Skocz do zawartości

Remont Silnika 735i co trzeba kupić


Endriu77

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i Panie niestety sprawdza się stwierdzenie BMW Będziesz Miał Wydatki pierwsze moje BMW i wtopa trudno kupiłem te auto, aby je zrobić i tak będzie. Posiadam 735i na gazie z 89 roku podobno przebieg 223 tys. Wczoraj po wymianie rurek przy nagrzewnicy odpalam silnik i zaglądam do zbiorniczka wyrównawczego a tam plamy oleju, czyli sprawa raczej jasna. Mam do was pytanie, co trzeba wymieni przy takiej naprawie??(Na pewno uszczelkę :mad2: ) przypomnę motor to M30 735i na gazie z góry dzięki robię to z kumplem zobaczymy jak nam to wyjdzie. Podobno jest sporo rzeczy do wymiany jak na gazie prawda to? A jeszcze jedno jaki to może być koszt ????? Edytowane przez Endriu77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelka pod głowicą planowanie głowicy. Przy okazji wymień uszczelkę kolektora wydechowego i uszczelkę pod pokrywą zaworów.

Jak jeździł na gazie to może mieć wypalone gniazda zaworowe, ale to już zależnie od zużycia się ich. Przy okazji możesz pomyśleć o wymianie uszczelniaczy zaworowych. Większe remonty robi się zależnie od zużycia silnika. Możesz mieć np. pękniętą głowicę wtedy to już spawanie, ewentualnie wymiana na inną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeżeli planujesz taką naprawę, to praktycznie możesz zrobić "wszystko". To zależy tylko od zasobności Twojej kieszeni. Możesz się ograniczyć do wymiany uszczelki i planowania głowicy. Możesz też "przekopać głowicę" (planowanie, docieranie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy i prowadnic zaworowych, sprawdzenie i ewentualna robota przy wałku rozrządu). Myślę, że akurat przy naprawach silnika na serio - nie ma górnej granicy kosztów. Tak na prawdę wszystkiego się dowiesz, jak ściągniesz głowicę.
Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrzuc glowice - patrz co tam siedzi - uszczelka i planowanie to napewno ...

 

sprawdz tez szczelnosc glowiscy - to bardzo wazne !

 

jak bedziesz mial silnik rozbebeszony to zobaczysz w jakim stanie sa tyleje , pierscienie , zawory , gnizda , walek itp - i wtedy ocenisza - czy robic ( ew co robic ) czy szukac silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W środę zaczynam rozbiórkę mam do was pytanie w Warszawie gdzie można zrobić głowice i ile to kosztuje, i czy ktoś wie, jaką mocą ma być dokręcona głowica po naprawie. I co radzicie już kupić czy wszystko naraz i gdzie w Warszawie jest tani sklep z częściami??

 

Pozdrawiam

:cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli był problem z nagrzewnicą, to mogła pęknąć głowica, przynajmniej w moim przypadku tak było. Pekniecia są naprawde małe. Dlatego nie bawiłem sie w spawanie głowicy tylko poszukałem "nowej". Dostałem przy okazji,gratis wałek rozrzadu z mniejszego piebiegu. :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.