Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dostalem bardzo dziwne info z niemieckiego sklepu podczas zbierania ofert na amorki Bilstein B8:

 

"Hallo, die B8 passen nur bei original M-Fahrwerk und nicht bei selber veranlasster Tieferlegung -35/-30."

 

Czyli w wolnym tlumaczeniu:

"B8 pasuja tylko do oryginalnego zawieszenia z M-Pakietu a nie do samodzielnie dobranego obnizenia -35/-30."

 

Leca w kulki czy nie?

 

Ktos ma B8 w E36 bez M-pakietu? Obnizenie na sprezynach H&R -35/-30

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
ja miałem B8 na zawieszeniu M-tech do tego gleba 60/40 , pasowało jak ulał teraz mam B4 i tez pasuje

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
ja miałem B8 na zawieszeniu M-tech do tego gleba 60/40 , pasowało jak ulał teraz mam B4 i tez pasuje

 

To raczej mnie nie pocieszyles, bo ja chce sie dowiedziec czy sa Bilsteiny B8

do zawieszenia NIE M-Tech tylko normalnego z obnizajacymi sprezynami

H&R -35/-30.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
Just z tego co ja wiem to B8 jest przeznaczone do gleby -40 lub więcej i oprócz spręzyny to pozostała częśc zawieszenia nie ma tutaj znaczenia

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Nie sugeruj sie tym ze oni pisza "M-fahrwerk". U mnie w briefie pisze tez ze jest M-Fahrwerk zalozony, a tak naprawde mam Bilstein B8 Sprint i sprezyny Eibach -30 mm i wszystko chodzi jak nalezy :) Moze pod tym pojeciem oni rozumieja zblizone parametry do m-technic? Przeciez wszystkie inne czesci zawieszenia sa takie same :cool2:
Opublikowano
Z tego co ja znalazłem na ten temat to b6 maksymalnie 40mm a b8 juz gleba 60/40 wiem bo dużo szukałem na ten temat mam teraz b6 i mtech i jest prawie ok jeszcze troche nizej bym chciał ale drogi nie pozwalaja jednak tak jak wyżej charakterystyka b6 nie pozwala na 60/40 gdyz skraca to żywotnośc amorków.
Opublikowano

Bieniu: Jak ci sie jezdzi na obnizeniu -30 ? Niektorzy strasznie narzekaja.

Zamowilem -35/30 i nie wiem czy montowac czy odeslac.

 

Chyba jednak wezme B6 a nie B8 bo jak obnizenie mnie wykonczy to bede mogl spowrotem podwyzszyc a B8 nie pasuje do standardowej wysokosci.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
Z tego co ja znalazłem na ten temat to b6 maksymalnie 40mm a b8 juz gleba 60/40 wiem bo dużo szukałem na ten temat mam teraz b6 i mtech i jest prawie ok jeszcze troche nizej bym chciał ale drogi nie pozwalaja jednak tak jak wyżej charakterystyka b6 nie pozwala na 60/40 gdyz skraca to żywotnośc amorków.

 

Nie chcialbym Ci psuc humoru, ale wg katalogu bilsteina http://www.katalog.bilstein.de/

jedynym amortyztorem do m-technika jest B8 a nie B6. B6 to amortyzator przeznaczony do wspolpracy ze standardowym zawieszeniem. Mam E34 z m-technkiem i mialem ten sam problem, po sprawdzeniu w kilku niezaleznych zrodlach zdecydowalem sie na b8.

Pozdrawiam i przepraszam za brak polskiej czcionki.

Opublikowano
Z tego co ja znalazłem na ten temat to b6 maksymalnie 40mm a b8 juz gleba 60/40 wiem bo dużo szukałem na ten temat mam teraz b6 i mtech i jest prawie ok jeszcze troche nizej bym chciał ale drogi nie pozwalaja jednak tak jak wyżej charakterystyka b6 nie pozwala na 60/40 gdyz skraca to żywotnośc amorków.

 

Nie chcialbym Ci psuc humoru, ale wg katalogu bilsteina http://www.katalog.bilstein.de/

jedynym amortyztorem do m-technika jest B8 a nie B6. B6 to amortyzator przeznaczony do wspolpracy ze standardowym zawieszeniem. Mam E34 z m-technkiem i mialem ten sam problem, po sprawdzeniu w kilku niezaleznych zrodlach zdecydowalem sie na b8.

Pozdrawiam i przepraszam za brak polskiej czcionki.

tak tak było o tym mowa w kilku wcześniejszych postach, ale nie znaczy to że sie nie da tego założyć , ja miałem B8 na glebie H&R -60 i było ok , tyle że bardzo twardo , teraz mam B4 też na -60 i jest ciut miększy ale pewnie szybcie sie amory wykończą...

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Ja wg Vin w mojej 325e36 nie mialem zawieszenia M tylko standard, teraz mam Bilstein b-8 + sprezyny Hartge-30, pasowaly bez problemu, jezdzi sie rewelacyjnie , polecam
Opublikowano
Bieniu: Jak ci sie jezdzi na obnizeniu -30 ? Niektorzy strasznie narzekaja.

Zamowilem -35/30 i nie wiem czy montowac czy odeslac.

 

Czemu ma byc zle na -30? Dla mnie to jest kompromis miedzy sportem a komfortem :) Komfort w miare jaki taki jest, czasem mam problem z wjazdem na jakis podjazd czy cos bo sie obcieram spodem, ale da sie przyzwyczaic i nauczyc wjezdzac. Auto swietnie sie trzyma. Napisze Ci dokladnie jak kupie do tylu nowe amortki (zamowilem dzis) bo na starych jest jak na pontonie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.