Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://moto.allegro.pl/item175778291_bmw_840_csi_super_v8.html

 

"jest to rasowy V8 ani stary genetycznie składany z dwóch szóstek V12 w BMW 850 ,które się psuły więcej paliły a miały gorsze osiągi"

 

Do dzis sadzilem,ze nie ma lepszego rozwiazania jak dwie polaczone rzedowe szostki,ale jak widac wdlg tego Pana jest inaczej. . . Czyzbym sie mylil?

http://img237.imageshack.us/img237/9199/avako1.png

Przedni napęd jest dla dziewczynek. . . :twisted2:

Opublikowano

Ten Pan ma wogóle jakieś dziwne poglądy, ale co zrobić.

Dwie rzędowe szóstki - czyli V12 to najlepsza kombinacja jaką tylko można stworzyć :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Taa, jasne, fotka zrobiona w Stanach, ktoś znów szuka naiwniaków. Co ciekawe samemu nie potrafiąc za dobrze pisać...

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano
Oglądałem ten samochodzik ze zdjęć na ebay.com jakiś miesiąc temu, piękna sztuka - ale w USA :)

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Ja to zdjecie mam juz kilka lat na dysku :lol: Ta 840 jest chyba urojona :liar:
Opublikowano

fotka moze byc pogladowa, sobie wstawil po prostu z netu :)

 

 

nie chce wkladac kija w mrowisko, ale uwazam ze to co napisal to po czesci prawda, stare 5l silniki maja sie gorzej do m60 v8

 

m60 4l sa sa lzejsze, mniej awaryjne, nie spalaja litrow oleju, maja tylko 14koni mniej, 32 zawory (850 ma 24 zawory)

i tylko 50nm mniej (450 i 400 nm)

 

i pala naprawde zauwazalnie mniej, sa oszczedne, nowoczesne

 

no i 840 sa duzo drozsze niz 850 5l. - to tez prawda

 

 

zaleta silnika 5.0 - bardziej krolewska seria, bo 12 cylindrow :)

i to tyle :)

 

generalnie sa tak samo szybkie z lekkim plusem dla m70 (roznica 0.1s na korzysc 850) jesli auto jest z manualem

 

bo 850 i 840 jesli sa w automacie przyspieszaja dokladnie tak samo

ale m60 jest mniej klopotliwe w uzytkowaniu i oszczedniejsze

 

natomiast nowe 850 z silnikiem m73 5.4 (model 96+) jest juz naprawde szybkie i pobija nowe m62 4.4l nawet z manualem i to znacznie

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

natomiast nowe 850 z silnikiem m73 5.4 (model 96+) jest juz naprawde szybkie i pobija nowe m62 4.4l nawet z manualem i to znacznie

 

wg danych fabrycznych 840 4.4 manual na 1000m przegrywa z 850Ci 5.4 ledwie o 0.1 s :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

To ogłoszenie to totalna bzdura.

 

1 "BMW 840 CSI SUPER V8"

- Nie ma czegos takiego jak 840CSi :doh:

 

2. "BMW 840 CSI z roku 1993 o mocy 290 KM"

- Nie 290PS tylko 286 (dobra czepiam sie)

 

3 "Jest to egzemplarz kolekcjonerski wyprodukowano tylko 6000 sztuk..."

- Nie wyprodukowano 6000 egzemplarzy tylko 7803 (zrodlo: www.e31.net)

 

4 "...po 1000 limitowanych sztuk rocznie"

- Bzdura, w 1993 roku wyprodukowano 1190egz. i w kolejnych latach 2066, 1493, 1109, 1140, 552, 253.

 

5 "Auto ma maksymalne super wyposażenie"

- Tralala srali muchi

 

6 "silnik nie bierze nawet grama oleju"

A skad on to wie jak pewnie nawet auta na oczy nie widzial sadzac po tych jego wypocinach, sadze ze na 10tys km wezmie ten "gram oleju" (OK znowu sie czepiam)

 

7 "ponadto jest ta wersja dużo droższa i lepsza od BMW 850(to pewne)"

- Nie wiem jak to rozumiec ale na pewno 850 byly drozsze od 840, np. w 1993 roku 840Ci kosztowalo 129tys DM, a 850Ci 152tys DM. Roznica w cenie wartosci malego miejskiego auta. Moze na rynku aut uzywanych 840 sa drozsze ale to juz jest rozmowa na inny topic :D

Opublikowano
http://moto.allegro.pl/item175778291_bmw_840_csi_super_v8.html

 

"jest to rasowy V8 ani stary genetycznie składany z dwóch szóstek V12 w BMW 850 ,które się psuły więcej paliły a miały gorsze osiągi"

 

Do dzis sadzilem,ze nie ma lepszego rozwiazania jak dwie polaczone rzedowe szostki,ale jak widac wdlg tego Pana jest inaczej. . . Czyzbym sie mylil?

 

A co miał pisać? Że 850 jest lepsze ale kupcie moje 840? :naughty:

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Nikt na świecie nie ma takiej, szczególnie z taką stylizacją prawego przodu, co świadczy o wyjątkowości tego samochodu. A tak naprawdę to prowadzi działania dywersyjne, bo chce sprzedać 840 i kupić 850(cwaniaczek).

