Skocz do zawartości

Czy warto kupic zrobione e30 z niemiec?


sat_cong

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i proponuje temat:

 

Kupujemy 318is / 320 / 325 z niemiec zrobiony "po niemiecku" i co?

 

-radosc auto zadbane przez pasjonata, robimy zawieszenie pod polskie drogi, zdejmujemy wielka rure, mniejsze felgi slowem seria, ew. jak kto lubi, cieszymy sie z auta i z tego ze ktos juz za nas znakupil caly m pakiet

 

-wtopilismy bo auto katowane jak przez 17latka, wesolo poprzerabiane, magiczne awarie, auto trzesie zawiesza sie na przejazdach kolejowych i zabiera na zderzak wszystko z drogi i sprzedajemy jako czarna bestie ze stajni bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem po co ten temat. ja mam e30 325 obnizone -80/60 ( na zime 70/50 :mrgreen: ) i nie narzekam.nigdzie sie nie zawieszam jak to napisales.w zawieszeniu nic nie stuka nic nie puka bo wszystko jest wymieniane mniej wiecej na czas.do takiego niskiego i twardego autka trzeba sie przyzwyczaic. na enduro z zawieszeniem wyzszym niz seria i na balonach o profilu 60 przyjdzie jeszcze kiedys czas.a co do wieku to mam prawie dwa razy tyle co ten twoj 17latek z bajki.

 

ps. dobrze Majsu to okresliles.Lepiej nie kupowac :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jestem z głupi, ale nie łąpie sensu tego tematu? :doh:

Jak kolega pisze, nie chcesz nie kupuj, a jak chcesz pogadać o obniżonym zawieszeniu to była już o tym długa i "twarda" dyskusja :search:

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche niejasno to napiselem fakt

 

ogladam auta pod kupno i znajduje sporo takich 'nazistowskich" drogich ( i dobrze utrzymanych??) sporo trupów i malo takich ladnych zadbanych drogich serii jak bym chcial. Stad pytanie.

 

Nie mam nic przeciwko wielkiemu rantowi i glebie i konkretnej rurze, wszystko jak kto lubi, ale ja bym tym jezdzic nie chciał. Zawieszenie 40 ok ale dalej juz nie. Felgi moge oddac zainteresowanym itd i zostalbym z ladnym e30 w stylu is-a.

 

Czy wlasnie jest to pomysl pozbawiony jakiejkolwiek logiki i ewidentnie durny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy od stanu konkretnego egzemplarza. Nie kazdy, kto 'zglebil' samochod i zalozyl mniej lub bardziej sportowy wydech jest 'rzeznikiem',

ktory kreci do odcinki na zimnym silniku i na okraglo pali gume.

Niskie i twarde zawieszenie w Niemczech nie jest tez takim problemem, jak u nas - po prostu tam samochod sie od tego nie rozlatuje.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche niejasno to napiselem fakt

 

ogladam auta pod kupno i znajduje sporo takich 'nazistowskich" drogich ( i dobrze utrzymanych??) sporo trupów i malo takich ladnych zadbanych drogich serii jak bym chcial. Stad pytanie.

 

Nie mam nic przeciwko wielkiemu rantowi i glebie i konkretnej rurze, wszystko jak kto lubi, ale ja bym tym jezdzic nie chciał. Zawieszenie 40 ok ale dalej juz nie. Felgi moge oddac zainteresowanym itd i zostalbym z ladnym e30 w stylu is-a.

 

Czy wlasnie jest to pomysl pozbawiony jakiejkolwiek logiki i ewidentnie durny?

ty masz chyba jakis problem ze soba czlowieku !!!

nie mozesz wpisac sobie ceny maxymalnej w niemieckich ogloszeniach? przeciez wiecej jest seryjnych i zamulonych e30tek od smierdzacych dziadkow niz gustownie zrobionych w german style perelek !

dodajac niskie zawieszenie a jest to przewaznie gwint, dalej rozporki, felgi 9x16 i dobre markowe opony , wydech nie glosny jak ktos napisal a oryginalny Supersprinta , oryginalne black hella lampy na przod i na tyl in pro to zaplacisz drugie tyle jak nie wiecej.

wiec opanuj sie i szukaj sobie cywila od dziadka na 14" jak nie umiesz jezdzic na 16" i gwincie podniesionym do -40 !

acha, i moze jednak zmien poszukiwania na 316/318 bo po co ci 318is/320/325 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to 316 to jaka :doh: ś gorsza wersja BMW?!

tak, gorsza bo prawdziwe BMW zaczyna sie od 6 garow a IS to MPOWER dla ubogich :lol:

oczywiscie maly zarcik :mrgreen:

 

chodzi o to ze 316 beda mniej przerobione w german style czyli gleba,fele 9x16, mtechnik itd

no i nie bedzie nam tu marudzil wiecej :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grrrrrr.....

Ja do ubogich nie należe (do bogaczy też nie, ale mam co wrzucić do gara i za co zalać do baku :wink: ) a jednak 316i wybrałem świadomie i zapewniam Cię że są jeszcze na tym swiecie ludzie którzy kupują BMW z silnikami 1.6 z tego samego powodu co ja, a nie z braku pieniędzy.

Jestem gościem który nie kupuje fury od ręki od tak, tylko długo szukałem właśnie takiego egzemplarza.

Mogłem sobie kupić 2,5, ale chciałem to co mam.

Dałęm za nią prawie 9000zł, a za ta cene bym sobie kupił jakąś 2,5.

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie skorzystalem z rady kolegi i kupilem E30 325 90

Rozumiem argumenty zwolennikow malego silnika,

ale teraz rozumiem dlaczego ci co maja duzy juz nie chca malego,

is bylby bledem,

jesli nie chcialbym placic za benzyne kupilbym jakiegos padalca do przemieszczania sie 1,4 i 325 tez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.