Skocz do zawartości

PILNE POMOCY Problem z odpaleniem goracego silnika 520i


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem ktory trwa juz sporo czasu i ciezko mi zlokalizowac przyczyne. Auto na zimno pali jak nowe na "tyk" ale gdy sie nagrzeje nie chce odpalic. Wczesniej opisywalem ten problem i doradzono mi ze wina zaworow wiec oddalem auto do mechanika o specjalizaji BMW gosc wyregulowal zawory i nic problem nadal pozniej przyszedl czas na cewke podlaczyl jedna swoja z zapasu i nic druga i nic auto jak nie zapalalo tak nie zapala wiec przelozono mi termin na inny z diagnoza ze wina lezy po stronie modulu zaplonowego lub elementu hala czy halla nie pamietam jak sie to pisze . Dzisiaj oddalem auto do tego samego goscia i pomijam ze sie nawkur..lem bo caly dzien zajelo mu podlaczenie swojego modulu to jeszcze sie okazalo ze to nie modul i auto czeka do jutra na sprawdzenie tego hala w aparacie zaplonowym i tez nie wiem czy nie bede znowu odsylany z miejsca na miejsce i na inne terminy. Ma ktos moze jakas diagnoze co moze dolegac tak awaryjnie ??

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano
Wszystko spoko gdyby go grzalo na benzynie to tez bym obstawial na to co mowisz ale ten sam problem jest na lpg . Osobiscie sam jestem mechanikiem ale niestety nie mam ani czasu ani narzedzi by grzebac samemu a tymbardziej nie mam kasy na wymiane rzeczy ktore sa sprawne i dzialanie metoda prob i bledow gdyz nie mam w okolicy nikogo znajomego kto posiadalby bmw i mozna by bylo podmieniac zmieniac i tak dochodzic do usterki. Dzisiaj auto stoji juz drugi dzien w warsztacie i nadal wedlog tego co widzialem nic sie nie zmienilo na kopulce nie widac nawet sladow dotykania a mechanik (specjalizacja BMW ) twierdzi ze sprawdzil czujnik halla i ze to tez nie to ale dzisiaj nie wie czy sie wyrobi ale jutro jak cos to bedzie zmienial aparat zaplonowy. Z tego co mi wiadomo to daremnie bo poza hallem ktory ma prawio sie grzac nie ma tam rzeczy innych do spierdzielenia moze poza kolem magnetycznym no ale to juz chyba kolo magnetyczne a nie caly aparat zaplonowy. Wie cos ktos moze jeszcze w tym temacie bo juz sory ale gosc mnie pomalutku wkur..a bo nie wiem czy nie szuka jelenia z tym aparatem zaplonowym a wole jeszcze sie tutaj was doradzic.

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano
z tego co pamietam to to samo i na gazie i na benzynie w kazdym badz razie mechanik postawil diagnoze taka jak wyzej . Chodzi mi o to czy nie szuka jelenia z tym aparatem zaplonowym i co jeszcze moze dolegac.

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano

Może spróbuj zresetować kompa. Tzn odłączyć aku na jakąś godzinkę może ECU nauczyło sie jakiejs głupiej mapy wtrysku i zapłonu.

 

i jeszcze:

- czy sprawdzałeś świece?

- czy ktoś nie przeskoczył Ci pasek rozrządu o jeden ząbek

- sprawdź czujniki temp silnika. U mnie są 3. Jeden odpowiedzialny jest za wskazanie temp cieczy chłodzącej, więc ten napewno odpada. Jeden jest od sterowania dodatkowym siódmym wtryskiwaczem, jeden współpracuje z ECU gdy silnik jest już ciepły tzn gdy silnik osiągnie temp powyżej której poprzedni czujnik nie będzie już urzywany. U mnie przy jednym z tych dwóch czujników (nie pamięttam którym wysuneła się lekko wtyczka i nie mogłem odpalić auta. Tyle że u mnie jest L-jet, a u Ciebie Motronic, ale może być tak samo

OO==ll==OO


www.bmwauto.pl

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Sprawdzałes ile prądu zabiera rozrusznik :?: Być może jak się nagrzeje zabiera prąd potrzebny do rozruchu :arrow:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Ale kreci super bez problemu ale silnik nie chce pracowac

