Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A podobieństwa tam tyle co między pątką a Fiatem Bravo też ma 4 drzwi...

 

I tu się mylisz :lol: .

Bravo jest 2 drzwiowe.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Bartek miał na myśli poprzednią generację gdzie Bravo było 3 drzwiowe, a Brava 5 drzwiowa.

 

Dokładnie. Nie jestem na bieżąco we włoskich samochodach. Wyznaję zasadę, że nie kupuje się samochodów na literę "F" - Fiatów, Fordów i francuskich...

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
moim zdaniem jest podobieństwo...

 

http://www.autogaleria.pl/fotografie/audi/audi_s5_2007_02.jpg

 

http://img509.imageshack.us/my.php?image=769593118ix4.jpg

 

 

no ale, jak ktoś nie umie patrzec to co zrobic? ;) :P

 

Zero podobieństwa jak dla mnie. Powaga. Kazda linia jest inna, kazde przetloczenie, nawet wysokosci. Kompletna roznica w tyłach. Nie wiem gdzie ty widzisz podobieństwo.

Opublikowano

Audi A5 może się podobać, bo w końcu jest dzieckiem de Silvy, twórcy pięknych aut... ale

 

 

do pięt najnowszej trójki coupe nie dorasta... ostatnio taka nowa trójeczka stanęła obok mojej na parkingu... wygląd - czysta poezja... nic tylko patrzeć na taką i kontemplować: kształty, proporcje, załamania linii, wąskie lampy z przodu, ergonomię wnętrza... czym jest audi w porównaniu z BMW?

Opublikowano
Audi A5 może się podobać, bo w końcu jest dzieckiem de Silvy, twórcy pięknych aut... ale

 

 

do pięt najnowszej trójki coupe nie dorasta... ostatnio taka nowa trójeczka stanęła obok mojej na parkingu... wygląd - czysta poezja... nic tylko patrzeć na taką i kontemplować: kształty, proporcje, załamania linii, wąskie lampy z przodu, ergonomię wnętrza... czym jest audi w porównaniu z BMW?

 

Szkoda ze kolo ciebie na parkingu nie stanelanowa S5 bo bys mowil to samo o Audi :) Mi sie zdarzylo ze bylem na salonie w Lipsku i widzialem S5 live i nie zmieniam zdania ze jest ladniejsze, owszem 3 coupe tez wyglada dobrze (wiem bo widzialem nowe M3 i w nim siedizalem :) )ale jak dla mnie to nadal S5 wygrywa.

Opublikowano
Też bym sobie posiedział w nowym M3... i sądzę że nie tylko :)

 

Oj wrażenia z jazdy muszą być niesamowite... Ale... Wczoraj stałem sobie na "światłach" kiedy przed maską przemknęło mi czarne 360 Modena :shock: Reakcja była chyba dość szybka: kierunek, 1, gaz :D :mrgreen: Sam odgłos wydechu powoduje ciarki na plecach :jawdrop: ! Podczas gdy ja wyciskałem siódme poty ze swojego silnika on pewnie jechał na 1/3 gazu... To jest dopiero prawdziwy sportowy samochód ! Po dogonieniu właściciel okazał się bardzo sympatyczny i bez problemu dał zasiąść za kółkiem :o oczywiście tylko posiedzieć hehe No i nikt nie powie że jest podobny do .... ;)

Opublikowano
Ale to już jest inna klasa samochodu. To nie jest zwykły wielkoseryjny produkt BMW/Audi czy MB (chociaż MB ma SLR'a). Koszty zakupu są wyższe ale z drugiej strony zastanawia mnie dlaczego ludzie kupują M6 czy CL'a a trochę ich po PL jeździ. Jak się ma 600k na auto to wystarczy trochę dołożyć i kupić coś naprawdę ciekawego jak Aston czy Ferrari.
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Ale to już jest inna klasa samochodu. To nie jest zwykły wielkoseryjny produkt BMW/Audi czy MB (chociaż MB ma SLR'a). Koszty zakupu są wyższe ale z drugiej strony zastanawia mnie dlaczego ludzie kupują M6 czy CL'a a trochę ich po PL jeździ. Jak się ma 600k na auto to wystarczy trochę dołożyć i kupić coś naprawdę ciekawego jak Aston czy Ferrari.

