Skocz do zawartości

Kupno Bmw serii 8 - recenzja ogłoszeń, rady przed zakupem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wmówisz mi że "sklejona" V12 jest mniej kosztowna i bardziej przyjazna w serwisie od V8 :cool2:

 

....wszystko można kupić zjeżdżone od Syreny po Bentleya , grunt to dobrze poszukać :cool2:

Opublikowano
Nie wmówisz mi że "sklejona" V12 jest mniej kosztowna i bardziej przyjazna w serwisie od V8 :cool2:

 

....wszystko można kupić zjeżdżone od Syreny po Bentleya , grunt to dobrze poszukać :cool2:

 

to zależy który silnik porównujesz z którym ,

 

ja też chciałem v8 ale ostatnio przejechałem się alpina b12 5,7 e38 to ogłos silnika nie porównywalnie lepszy od m60 czy m62 a jak kogoś stać na osemkę to i stać go na V12 :twisted2:

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Nie wmówisz mi że "sklejona" V12 jest mniej kosztowna i bardziej przyjazna w serwisie od V8 :cool2:

 

....wszystko można kupić zjeżdżone od Syreny po Bentleya , grunt to dobrze poszukać :cool2:

 

co masz na myśli mówiąc sklejona bo nie rozumiem ....

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Nie wmówisz mi że "sklejona" V12 jest mniej kosztowna i bardziej przyjazna w serwisie od V8 :cool2:

 

....wszystko można kupić zjeżdżone od Syreny po Bentleya , grunt to dobrze poszukać :cool2:

 

to zależy który silnik porównujesz z którym ,

 

ja też chciałem v8 ale ostatnio przejechałem się alpina b12 5,7 e38 to ogłos silnika nie porównywalnie lepszy od m60 czy m62 a jak kogoś stać na osemkę to i stać go na V12 :twisted2:

 

 

to kupuj droga wolna..

Opublikowano
Nie wmówisz mi że "sklejona" V12 jest mniej kosztowna i bardziej przyjazna w serwisie od V8 :cool2:

 

....wszystko można kupić zjeżdżone od Syreny po Bentleya , grunt to dobrze poszukać :cool2:

 

to zależy który silnik porównujesz z którym ,

 

ja też chciałem v8 ale ostatnio przejechałem się alpina b12 5,7 e38 to ogłos silnika nie porównywalnie lepszy od m60 czy m62 a jak kogoś stać na osemkę to i stać go na V12 :twisted2:

 

 

to kupuj droga wolna..

 

no to powiedz co zrobisz jeśli będzie 850 w bdb stanie , nie kupisz jej ??

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Nie wmówisz mi że "sklejona" V12 jest mniej kosztowna i bardziej przyjazna w serwisie od V8 :cool2:

 

Wyjasnij mi to okreslenie "sklejona",OK?: Napisz poprostu ze nie stac cie na V12, a wybor V8 tlumaczysz sobie tym ze jest "nie sklejane", a w rzeczywistosci to obawiasz sie o to ze nie podolasz utrzymac dwunastocylindrowki.

 

A tak na powaznie "sklejona" to tak troche uogolniajac dwa 6 cylindrowe silniki. I nie widze w tym nic zlego. O ile sie nie myle to silnik Vipera powstal w podobny sposob, a nie zdziwilbym sie gdyby takich silnikow powstalych poprzez "sklejenie" bylo duzo wiecej. Jakos McLarenowi to nie przeszkadzalo i ten silnik znalazl sie w jednym z najszybszych samochodow swiata (Mc F1 z silnikiem S70/2). Alpina tez jakos wybrala za baze silnik M70/S70 do dalszych przerobek.

 

Nie wiem skad tyle glupot ludzie pisza o V12. Jedyne argumenty jakie slysze to wczesniej wspomniany "sklejany" i drogi w eksploatacji. A co M60 jezdzi na wode :?: Roznica w spalaniu jest minimalna, 12 swiec kosztuje mniej niz 8 swiec do V8, dwa filtry paliwa do V12 kosztuja razem mniej niz jeden do V8 itd... Nikt nie wspomina ze tylko 12 cylindrowe silniki z konstrukcyjnego zalozenia maja bezwibracyjna prace, w zdrowym silniku bez problemu mozna robic testy z moneta ustawiona na silniku, gdzie rozruch silnika z postawiona moneta na sztorc jest niestraszny. Do tego dochodzi dzwiek tego silnika, juz sam jego rozruch przyprawia o gesia skorke :D

Zanim kupilem 850 calymi godzinami, dziesiatki razy,a tak naprawde setki ( :oops: ) razy ogladalem ten filmik. Posluchajcie pierwszych kilkunastu sekund jak ten silnik pracuje :obloki:

http://www.youtube.com/watch?v=gApljPn2Zf4 a t

Opublikowano
Zanim kupilem 850 calymi godzinami, dziesiatki razy,a tak naprawde setki ( :oops: ) razy ogladalem ten filmik. Posluchajcie pierwszych kilkunastu sekund jak ten silnik pracuje :obloki:

http://www.youtube.com/watch?v=gApljPn2Zf4 a t

 

Szczena opada, V12 ma naprawdę piękny dźwięk :8)

Ale V8 jednak też ma ładny chyba MArcin przyznasz mi racje?

Opublikowano

Wiesz co Marcin ale rozmowy o tym czy kogoś stać czy nie to chyba możemy sobie darować.

