzn. co się dzieje w takim przypadku? U mnie płyn chłodzący ucieka i kapie pod samochodem (mam w garażu plamę) i średnio co miesiąc muszę dolewać szklankę tego płynu. Nie widzę nigdzie wycieku z wężyków, wszystko jest OK. Pytałem się mechanika to powiedział mi że może to być właśnie głowica, ale jak kapie mi płyn pod samochodem to raczej to wykluczył, ponieważ powiedział mi że wtedy płyn chłodzący dostaje się do oleju, a w moim przypadku ucieka on z silnika. Po jezdzie i gdy wyłączam samochód to właśnie słyszę syczenie w silniku i tam skrapla się płyn.
  8. Co sądzicie u uszczelniaczach do układu chłodzenia, które wlewa się do zbiorniczka i czy są one skuteczne czy raczej skodliwe dla układu?? POZDRAWIAM
  9. seagate

    wskaznik temperatury

    Po dłuższej jezdzie gdy stałem w korku na swiatłach troszkę czasu to wskazówka temperatury zaczęła wskazywać tą trzecią kreskę za pionem, a gdy normalnie jechałem to temperatura dokładnie była na środku. Czy takie zachowanie wskaówki jest normalne??
  10. seagate

    wskaznik temperatury

    U mnie wskaznik temperatury znajduje się dokładnie o połowę wskazówki za kreską, która wskazuje środek. Wskazówka w połowie dotyka kreski, a w połowie jest za nią. Czy takie położenie wskazówki jest normalne, że wskazówka jest za kreską o milimetr czy raczej powinna ona być dokładnie w połowie?
  11. seagate

    Zbiorniczek wyrównawczy

    Zauważyłem, że jeżeli na zimnym silniku wleję płyn chłodzący do zbiorniczka do połowy to temperatura na wskazniku podnosi się i opada. Właśnie spuściłem około 1,5 litra (całość to 7 litrów) tego płynu i w zbiorniczku jest on widoczny tylko na jego dnie. Teraz silnik szybciej nagrzewa się do temperatury roboczej i temperatura utrzymuje się w normie na połowie wskaznika. Czy mniej płynu w układzie chłodzenia w moim przypadku jest dobre czy złe? Wcześniej płyn dłużej się nagrzewał i dosłownie silnik nie miał temperatury roboczej, ponieważ wskazówka zatrzymywała się na pierwszej kresce.
  12. seagate

    Zbiorniczek wyrównawczy

    Gdy stoję w korku lub jadę na niskich obrotach silnika to temperatura płynu chłodzącego wzrasta do połowy, a gdy ruszam i jadę na normalnych obrotach to temperatura maleje do pierwszej kreski. W zbiorniczku wyrównawczym mam dwa wężyki. Gdy podczas pracy silnika ostrożnie odkręciłem korek, to z jednego z nich wpływa do zbiorniczka płyn szybkich strumieniem, ale tuż obok niego znajduję się otwór z którego idzie drugi wężyk, który ma około 35 cm i właśnie z niego ucieka mi płyn chłodzący, ponieważ kapie z niego ten płyn. Strumien płynu w zbiorniczku wpada częsciowo do tego drugiego otworu i ucieka tym drugim wężykiem, ponieważ wężyk nie jest z niczym połaczony. Czy w takim razie mogę zablokować ten wężyk, żeby mi płyn nie uciekał, czy ten wężyk jest bardzo potrzebny? Dokładnie chodzi mi o wężyk nr 13 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CC52&mospid=47440&btnr=17_0090&hg=17&fg=05
  13. seagate

    wskaznik temperatury

    Jaki powinien być poziom płyn chłodzącego w tym zbiorniczku wyrównawczym? Nie mogę znalezc na nim żadnego oznaczenia min. lub max. nie ma także żadnej oznaczonej kreski. http://moto.allegro.pl/item175243586_zbiorniczek_plynu_chlodnicy_bmw_3_e36_318_325tds.html
  14. seagate

    wskaznik temperatury

    Dałem ogrzewanie na maxa i zapodałem obtoty ponad 2000 i nadal wskazówka nie może nigdy dojść do połowy tylko zatrzymuje się na pierwszej kresce. Tylko jak daje gazu to ona spada a jak jest na biegu jałowym na swoich obrotach to się podnosi i stoi , nie podchodzi do połowy.
  15. seagate

    wskaznik temperatury

    Wskaznik od temperatury poprostu wariuje mi do góry i znów w dół, dlatego chciałem odpowietrzyć dokładnie układ chłodzenia w BMW 318 tds. Nie mogę znalezć żadnej śruby odpowietrzającej od chłodnicy. Nie mam zbiorniczka zintegrowanego razem z chłodnicą tylko zbiorniczek wyrównawczy mam osobno połączony dwoma wężykami. Znalazłem tylko śrubę pod zbiorniczkiem jak ją odkręce to wypłynie mi cały płyn ze zbiorniczka. Jak mam odpowietrzyć ten układ, starczy tylko odpowietrzenie poprzez otwarty zbiorniczek, na maxa ogrzewanie i zapodanie mu większych obrotów do 2 000?? Gdzie na tym obrazku znajduje się ta śrubka odpowietrzająca? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CC52&mospid=47440&btnr=17_0090&hg=17&fg=05[/url]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.