Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Panowie i Panie niestety sprawdza się stwierdzenie BMW Będziesz Miał Wydatki pierwsze moje BMW i wtopa trudno kupiłem te auto, aby je zrobić i tak będzie. Posiadam 735i na gazie z 89 roku podobno przebieg 223 tys. Wczoraj po wymianie rurek przy nagrzewnicy odpalam silnik i zaglądam do zbiorniczka wyrównawczego a tam plamy oleju, czyli sprawa raczej jasna. Mam do was pytanie, co trzeba wymieni przy takiej naprawie??(Na pewno uszczelkę :mad2: ) przypomnę motor to M30 735i na gazie z góry dzięki robię to z kumplem zobaczymy jak nam to wyjdzie. Podobno jest sporo rzeczy do wymiany jak na gazie prawda to? A jeszcze jedno jaki to może być koszt ????? Edytowane przez Endriu77
Opublikowano

uszczelka pod głowicą planowanie głowicy. Przy okazji wymień uszczelkę kolektora wydechowego i uszczelkę pod pokrywą zaworów.

Jak jeździł na gazie to może mieć wypalone gniazda zaworowe, ale to już zależnie od zużycia się ich. Przy okazji możesz pomyśleć o wymianie uszczelniaczy zaworowych. Większe remonty robi się zależnie od zużycia silnika. Możesz mieć np. pękniętą głowicę wtedy to już spawanie, ewentualnie wymiana na inną.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No jeżeli planujesz taką naprawę, to praktycznie możesz zrobić "wszystko". To zależy tylko od zasobności Twojej kieszeni. Możesz się ograniczyć do wymiany uszczelki i planowania głowicy. Możesz też "przekopać głowicę" (planowanie, docieranie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy i prowadnic zaworowych, sprawdzenie i ewentualna robota przy wałku rozrządu). Myślę, że akurat przy naprawach silnika na serio - nie ma górnej granicy kosztów. Tak na prawdę wszystkiego się dowiesz, jak ściągniesz głowicę.
Kai
Opublikowano

zrzuc glowice - patrz co tam siedzi - uszczelka i planowanie to napewno ...

 

sprawdz tez szczelnosc glowiscy - to bardzo wazne !

 

jak bedziesz mial silnik rozbebeszony to zobaczysz w jakim stanie sa tyleje , pierscienie , zawory , gnizda , walek itp - i wtedy ocenisza - czy robic ( ew co robic ) czy szukac silnika

Opublikowano

W środę zaczynam rozbiórkę mam do was pytanie w Warszawie gdzie można zrobić głowice i ile to kosztuje, i czy ktoś wie, jaką mocą ma być dokręcona głowica po naprawie. I co radzicie już kupić czy wszystko naraz i gdzie w Warszawie jest tani sklep z częściami??

 

Pozdrawiam

:cool2:

Opublikowano
:wink: Witam! Dlaczego stawiacie na głowicę?Przerabiałem to rok temu-i też stawiałem na głowicę.Niestety,okazało się że jest gorzej-był pęknięty blok. :mad2: Czego tobie nie życzę. :cool2: Miłej ,,zabawy,, :cool2:
ZYCIE JEST .... za KROTKIE!
Opublikowano
jeśli był problem z nagrzewnicą, to mogła pęknąć głowica, przynajmniej w moim przypadku tak było. Pekniecia są naprawde małe. Dlatego nie bawiłem sie w spawanie głowicy tylko poszukałem "nowej". Dostałem przy okazji,gratis wałek rozrzadu z mniejszego piebiegu. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.