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano
Hehehe do wczoraj auto stalo jak stalo stwierdzil ze wymienil aparat i to tez nic nie dalo :D stwierdzil ze zglupial ale ze podejrzewa jeszcze czujnik temperatury ale juz nagralem sdobie znajomego z warsztatu gdzie kiedys pracowalem i ma wpasc z komputerem i podpiac i moze akurat cos sie znajdzie ogolnie narazie polew na maxa

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano

Instrukcja podaje te 3 czynniki:

 

Engine hard to start when hot

 

Air filter element clogged

Fuel not reaching the fuel injection system or carburettor

Corroded battery connections, especially earth (negative) connection

 

sprawdź pompe paliwa, moze dodatkowo układ wtryskowy

Czarna Eta (SOLD)................Granatowy Mieczysław (LIVE!).......................Czarna Szmata

http://www.gimnastycy.pl/avatar.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano
sprawdź pompe paliwa, moze dodatkowo układ wtryskowy

Pompa też może być :idea:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
no spoko ale co to ma do lpg??

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano

Ciag dalszy :)

 

Pod komputer auto nie zostalo podpiete z braku dokumentacji do KTS-a odnosnie bmw z tego roku :(

 

Auto stoji juz tydzien sprawdzone bylo juz:

 

-modul

-aparat zaplonowy

-czujnik temperatury

-czujnik halla

-zawory (od regulacji maja przebiegu 50km)

 

Nic sie nie zmienilo dalej dziala jak dzialalo :D czyli do ... .

Wykluczone sa rzeczy zwiazane z wtryskiem rozruchowym i cala reszta wtryskiwaczy poniewaz te same sa objawy na gazie :( co stanowczo wyklucza wine benzyny :(

 

Mechanik jest juz zalamany :) w sumie padlo jeszcze podejrzenie na swiece poniewaz moga miec przebicie i po nagrzaniu nie dzialac prawidlowo a z planowanych jeszcze rzeczy to sprawdzenie jeszcze jednego aparatu zaplonowego.

 

Panowie ja jestem tez juz u kresu wytrzymalosci ale ogolnie smieszna sprawa a wydawalo by sie ze prosta.

 

Ma ktos moze jakies teorie co do awarii ?? odrazu mowie ze problem ten jest na gazie tak samo jak i na benzynie wiec prosze nie mowic nic o wtryskach :)

 

Z mila checia poslucham teori na temat tego co moglo sie zepsuc itp .. Kazda rada na wage zlota.

 

Pozdrawiam i prosze o pomoc

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano

DZISIAJ DZIEN 8 JAK AUTO STOJI !!

 

NIE ZMIENILO SIE NIC POZATYM ZE JAK BYLO BLISKO DRZWI OD WARSZTATU TAK TERAZ JEST JUZ NA DRUGIM KONCU PLACU!! ALE JAK SIE COS MA ZMIENIC JAK NIKT NIC KUR..A NIE ROBI ??!! INNE AUTA W HALI NA PODNOSNIKU SA ROBIONE A MOJE STOJI .... H ... Z TYM WKUR...NY JESTEM NA MAXA

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano

9 DZIEN AUTA NA WARSZTACIE BYL WCZORAJ :

 

Wielki H... a nie zrobione. Jak stalo tak stoji nawet nie widac zeby ktos dotknal odkad auto zmienilo miejsce postoju ( stalo pod brama wjazdowa teraz stoji w oddali pod plotem ) wczoraj wchodzac uslyszalem tylko ze : no i nadal nic a jak sie zapytalem: to co nic nie bylo przynim robione to uslyszalem tylko : no nic. Juz chwilowo mam ochote powiedziec mu 3 slowa do ojca prowadzaqcego ale jeszcze jakies resztki wytrzymalosci mnie czekaja. Nie chce auta zabierac tak w trakcie ze wzgledu na tio ze ma zaplecze z czesciami do bmw a pozatym juz moze troszke porobil i koniec jest bliski. Ale twierdzilem ze daje mu 3-3,5 tygodnia i grzecznie mu nawciskam wszystkiego poczym zabiore auto od niego i narobie mu dobrej reklamy bo sami widzicie jak wyglada przebieg naprawy

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano

14 DZIEN:

 

Panowie auto daslej stoji jak stalo ponownie zostal sprawdzony modul czujnik halla swiece zawory czujnik temperatury .

