Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam! sprawa wyglada tak, ze nawet bez dodawania gazu na zakretach czy lukach zarzucami tyl, traci mocno przyczepnosc, nie zawsze(zalezy od predkosci i zazwyczaj przy troszeczke sliskiej nawierzchni, ale to nie jest normalne zebys sie az tak dzialo, takze nie wymyslam tu) ale ostatnio nawet jak jechalem na dojezdzie do drogi expresowej, czyli luk nie byl duzy mialem z jakies 90km/h (opony zimowe) i zarzucilo mi dupe. Sytuacja miala juz miejsce kilka razy i czasem robi sie dosc niebezpiecznie, przy sniegu w zakret musze wchodzic z 20km/h. co moze byc przyczyna? geometria? cos z zimowkami (5 letnie, ok 5mm bieznik, Dunlop)?
Opublikowano
tuleje metalowo gumowe tylnuch wachaczy główych, te na lączeniu z karoserią

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Potwierdzam.Miałem podobnie , strasznie niestabilny tył.Wszystko wyszło an jaw gdy ta tuleja rozpadła sie całkowicie + miałem pękniętą sprężynę.Po wymianie wszystko OK
Opublikowano

potwierdzam to co napisali przedmówcy ale dodam iż niestety ale BMW lubi dobre opony a twoje są już dość stare z tego co mówisz więc też mogą mieć wpływ na trakcję szczególnie na mokrej nawierzchni

pozdro Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
no ok, ale jaki to ma wpływ na to że auto jeździ na zakrętach jakby sie ślizgało po lodzie? dzisiaj mialem to samo +6 stopni na zewnatrz, nawierzchnia ok i tylne koła na zekrecie jakby ktos olej wylał na jezdnie...
Opublikowano

nie twierdze iż to wina opon po prostu luzy w zawieszeniu + opony liche i twoja bunia zachowuje sie niebezpiecznie

sprawdź geometrie, obejrzyj zawieszenie

pozdrawiam Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
jak pojedziesz na warsztat to mechanik weźmie łyche wsadzi ją tam i będzie mógł ruszac całym wachaczem w lewo i prawo, aż koło bedzie zmieniac lekko swój kierunek. to samo dzieje się podczas jazdy. to tak jak byś miał tylnią oś skrętna sęk w tym że nie dokońca skręca ona we wlaściwym kierunku niż reszta auta.
Opublikowano

Koledzy maja racje:

Niedawno wymieniałem sam tą tuleje koszt to 65zł z Lemforda.

Idzie to samemu zrobić,ale przy wciskaniu trzeba się nielada napocić:

Jak nie masz przynajmniej kanalu sam nie tego nir rób.

Pozdrawiam....

a-sprawdz też amory

Opublikowano
A dzieje siętak gdy skręcasz w obie strony czy może w jedną bardziej ??

 

obie strony, aha i dzwona nie miala, tzn otarła sie tylko przodem ->sam poszedłem po bandzie jakies 1,5 miecha temu jak mnie wyrzuciło :/ wtedy myślalem ze to moze od predkosci, ale jest to niezależne tak jak pisałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.