Dla mnie oba modele są fajne,bardziej kwestia gustu niż osiągów. Wydaje mi się,że największą zaletą V8 jest większa ilość miejsca w komorze silnika, co ułatwia naprawy i na pewno przez zapewnia lepsze chłodzenie(więcej chłodniejszego powietrza dostaje się do komory). A propos zużycia paliwa, to pewnie jego pali 7.5 na setkę. A i jestem ciekaw jak samochód może mieć pełne wyposażenie nie być skomplikowany. Chyba 840 i 850 nie różnią się tak bardzo systemami zamontowanymi na pokładzie. Ja bym zaryzykował stwierdzenie, że 840 jest bardziej skomplikowanym samochodem, ze względu na bardziej złożoną konstrukcję silnika(4 zawory na cylinder). Też jestem ciekaw jak ta jego "reklama" wpłynie na przebieg aukcji. Pozdro, idę kupić dresy i będę robił za znawcę, mam nadzieję,że wybaczycie mi brak gazu :lol:

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Ja ostatnio mialem okazje przekonac sie na wlasnej skorze ze 850 jest szybsze od 840 i to nawet sporawo, ale dopiero od 120km/h. Nie wiem czy M60 jest taki lepszy od M70. Co innego M62 ale od czego znowu bylo M73 :)

 

Zrobilem tescik porownawczy M60 vs M70 odnosnie zuzycia paliwa i mniej wiecej wyglada to tak ze M60 spala okolo 2 litry mniej na sto. Konkretnie to 850 spalilo 21l/100, a 840 w identycznych warunkach 19l/100 :) Zawsze to cos ale nadal daleko do spalania jakiegos TDI :mrgreen:

Opublikowano

Przynajmniej średnia na cylinder wychodzi na korzyść 850. Ale test robiłeś Twoją(bez termostatu)? Bo może różnica byłaby jeszcze mniejsza.19-21 to i tak żadna różnica. chociaż tico nie deptane zrobi na tym 50 km(prawie) :P .

Może dlatego sprzedaż 8-ki spadła, bo BMW zaproponowała drugi silnik o podobnych osiągach i jak to bywa, "osiołkowi w żłoby dano w jednym owies w drugim siano". Czyli kolejna runda nie rozstrzygnięta.Może to coś pomoże . Porównanie 5.0 i 4.4.

 

Widać, że niekoniecznie 840 jest lżejsze.

 

http://duel.mymoto.pl/?1026_1075

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Kolejny właściciel, który nie lubi V12, ja jestem ciekaw niby z jakiego powodu są bardziej awaryjne? Po prostu więcej 850 jest skatowanych i tyle,a wymieniał ktoś z was silnik w 850, chyba nie. Czuć pewien niedosyt ze strony sprzedającego, że mimo wszystko nie jest to v12 i musi zapewniać o wyższości 4.0V8 nad 5.0V12. 840 może wydawać się dynamiczniejsza, lecz nie ma lepszych osiągów. Powiem wam tak jak otworzycie machę i zobaczycie V8 to stwierdzicie,że jest za dużo miejsca na te dodatkowe 4 cylindry.Dochodzimy do sedna sprawy trochę inny przykład,bo ze stajni Mercedesa, właściciel którego mercedesa ma fajniejszą brykę s500 czy s600, osiągi praktycznie te same więc po co V12, już odpowiadam chodzi o podkreślenie elitarności.Natomiast co do konsumpcji to i tak wszystko zależy od nogi. Mi na trasie+chwila w mieście spalił 12l/100 i co mam się rozpłakać czy co?Natomiast z tą wagą to też nie jest tak do końca, waży prawie tyle samo w 4.0l są 32 zawory w 5.0l 24 i cała masa rzeczy z tym związana powoduje naprawdę niewielką różnicę w masie, co innego rozłożenie mas w samochodzie w 840 silnik obciąża w mniejszy sposób przednią oś, natomiast w 850 silnik jest bardziej wysunięty do przodu i powoduje większe obciążenie przedniej osi kosztem zwrotności(różnicę najlepiej widać przy ostrych ciasnych zakrętach jeden po drugim). A spróbujcie postawić 2 złote na v8. Kocham V12. Nie przejmujcie się 840, kiedyś urośniecie i będziecie miały taki duży silnik jak tata. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3053394

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Zreszta BMW nigdy nie robiło v zawsze r

 

Ale o co chodzi pewnie chodzi Ci o 6-cylindrowe ale nie za bardzo wiem do czego to odnosisz, jak byś mógł sprecyzować myśl. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Zreszta BMW nigdy nie robiło v zawsze r

 

Ale o co chodzi pewnie chodzi Ci o 6-cylindrowe ale nie za bardzo wiem do czego to odnosisz, jak byś mógł sprecyzować myśl. Pozdro.

 

Gdzie mój ostatni post :cry2:

 

chodzi mi o to że BMW to nie volkswagen BMW nigdy nie kontruowało "fałek" zawsze r no wiadomo samochód to nie satek r 10 to się nawet nie zmieści, generalnie konstrukcja v12 w 6 była to konstrukcja od podstawa tworzona jako v12, a nie jak np. w pheatonie w12 [wlaśnoie 2 x v]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.