Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
po wizycie u mechaniki okazalo sie ze mam juz w strzepach gumy swozni od wahaczy, wiec zakupilem 2 nowe kompletne wahacze i nowe gumy na tuleje. zamierzam je wymienic na dniach, ale dzisiaj odkrylem ze stuki z przodu mam rowniez przy hamowaniu do zera i puszczeniu hamulca(zawsze jeden stuk) oraz przy jezdzie po minimalnym (naprawde bardzo lekko skrecone kola) łuku (ciagle stukanie do momentu zmiany kata jazdy). czy to oby na pewno wina tylko tych sworzni i tuleji, czy jak juz zabieram sie za rozbieranie zawiechy z przodu, to moze powinienem zaraz wymienic cos jeszcze?
Opublikowano

Witam

przede wszystkim nie potrzebnie kupowales cale wachacze jak tylko sworznie byly zuzyte to wystarczyloby stare wyprasowac a nowe wprasowac i po klopocie koszt nowego sworznia to okolo70zl a za nowe wachacze to napewno wydales troche kasy i to nie potrzebnie ale jak juz to bedziesz robil to wymien od razu lanczniki stabilizatora sa tam dwa i one lubia czesto stukac jak juz sa zuzete(jeden kosztuje okolo50zl)

a najlepiej kup sobie jeszce te dwie galki co tam sa i praktycznie bedziesz mial zawieche nowa(jedna okolo70zl) jak juz to wszystko wymienisz to nie powinienies miec zadnych stukow a jak nie ustapia to zostanie ci jeszcze przekladnia a ona juz nie jest tania ale nie mam pojecia ile moze kosztowac.

BMW 320 E36
Opublikowano
Tak jak kolega wyzej napisal, wystarczylo zmienic sworznie...no ale jak miales ochote to zakupiles cale wachacze :)...ja bym jeszcze wymienil tuleje wachaczy, tez lubia halasowac...no i te laczniki stabilizatora (nawiasem mowiac to juz je zamowilem bo tez chce wymienic bo ciutke popukuje), kupilem wzmacniane jakies za cale 22 zlote od sztuki...tak wiec zobaczymy jak to bedzie :)

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano

powiem wam szczerzem ze wymiana sworzni wyszla by mnie drozej, bo wahacze mialem po naprawde b. niskiej cenie, a ze sworzniami to robocizna kosztuje niestety swoje..

a co do tych łączników stabilizatora, to dużo jest roboty przy ich wymianie? bo pewnie jutro bedziemy sie brali z kumplem za wahacze, a nie mam szans zebym do jutra dostal te łącznki, wiec potem bede z nimi mial duzo grzebania?

Opublikowano
Kolego, łącznik stabilizatora to najlatwiej wymienialna czesc w zawieszeniu z przodu. Ja wymienialem u siebie i bez pospiechu robilem to kolo godzinki :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.