 

Panowie prosze dawajcie jakies propozycje bo jak juz patrze na jego robote to h..j mnie strzela a zalezy mi by auto wyjechalo jaknajszybciej. Prosze o najpielniejsza pomoc wszystkie propozycje mile widziane. Zanotuje i przedstawie mu to. Pomocy !

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Przekaźniki sprawdzone :?: Zwłaszcza od pompy paliwowej i sterownika :?:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj mijaja 3 tygodnie jak nie zrobil pozatym ze auto jezdzilo a teraz wogole nie chce zapalic. No i tyle .. . Ja juz jestem glupi nie wiem jak zmobilizowac goscia bo widze ze w kolejce do roboty moje auto jest zawsze na koncu ale nie chce tez odbierac auta ktore jest niesprawne przez pana mechanika bo dzialalo dopoki sie do niego nie dobral. Obecnie juz nie wiem co robic. Teraz to juz tylko moj najwiekszy problem jaki jest to to czy mechanik ma obowiazek oddac mi auto w takim stanie w jakim je tam dalem czy nie. Prosze o odpowiedz

 

nie bluzgaj, wyedytuj swoje wypowiedzi. mod

Edytowane przez RekinE28

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano

nie ma niewyjaśnionych tematów, z tego co podałeś ze sprawdzałeś zakładam ze te rzeczy faktycznie są sprawne,

zostają przekaźniki, wiązki (moze któraś jest przełamana), styki na złączach,

 

jeżeli coś nie namieszał i nie przłożył ci rzeczy nie działających w miejsce dobrych, to podejrzewam w tym jakąś totalną pierdółke, o której nikt nie pomyslał a wystarczy poruszać, wymienić, wyczyścić styki

 

to jedyne co mi przychodzi do głowy po tym co napisałeś

Czarna Eta (SOLD)................Granatowy Mieczysław (LIVE!).......................Czarna Szmata

http://www.gimnastycy.pl/avatar.jpg

Opublikowano
Jest tak jak napisalem. Z tym ze jest coraz bardziej do tylu a przez tempo pracy pana mechanika ja juz dostaje nerwicy. Chce z tamtad zabrac samochod z tym ze ja nim wjechalem i palil na zimno a teraz nie pali wcale. jutro ide i zapytam sie kiedy zamierza skonczyc bo jak to ma trwac kolejne 3 tygodnie to poprosze zeby mi zrobil auto do takiego stanu jak bylo gdy przyjechalem i to wszystko. 3 tygodnie to za dlugo na takie go..no

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano
Panowie wiec jak to jest?? musi mi oddac w takim stanie w jakim przyjechalem czy nie??

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano
nieumiejetnosc okreslenia sie przez mechanika co do czasu trwania robot to niezly wrzod na tylku.. jesli cos podiagnozowal i nie ma pomyslu to niech ci powie czy umie i na kiedy, czy nie umie i tyle, bo odkladanie fury w kolejce to moze tak postac i nastepny miesiac wiec postaw sprawe jasno: robisz/nie robisz.. jestes mechanikiem jak wspomniales wiec chyba dasz rade sie dogadac..
Opublikowano
Hehe sek w tym ze widocznie jestem po innej "szkole" niz on :D bo ta ktora ja skonczylem uczylka mnie rzetelnosci , szacunku , i dbalosci o klijenta : nasz klijent nasz pan. On okresla to tak ze on jest w stanie to zrobic ale nie wie kiedy :D ja wnioskuje tylko tyle ze takim tempem to za kilka miesiecy. Jutro odbieram autko i ma przynajmniej byc w takim stanie w jakim tam trafilo. Niech nic wiecej nie robi tylko przywroci je do stanu w jakim zostalo tam zaprowadzone.

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.