Skocz do zawartości

Sekwencja w M5x


Rekomendowane odpowiedzi

Wtryskiwacze Valtec , Reduktor Sigas , Komputer SiGas (klon kme cos na wzor staga o nazwie 4max w inter carsie) , rura 8mm , dysze 2.7 mm . oglnie zrobie fotki jak skoncze jescze nie poukladlem kabli nie zamocowalem map sensorow , nie ma czujnika poziomu paliwa jescze podlaczonego, i wlasnie szukalem fotek gdzie macie go umocowanego map sensora , reduktor udalo mi sie zamotowac po lewej stronie silnika (po stronie obudowy filtra powietrza) nie wywalajac orginalej puszki , weze wodne maja po max 25~30cm max , dysze wkrecone w kolektor sa wkrecone w stopke , skierowne w kierunku zaworow ssachych , wyszlifowane od spodu by nie zaklucaly strumienia powietrza i wypolerowane sa 2 cm blizej glowicy niz wtryski benzynowe , wtryskiwacze sa nad kolektorem sacym nawet w miare fajnie wygladaja , wezyki wtryskiwacz kolektor maja okolo 15cm , temp przelaczania 30 stopni , to w ostanie zimne dni trzeba bylo okolo 400 metrow by sie przezucil , ustawienie bylo bardzo dlugie sterownik strasznie dlugo zbieral punkty , ale jest oki , moc jest taka sama , moement tak samo bez hamowni sie nie obejdzie by powiedziec na czym jest mocniejszy , spalanie jest podobne do spalania benzyny , jeszcze dokladnie nie liczylem bo nie notowalem ile razy przejchalem 400metrow na benzynie :)

wtryskiwacze gazowe sa ciche oglnie po ustawieniu sie zastanawiam czy jade na gazie czy na benzynie , z paczatku byl problem po odpaleniu po nocy za 1 razem bylo mega delitkane szarpniecie przy przylaczaniu , pomoglo dokrecenie cybantow . ogulnie jestem super mega bardzo zadowolony wrescie moge butowac do odciecia a placic za paliwo tak jak bym jezdzil benzynie po emerycku :)

i jestem dumny z siebie ze mam reduktor po lewej stronie a nie jak inni po 2 stronie z kilometrowymi wezami, szybko sie nagrzewa , ogrzewanie w aucie dziala jak przed montazem lpg. jak wszystko skoncze zrobie foty i sie pochwale. ale narazie jest ciezko skonczyc z 3 powodow , brak kasy , brak warsztatu (90% instalacji zamotowalem pod blokiem , lacznie z demotazem / montazem kolektora) , i brakiem czasu . oczywscie wszystkie kable lutowane i staranie zaizolowane , glownie termoizolacja , wszystko po 10 razy przemyslane by bylo jak najlepiej.

 

pozdrawiam

Nikos Wariat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, jak tak czytam opis, to mi się podoba. Widzisz, jak to jest zupełnie inaczej, jak się robi coś dla siebie, stara się człowiek, ładnie to ma wyglądać i wyśmienicie działać. Szkoda, że gazownicy tak nie robią :/

 

W takim razie - taniej jazdy życzę :)

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Gratuluje nic nie widać a wtryski wyciagnie ci ktos do aprawdzenia lub naprawy za 50zł ???

Raczej nie Jak dla mnie to głupota chować wtryski bo czym i komu tu się chwalić M50??? Raczej nie :mrgreen:

 

I tal widać reduktor więc po cholere tyle zachodu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.