 

Mnie też to zawsze zastanawia bo takich CL`i w wersji AMG trochę jeździ a porównianiu z Astonem czy Lambo to niema hmmm żadnego porówniania :) Podkręcić sobie wszytsko można... Zauważyć się jednak da że w coraz więcej się zjeżdża super-sportowych bryk do PL nie problem spotkać teraz Carrere GT, DB9 czy 430`stke na ulicy, jeszcze jakieś 3 lata temu takie rzeczy widziało się jedynie zagranicą

Opublikowano
Ale to już jest inna klasa samochodu. To nie jest zwykły wielkoseryjny produkt BMW/Audi czy MB (chociaż MB ma SLR'a). Koszty zakupu są wyższe ale z drugiej strony zastanawia mnie dlaczego ludzie kupują M6 czy CL'a a trochę ich po PL jeździ. Jak się ma 600k na auto to wystarczy trochę dołożyć i kupić coś naprawdę ciekawego jak Aston czy Ferrari.

 

Mnie też to zawsze zastanawia bo takich CL`i w wersji AMG trochę jeździ a porównianiu z Astonem czy Lambo to niema hmmm żadnego porówniania :) Podkręcić sobie wszytsko można... Zauważyć się jednak da że w coraz więcej się zjeżdża super-sportowych bryk do PL nie problem spotkać teraz Carrere GT, DB9 czy 430`stke na ulicy, jeszcze jakieś 3 lata temu takie rzeczy widziało się jedynie zagranicą

 

Mysle ze odpowiedz jest prosta. Po pierwsze Lambo czy Ferrarka na pierwszej dziurze ktorych na polskich drogach jest jakis trylion od razu sie rozlozy. Tak nisko zawieszona furka po Polsce po prostu nie da sie jezdzic (sam mam czasem problemy przejechac pomiedzy dziurami w mojej E36 coupe a co dopiero jakby fura miala 5 cm przeswitu !!! ).

 

A po drugie kwestia bezpieczenstwa, tj. jakis bandzior nie podejdzie na krzyżówce z klamka w reku do BMW czy Meska (nawet wypasionego) natomiast z Ferrari czy Lambo takie cos moze wystapic.

 

Aha dodam jeszcze krucho jest z serwisami :)

 

Pozatym jak ktos sie orientuje w cenach uzywanych superfurek to popatrzcie ile kosztuje uzywane Ferrrari 348 czy nawet 355. Okazuje sie ze w niemcach mozna dostac takei furki za rownowartosc kolo 100-150 tys zł a u nas ze sportowych nowych to se mozna kupic najslabsze SLK w tej cenie :/

 

Pzdr

Opublikowano

glownym problemem nie jest niski przeswit tylko brak serwisu. najblizszy serwis ferrari/maserati jest w berlinie, drugi w bratyslawie, a lamborghini w pradze i tez zapewne gdzies w niemczech (chodzily pogloski ze firma majaca salon lambo w czechach ma otworzyc takowy w poznaniu, stad w tych okolicach pojawilo sie troche tych samochodow - patrz exoticcars.pl - i byly na targach w katowicach, ale kiedy otwieraja nie wiem)... mimo ze aston nalezy (jeszcze) do forda, ferrari do fiata, a lambo do vag to nie znaczy ze aso od golfa, punto czy focusa ma uprawnienia i umiejetnosci... owszem, mozesz kupic F355 (kocham ten model) za 150 tysi, lecz mysle ze skoro sa tez egzemplarze za 200-250 to odnies sie do e36 za 10k a e36 za 4k i dodaj do tego, ze nie sa to samochody w ktorych znajomy mechanior za rogiem zwiaze drutem a zamiennik znajdziesz na szrocie... porsche jakos jest calkiem duzo w polsce, sa nawet 911 gt3, gt2, carrera gt nawet. czemu? bo jest oficjalny dystrybutor i serwisy.

 

co do kradziezy to mocno watpie w to co powiedziales bo gina beemki, mercedesy itd.. jesli fura jest na zlecenie to poleci do rosji niezaleznie czy to lexus, mercedes czy ferrari...

 

egzotyki to inna liga i koszta sa niewspolmiernie wysokie w porownaniu do tuningowanych niemcow niezaleznie czy kupujesz nowe F430 czy 20letnia testarosse..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.