Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam taki problem padla mi turbina wymienilem na regenerowana i zalozylem przy pierwszym odpaleniu przegarowalem auto i doslo do samo zaplonu poprost popsuta turbina wyssala caly olej ale zgasilem auto i zapalilem go jeszcze raz pochodzil sobie na wolnych obrotach i szystko jest ok tylko ze teraz samochod idzie tylko do 3000 obrotow ale to z bie3dom poprostu niema mocy tak jak by turbina niechodzila ale jest nowa i wogule niestuka moze to jakas przeplywka padla tylko niewim czy 318tds ma przeplywke a moze cos zapchane aha a ta chlodnica co ida weze od turbiny do niej to jakie pona ma dzialanie bo zaczol mi tam oliej kapac troszke moze ktos wie co z tym zrobic dzieki z gory
Opublikowano
Zobacz czy ci przypadkiem nie spadł cienki wężyk idący od spodu do kolektora.

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano
Zobacz czy ci przypadkiem nie spadł cienki wężyk idący od spodu do kolektora.

a ktury ten wezyk ten co na turbinie sie znajduje bo tam wezykow niemy tylko 2 olejowe i 2 grube od powietrza jak bys podpowiedzial gdzie sie on znajduje miwiecej dzieki

Opublikowano
Hmmm ciężko wytłumaczyć, ale spróbujemy, jak masz kolektor (to czarne na którym jest znaczek i srerne paski :-) ) i patrzysz na niego z góry, to w prawym górnym (od strony podszybia) narożnkiu kolektora od spodu jest mała dziurka i tam ma wchodzić cienki wężyk od jakiegoś podciśnienia, jak ten wężyk spadnie to objawy są takie jak wcześniej napisałeś, auto jest mułowate i za cholere nie chce jechać. Wsadz tam ręke i wyczuj czy wężyk jest na miejscu, kolektora odkręcać nie trzeba.

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano
Hmmm ciężko wytłumaczyć, ale spróbujemy, jak masz kolektor (to czarne na którym jest znaczek i srerne paski :-) ) i patrzysz na niego z góry, to w prawym górnym (od strony podszybia) narożnkiu kolektora od spodu jest mała dziurka i tam ma wchodzić cienki wężyk od jakiegoś podciśnienia, jak ten wężyk spadnie to objawy są takie jak wcześniej napisałeś, auto jest mułowate i za cholere nie chce jechać. Wsadz tam ręke i wyczuj czy wężyk jest na miejscu, kolektora odkręcać nie trzeba.

ok dzieki bede patrzyl

Opublikowano
miałem podobne obiawy umnie wina lezała po stronie filtrów chociaz co wymiane oleju je wymieniam

ok dzieki fak filtr powietrza mam z oleju zapiepszony jak ktos mial taki problem to prosze jeszcze o podpowiec

Opublikowano
Zobacz czy ci przypadkiem nie spadł cienki wężyk idący od spodu do kolektora.

 

mialem podobne objawy u mnie tez to byla wina węzyka przy kolektorze

Opublikowano
no i lipa poczysciłem wszystko kazdy wezyk sprawdzilem i mocy dalej niema niewiem moze turbo padniete ale turbo jak padnie to calkiem iine zjawisko jest kurcze juz niewiem a moze jak mialem tem samozaplon to cos wtedy strzelilo i musialem wtedy auto na biegu zgasic bo tak nieszlo no niewiem gdzie mocy szukac chyba mechanik mi zostal
Opublikowano

a wyczyściłeś intercooler dolot z oleju bo jak padła turbina to olej leje i wszystko zawalone olejem, filtr zmieniłeś, a zwór EGR może on jest zaolejony i masz takie objawy, samozapłon jest niekorzystny bardzo, mój kuzyn też tak miał w 530d po wymianie turbo i silnik sie rozleciał :(, wina "fachowca" który wymienia turbo powinien wiedzieć iż należy wyczyścić układ z oleju

pozdro Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
a wyczyściłeś intercooler dolot z oleju bo jak padła turbina to olej leje i wszystko zawalone olejem, filtr zmieniłeś, a zwór EGR może on jest zaolejony i masz takie objawy, samozapłon jest niekorzystny bardzo, mój kuzyn też tak miał w 530d po wymianie turbo i silnik sie rozleciał :(, wina "fachowca" który wymienia turbo powinien wiedzieć iż należy wyczyścić układ z oleju

pozdro Tomek

najgorsze ze tym fahowcem to ja bylem wyczyscilem wszystko tylko ten zawor EGRto to jest gdzie on sie znajduje

Opublikowano

tu masz foto poglądowe :)

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img76.imageshack.us/img76/8025/c24050245zn6.jpg

do tego zaworu powinien iść taki wężyk do elektroniki która jest obok filtra paliwa na kielichu

pozdro Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
a wyczyściłeś intercooler dolot z oleju bo jak padła turbina to olej leje i wszystko zawalone olejem, filtr zmieniłeś, a zwór EGR może on jest zaolejony i masz takie objawy, samozapłon jest niekorzystny bardzo, mój kuzyn też tak miał w 530d po wymianie turbo i silnik sie rozleciał :(, wina "fachowca" który wymienia turbo powinien wiedzieć iż należy wyczyścić układ z oleju

pozdro Tomek

 

ja w rurze wychodzacej z IC do EGR ostatnio zauwazylem ciemna ciecz. tak jakby rozwodniony olej... Czy to moze oznaczac ze turbinka ma jakies nieszczelnosci? Troche sie zmartwilem bo autko chodzi dobrze, zadnych niepokojacych objawow, turbina pracuje ok.

Bumier

http://img340.imageshack.us/img340/1074/bumier2.png

Opublikowano
kurde mi od jakiegoś czasu troche olej kapie jakby spod tego egr ale tak sie zastanawiam bo tam wchodzi wężyk jakiś i może z tego jakieś nieszczelności są...
Opublikowano

jak tylko tego oleju nie jest w nadmiarze to nie ma sie czym przejmować jakie macie zużycie oleju na 10000 km ja okola 0,3l dolewam i to wystarczy

z tego co mi mówił fachowiec iż problem jest wtedy jak oleju jest dużo i zaczyna lecieć do dolotu tzn. uszczelnienia turbiny się kończą :)

pozdro Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.