Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam wszystkich:))

 

Otoz mam zamiar kupic BMW e34 2.5 TDS..nie mam upatrzonego jeszcze konkretnego autka ale chialbym wiedziec co jest wadliwe w tych modelach w tych silnikach jak z czesciami eksploatacyjnymi spalaniem itd:)..

 

Z gory dziekuje za podpowiedzi.

Edytowane przez rafiramzes
Opublikowano

http://www.allegro.pl/item170002480_bmw_525_tds_525tds_okazja.html

 

Mogę Ci to zaproponowac - moje auto

 

Spalanie w miescie około 9 L - trasa 7 L

 

Wygodne, dynamiczne

 

jak dbasz tak masz

 

Oczywiscie zawsze mozna trafic na rzecha gdzie z poczotaku wydaje sie ze niezłe auto - ale niestety to nie są nowe samochody, ale jak dobrze poszukasz to i mozesz trafic na łądny egzemplarz :) -

 

Pozdrawiam życze miłego szukania

 

Jeśli byłbyś moim zainteresowany oddam go za 9 tyś

Opublikowano

Ogólnie to warto :search: :search: :search: :search: czyli wyszukiwareczka :roll: bo sam czytałem i wiem że tam praktycznie wszystko o TDS się dowiesz.

A tak na "sucho" to tak jak Florek127 napisał jak dbasz to lata bardzo ładnie,jak podjeżdżony to lipa jest bo remoncik naprawdę kosztuje :mad2:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

mam tdsa.i mogę coś na ten temat powiedzieć .ponieważ przez pól roku jak go posiadam wymieniłem b.dużo.i zal mi ja sprzedawać komuś obcemu.długa jest lista tego co zostało zrobione ,ale powiem tak .jeżeli byś trafił na takiego jak mój w takim stanie i z takim wyposażeniem możesz sie cieszyć.jeżeli nie to uwierz mi będziesz płakał !!!

 

 

POzdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Spalanie w miescie około 9 L - trasa 7 L

 

Wygodne, dynamiczne

 

jak dbasz tak masz

 

Oczywiscie zawsze mozna trafic na rzecha gdzie z poczotaku wydaje sie ze niezłe auto - ale niestety to nie są nowe samochody, ale jak dobrze poszukasz to i mozesz trafic na łądny egzemplarz :) -

 

Pozdrawiam życze miłego szukania

 

Szukajcie, a znajdziecie.... Ja szukalem Mercedes W124 300D w E-klasse, a kupilem E34 525 TDS. Kupilem dlatego, ze auto jest w swietnym stanie, od 1 wlasciciela, ma kompletna historie serwisowa, a wspomniany mercedes byl niezle dojechany. Zdjecia mozesz podejrzec w moim profilu (www).

A propos auto kosztowalo mnie 4000 Euro. Moim zdaniem warto wydac wiecej i kupic ladny egzemplarz, anizeli remontowac jakas padline.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez lieder_r
Opublikowano
tak jak z każdym autem poprostu jak trefisz a co do trwałości silników 2.5tds to ja miałem omege 2.5tds i zrobiłem nią w ciągu roku 50tyś całkowicie bez awaryjnie ale np. olej pólsentetyk wymieniałem zgodnie z instrukcją co 7 tyś km a kolega co ją ma obecnie wykończył silnik w ciągu 10 tyś km poprostu nalał mineralnego i zatarł wałek rozrządu (naprawa głowicy 3.500zł) a znowu jak wracałem z kumplem z Krakowa przepiękną srebrną e34 525tds z 95 roku o przebiegu 138tyś (udokumentowane) zatarł się wtrysk i wypaliło dziurę w tłoku (koszt silnika sprawdz na allegro) Pozdrawiam !
Opublikowano (edytowane)

Ja mam 525 tds i zgadzam sie z Yellow 85. Tez troche robiłem ze swoim. Trzea dobrze trafić. A tak to oszczędny i dynamiczny silnik. Wygodna limuzynka. Ja włąsnie teraz sprzedaje swoją. Bo mam zamiar kupic E39 525tds czyli z takim samym silnikiem. Spalanie 6 litrów na trasie mieszane 8 litrów miasto 10. Mozesz zobaczyc ogłoszenie na forum. jak kupujesz uzywany samochód musisz sie liczyc z naprawami. Dodam tylko moze nie tyle z silnikeim jka z róznymi innymi:

Wymieniłem odrazu wszystkie oleje most, skrzynia silnik, płyny filtry to standard, zrobiłem to na wstepie, nowe amortyzatory Sachs. wymiana łozyska w alternatorze i rolki na pasku. Mieszek tylnego mostu. Nowe hamulce i rózne drobiazgi. Felgi 16 z E39. Te samochody mają swoje lata, ale wciąż są atrakcyjne. Za taką cene masz dobra limuzyne!!!!!! :dance:

Edytowane przez skorpion
Opublikowano
Ja mam td '94- przy silniku poza standardowymi wymiankami- rozrząd przy kupnie, oleje paski, płyny nic nie robie. Za to własnie zrobiłem remont zawiechy, wcześniej łożyska wału, a to nie są tanie graty. Ale jak się z takimi rzeczami uporasz to zostaje już tylko cieszyć się wozem!

Żółw się rusza...

Nie sprzedam mojego is-a (a na pewno nie tanio) :D

Fotki http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=96849

Opublikowano

E34 są w takim wieku i z takimi przebiegami, że dużo podzespołów osiąga kres żywota.

Jeżeli te podzespoły wymienił poprzedni właściciel - jest super.

Jeżeli przyjdzie je wymienić samemu - to są wydatki.

Ale jeżeli się zakłada kilkuletnią eksploatację, to warto zapłacić i potem jeździć wygodnym autem, które ma 90% własności nowego a kosztuje 10% nowego...

 

W moim w ciągu 2 lat były robione (przez poprzednika i przeze mnie):

- amortyzatory i elementy zawieszenia przód (wahacze, łączniki stabilizatora itd)

- amortyzatory i elementy zawieszenia tył (poduszki belki, poduszki amortyzatora)

- hamulce kompletne tył (razem z ręcznym)

- skraplacz (skorodowany) i wiatrak klimatyzacji (zatarty)

- uszczelnienie pompy wtryskowej

- elastyczny łącznik rury wydechowej (taka plecionka zaraz za kolektorem)

- akumulator

 

Poza tym na własne życzenie:

- komplet alufelg 16" + nowe opony letnie (auto kupione z zimówkami na alu 16")

- w planie chip :-)

 

Cen nie podaję, bo rozpiętość cen (i jakości) zamienników jest ogromna. Ceny usług też zależą od warsztatu i miejsca (Warszawa - wiadomo - najdrożej).

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.