Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie: czy zmiana dyfra w 320 (przełożenie 3,45) na dyfer z 325 lub 328 (przełożenie 3,15 lub 2,93) wiąże się z jakimiś przeróbkami, czy wystarczy włożyć sam most? Co ewentualnie jeszcze trzeba zmienić? (wał, półosie?)

 

Proszę o odpowiedź osoby które to zmieniały - tylko konkrety

 

prosze nie pisać o innych prędkościach itp bo nie to mnie interesuje

www.turboBMW.pl
Opublikowano
dyfer to dyfer zmieniasz wszystko pasi jeśli dwa są z takiej samej trujki ale z innych silników będzie pasował bez problemu i bez żadnych przerubek
Opublikowano
po za tym ze dyfer z 325 ma dluzsze przelozeenia to jest w tak zwanej duzej glowie, nie wiem jak to jest czy pasuje bez przerobek,
przednie kola sluza do kierowania, a tylne do napedzania
Opublikowano
korona określ sie co chcesz tązmianą uzyskać ?? czy zależy ci na przyspieszeniu, V-max czy po prostu padł ci stary dyfer i jest do kupienia okazyjnie od 325 ??

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

 

Proszę o odpowiedź osoby które to zmieniały - tylko konkrety

 

prosze nie pisać o innych prędkościach itp bo nie to mnie interesuje

 

KUJON: tylko konkrety prosze

 

czy te części są plug & play ?

www.turboBMW.pl
Opublikowano

 

Proszę o odpowiedź osoby które to zmieniały - tylko konkrety

 

prosze nie pisać o innych prędkościach itp bo nie to mnie interesuje

 

KUJON: tylko konkrety prosze

 

czy te części są plug & play ?

nie

325 duża głowa 320 mała

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

Ja ci odpowiem konkretnie: jak zmieniasz 3,45 na 3,15 lub inny z dużą głowa to zmieniasz też półosie na krótsze i wał napędowy na krótszy. Wyjątkiem tutaj jest dyfer 3,45 od kombi bo w tej wersji nadwozia jest on w duzej głowie i wtedy jak zmieniasz na inny z dużym łbem to wszystko pasuje. Półosie poza tym ze mają inną długość między małym łbem a duzym to różnią się tez średnica przegubów i średnicą śrub a ramy mocujące dyfry w obu rozmiarach są te same. Piasty kół w obu przypadkach mają tą samą średnice wpustu i też wszystko się nadaje.

Od reguł wyżej wymienionych odbiega M3.

Opublikowano

:cool2: Dziękuję Kowal :clap: takiej odpowiedzi właśnie oczekiwałem.

 

Słyszałem kiedyś że w dyfrze 3,15 czyli duża głowa można zmienić dwie boczne flansze na te z 3,45 i w ten sposób wykorzystać stare półosie z 320... Prawda to czy mit :?: Da się tak zrobić?

www.turboBMW.pl
Opublikowano
:cool2: Dziękuję Kowal :clap: takiej odpowiedzi właśnie oczekiwałem.

 

Słyszałem kiedyś że w dyfrze 3,15 czyli duża głowa można zmienić dwie boczne flansze na te z 3,45 i w ten sposób wykorzystać stare półosie z 320... Prawda to czy mit :?: Da się tak zrobić?

prawda

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Niestety to nieprawda bo jak ci napisałem półosie od 3,45 są za długie do dużego łba 3,15 a poza tym flansze i tak nie będą pasowały bo 3,45 ma otwór łożyska w który wchodzi wałek flanszy średnicy 41,2mm a 3,15 ma 46mm.
Opublikowano
hmmm Kowal a powiedz mi czy w takim razie flansze z dyfra 3,45 od 320 spasują do 328 , bo ja kiedyś właśnie kupiłem taki dyfer 3,45 i były pościągane flansze , a koleś twierdził że przełożył je do dyfra 328 po swapie właśnie z 320.

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Dyfer od 328 tak samo jak od 325 ma znacznie większe flansze niz dyfer z mała głową więc nie da się tych flansz przełożyć. Ten ktoś musiał się pomylić, zresztą sprawdź sobie w realoem średnice jak chcesz się upewnić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.