Skocz do zawartości

Bilstein B8 w E36


Just

Rekomendowane odpowiedzi

Dostalem bardzo dziwne info z niemieckiego sklepu podczas zbierania ofert na amorki Bilstein B8:

 

"Hallo, die B8 passen nur bei original M-Fahrwerk und nicht bei selber veranlasster Tieferlegung -35/-30."

 

Czyli w wolnym tlumaczeniu:

"B8 pasuja tylko do oryginalnego zawieszenia z M-Pakietu a nie do samodzielnie dobranego obnizenia -35/-30."

 

Leca w kulki czy nie?

 

Ktos ma B8 w E36 bez M-pakietu? Obnizenie na sprezynach H&R -35/-30

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem B8 na zawieszeniu M-tech do tego gleba 60/40 , pasowało jak ulał teraz mam B4 i tez pasuje

 

To raczej mnie nie pocieszyles, bo ja chce sie dowiedziec czy sa Bilsteiny B8

do zawieszenia NIE M-Tech tylko normalnego z obnizajacymi sprezynami

H&R -35/-30.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just z tego co ja wiem to B8 jest przeznaczone do gleby -40 lub więcej i oprócz spręzyny to pozostała częśc zawieszenia nie ma tutaj znaczenia

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sugeruj sie tym ze oni pisza "M-fahrwerk". U mnie w briefie pisze tez ze jest M-Fahrwerk zalozony, a tak naprawde mam Bilstein B8 Sprint i sprezyny Eibach -30 mm i wszystko chodzi jak nalezy :) Moze pod tym pojeciem oni rozumieja zblizone parametry do m-technic? Przeciez wszystkie inne czesci zawieszenia sa takie same :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja znalazłem na ten temat to b6 maksymalnie 40mm a b8 juz gleba 60/40 wiem bo dużo szukałem na ten temat mam teraz b6 i mtech i jest prawie ok jeszcze troche nizej bym chciał ale drogi nie pozwalaja jednak tak jak wyżej charakterystyka b6 nie pozwala na 60/40 gdyz skraca to żywotnośc amorków.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bieniu: Jak ci sie jezdzi na obnizeniu -30 ? Niektorzy strasznie narzekaja.

Zamowilem -35/30 i nie wiem czy montowac czy odeslac.

 

Chyba jednak wezme B6 a nie B8 bo jak obnizenie mnie wykonczy to bede mogl spowrotem podwyzszyc a B8 nie pasuje do standardowej wysokosci.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja znalazłem na ten temat to b6 maksymalnie 40mm a b8 juz gleba 60/40 wiem bo dużo szukałem na ten temat mam teraz b6 i mtech i jest prawie ok jeszcze troche nizej bym chciał ale drogi nie pozwalaja jednak tak jak wyżej charakterystyka b6 nie pozwala na 60/40 gdyz skraca to żywotnośc amorków.

 

Nie chcialbym Ci psuc humoru, ale wg katalogu bilsteina http://www.katalog.bilstein.de/

jedynym amortyztorem do m-technika jest B8 a nie B6. B6 to amortyzator przeznaczony do wspolpracy ze standardowym zawieszeniem. Mam E34 z m-technkiem i mialem ten sam problem, po sprawdzeniu w kilku niezaleznych zrodlach zdecydowalem sie na b8.

Pozdrawiam i przepraszam za brak polskiej czcionki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja znalazłem na ten temat to b6 maksymalnie 40mm a b8 juz gleba 60/40 wiem bo dużo szukałem na ten temat mam teraz b6 i mtech i jest prawie ok jeszcze troche nizej bym chciał ale drogi nie pozwalaja jednak tak jak wyżej charakterystyka b6 nie pozwala na 60/40 gdyz skraca to żywotnośc amorków.

 

Nie chcialbym Ci psuc humoru, ale wg katalogu bilsteina http://www.katalog.bilstein.de/

jedynym amortyztorem do m-technika jest B8 a nie B6. B6 to amortyzator przeznaczony do wspolpracy ze standardowym zawieszeniem. Mam E34 z m-technkiem i mialem ten sam problem, po sprawdzeniu w kilku niezaleznych zrodlach zdecydowalem sie na b8.

Pozdrawiam i przepraszam za brak polskiej czcionki.

tak tak było o tym mowa w kilku wcześniejszych postach, ale nie znaczy to że sie nie da tego założyć , ja miałem B8 na glebie H&R -60 i było ok , tyle że bardzo twardo , teraz mam B4 też na -60 i jest ciut miększy ale pewnie szybcie sie amory wykończą...

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bieniu: Jak ci sie jezdzi na obnizeniu -30 ? Niektorzy strasznie narzekaja.

Zamowilem -35/30 i nie wiem czy montowac czy odeslac.

 

Czemu ma byc zle na -30? Dla mnie to jest kompromis miedzy sportem a komfortem :) Komfort w miare jaki taki jest, czasem mam problem z wjazdem na jakis podjazd czy cos bo sie obcieram spodem, ale da sie przyzwyczaic i nauczyc wjezdzac. Auto swietnie sie trzyma. Napisze Ci dokladnie jak kupie do tylu nowe amortki (zamowilem dzis) bo na starych jest jak na pontonie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.