Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, pomozcie. Mam problem zeby odpalic auto rano jak jest zimne. Nie zaskakuje od razu tylko po paru probach, po dluzszym kreceniu zalewa mi swiece. Wydaje mi sie ze to jest cos z elektronika. Jak znacie jakies powody tego to napiszcie bo ja juz nie mam pomyslu.

 

 

Szukam rownie komputera siemens do BMW 520i 93rok kombi, vanos.

Oznaczenia:

5wk9 002

ms 40,1

1703 808

 

Pozdrawiam :)

Opublikowano
Pompa paliwa ma 3 tygodnie, a teraz wymienione zostaly swiece i kable. Paliwo zawsze jest, tym bardziej ze mam bez gazu. Samochod nie chce zapalic po nocce, i jak jest zimny.
Opublikowano

jedz na diagnoze do oliwy tam koleś zajmuje sie bm'kami podłączy auto pod kompa i bedzie wiadomo co boli twoja bunie :wink:

585520928, kom.502166324

jak by BÓG preferował przedni napęd to byśmy chodzili na rękach ;)
Opublikowano
musisz jechać na kompa ,z przodu głowicy są czujniki bodajże temp. płynu chlodniczego u mnie tak jest e34 525 88 rok podobno maja wpływ na sterowanie wtryskami ja wymieniłem taki czujnik[[kolr wtyczki chyba niebieskawy] i lepiej zapala--pozdro :lol:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano

ja myślę że to będzie czujnik temp. silnika.

tak się właśnie zachowuje auto jak jest walnięty i przy rozruchu komp. dostaje błędne wskazanie o temperaturze silnika i np. nie włancza dodatkowego paliwa na rozruch zimnego silnika i pewnie jak się nagrzeje to pali bez problemu???

Opublikowano
Zgadza sie, jak jest ciepla to dobrze odpala. Ok dzieki za info, podjade i sprawdze tam do oliwy. No i mam pytanko, czy jak w BMW 520 24V ( VANOS ) nie ma iskry i pompa paliwa nie dziala, to moze byc wina komputera? Pompa jest wsadzona druga a na cewkach nie ma iskry. Dzieki za wszelkie info :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pompa załączana jest przekaźnikiem sterowanym prosto z komputera. Sprawdź przekaźnik (jeden z trzech "leżących" w pudełku z komputerem - prawa strona przy szybie w komorze silnika). Jeżeli nie masz iskry, to możesz mieć problem z czujnikiem (impulsatorem) wału. BTW, w zależności od wersji pompa paliwa nie zawsze chodzi od razu po włączeniu zapłonu. W niektórych wersjach włączana jest dopiero po włączeniu rozrusznika czy jakoś tak.
Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.