Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ostatnio zauważyłem, że popiskuje mi pasek alternatora. Naocznie stwierdziłem, że już niedługo pociągnie, więc zakupiłem nowy. W moim przypadku - silnik M40 1.6 - jest to pasek 10*1025.

Teraz właściwe pytanie: czy jest jakiś sposób wymiany paska alternatora bez ściągania paska pompy wspomagania? Jeśli nie to jak ściągnąć pasek ze wspomy i jak go później założyć...

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano

Witam.

 

Niestety, aby wymienić pasek alternatora, musisz zdjąć pasek od pompy wspomagania.

 

Musisz poluzować śruby mocujące pompę do silnika, a następnie poluzować przeciwnakrętkę przy ,,zębatym napinaczu paska pompy,, (zasada taka sama jak przy alternatorze) i kluczem cofnąć wszystko, aby móc zdjąć pasek. Jak założysz pasek to napięcie wg. książki obsługi pod palcem powinno być ok. 3 mm . Klucze potrzebne jak się nie mylę to 13 i 19.

 

Powodzenia.

Pozdrawiam
Opublikowano

Sekunda je zmienialem niedawno paski w e36 z klima i sprawa wyglada tak ze wystarczy odkrecic napinacze nic wiecej zero zabawy!!! napinacz jest przy alternatoze , przy zakladaniu przyda sie 2 osoba do trzymania go w dol zeby zalozyc pasek a przy napinaczy przy klimie i pompie wystarczy miec imbusa chyba 6 lub 7 i wklada sie w kolo napinacza i ciagnie do gory aby napinac a srube zakreca i wszystko cacy.

tu masz wszystko opisane (eng)

http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/E36-Belt-Replacement/E36-Belt-Replacement.htm

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.