 

Mam teraz silnik V6 w inny aucie a w 8 chce mieć V8 i to mi naprawdę wystarczy, zresztą ja cały czas podkreślam, że tylko tylko moja opinia co jest lepsze V8 a V12 i nikomu a zwłaszcza tutaj nie będę argumentował za i przeciw. :cool2:

 

Zresztą co ja mam tutaj do gadania przecież ja nie mam nawet 8mki a najwcześniej będę kupował w przyszłym roku :wink:

 

Bezsensu wdałem sie w dyskusję :doh:

 

 

Pozdro i do napisania za rok :cool2:

Opublikowano
Nie wmówisz mi że "sklejona" V12 jest mniej kosztowna i bardziej przyjazna w serwisie od V8 :cool2:

 

Wyjasnij mi to okreslenie "sklejona",OK?: Napisz poprostu ze nie stac cie na V12, a wybor V8 tlumaczysz sobie tym ze jest "nie sklejane", a w rzeczywistosci to obawiasz sie o to ze nie podolasz utrzymac dwunastocylindrowki.

 

A tak na powaznie "sklejona" to tak troche uogolniajac dwa 6 cylindrowe silniki. I nie widze w tym nic zlego. O ile sie nie myle to silnik Vipera powstal w podobny sposob, a nie zdziwilbym sie gdyby takich silnikow powstalych poprzez "sklejenie" bylo duzo wiecej. Jakos McLarenowi to nie przeszkadzalo i ten silnik znalazl sie w jednym z najszybszych samochodow swiata (Mc F1 z silnikiem S70/2). Alpina tez jakos wybrala za baze silnik M70/S70 do dalszych przerobek.

 

Nie wiem skad tyle glupot ludzie pisza o V12. Jedyne argumenty jakie slysze to wczesniej wspomniany "sklejany" i drogi w eksploatacji. A co M60 jezdzi na wode :?: Roznica w spalaniu jest minimalna, 12 swiec kosztuje mniej niz 8 swiec do V8, dwa filtry paliwa do V12 kosztuja razem mniej niz jeden do V8 itd... Nikt nie wspomina ze tylko 12 cylindrowe silniki z konstrukcyjnego zalozenia maja bezwibracyjna prace, w zdrowym silniku bez problemu mozna robic testy z moneta ustawiona na silniku, gdzie rozruch silnika z postawiona moneta na sztorc jest niestraszny. Do tego dochodzi dzwiek tego silnika, juz sam jego rozruch przyprawia o gesia skorke :D

Zanim kupilem 850 calymi godzinami, dziesiatki razy,a tak naprawde setki ( :oops: ) razy ogladalem ten filmik. Posluchajcie pierwszych kilkunastu sekund jak ten silnik pracuje :obloki:

http://www.youtube.com/watch?v=gApljPn2Zf4 a t

 

odgłos jest poprostu piękny , cudnie

 

Marcin ja tez filmik sobie ogladne kilka razy dzis!! Miodzio :mrgreen:

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano

Kolejna oferta

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4490900

 

Odpicowany na zdjęciach, trzeba by było zobaczyć w realu, na pewno zderzak nie leży jak powinien. Brakuje spojlera z przodu i chyba z tyłu.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Opublikowano
A tu znalazłem naszą ulubienice z myjni :mrgreen: :duh:

w realnej cenie za jaką chcą ją sprzedać

http://www.autotrader.pl/details,29181,103481005.asp

30400netto to daje nam brutto 37 000,-

Jak swoją skończę to bez skrępowania będę wołał 70 000,- :mrgreen:

 

Robert przecież to jest okazja , bo to wersja CSi

 

a na liczniku 230 000 , a jak ją oglądałęm to miała 170 000

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Jeśli dobrze pamiętam to oglądałeś ją jakieś dwa miesiące temu no 50000km

w dwa m-c to naprawdę niezły wynik.

 

najlepsze było jak już dzwoniłem przed samym spotkaniem ze już jestem na miejscu to właściciel komisu nawet nie wiedział jakiego koloru jest to auto !

Mówił że przyjedzie granatowa BMW :mad2: :duh:

 

widocznie teraz jest odważniejszy i wrzucił więcej fotek

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano

Witam.

 

Mam kilka pytań odnośnie E31.

 

*Swego czasu otarło mi się o uszy, że nie jest to samochód dla osób wysokich(ponad 190cm wzrostu). Jak to wygląda w praktyce?

 

*Podobnie sprawa ma się z częściami zawieszenia. Słyszałem, że są strasznie drogie (koszt regeneracji przedniego zawieszenia waha się w okolicach 20 tyś. PLN).

Czy to prawda?

 

*Jak wygląda awaryjność skrzyni automatycznych? Wiem poniekąd, że w modelach np. E34 bywają dość awaryjne.

 

*Jak E31 spisuje się w dłuższych trasach? Jest znaczna różnica między trybem zawieszenia Sport/Komfort?

Opublikowano

Ja mam 180cm wzrostu i nie mam problemów z podróżowaniem -bujda raczej.Chyba że jako pasażer tylnej kanapy.Tam raczej to foteliki dla Kaczyńskich-nie polecam dłuższej jazdy.

 

Co do kosztu zawieszenia -gdyby wymieniać wszystkie amortyzatory oraz kpl zawieszenia przedniego i tylniego ,(drążki ,gałki,łączniki) to zapewne powstała by kwota zbliżona do 20 000zł więc to także mit.

 

Skrzynie - temat rzeka ja nie jestem zwolennikiem automatów więc podchodzę z uprzedzeniem ale nie jest tak tragicznie ,można obecnie wszystko naprawic a koszt taki jak do innych modeli BMW.

 

Jazda -nie da się opisać trzeba spróbować. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.