Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam BMW e34 502i R6 24V , plastikowy kolektor , 150 koni , 2 walki rozrzadu, łancuch samochod jest sprzed 1990 roku. I moje pytanie jest dosc banalne ale juz sie chyba sam pogubilem...... Jakie jest oznaczenie silnika m20 czy m50???? :mad2:
Opublikowano
wedlug tego mam m20 a to chyba 12 zaworowy z metalowym kolekotrem 129 koni. Mam samochdo 1988 roku wtedy nie wkldali tegoo 24 zaworowego silnika , natmoaist moj ma ciekawa historie, pozniewaz byl to egzemplarz pokazowy w salonie w Monachium gdzies stal przez okolo 3 lata jako pokazowy samochod , stad jego bardzo bogate wyposazenie jak na ten rocznik dwustrefowa klima , kierownica m pakiet , pelna elektryka szyb i lusterek , komputer , po tym jak stal w salonie przez 3 lata i wsiadalo do iego tysiace osob ma uszyta od nowa tapicerke skora-zamsz przez BMW, itd itd i jako pokazowy egzemplarz ma wlasnie silnik nowoczesniejszy czyli 24 zaworowy plastikowy koletkor lancuch 150 koni... wiec jaki to oznaczenie M....B20??? ale ile M????? bo slyszalem jeszcze opcje oprocz M50 , to M43 .. oszalec mozna :mad2:
Opublikowano

No nie pomoge Ci w inny sposob poczekaj na opinie posiadaczy 520 :?

ale kazdy samochod pomimo tego czy poikazowy czy tez nie powinien chyba byc uwzgledniony w realoem.com , chyba ze pozniej , pozniej przeszedl modernizacje

Opublikowano
stad jego bardzo bogate wyposazenie jak na ten rocznik dwustrefowa klima , kierownica m pakiet , pelna elektryka szyb i lusterek , komputer

 

:lol: No to rzeczywiscie BOGATE to Twoje wyposazenie....

 

Twoj silnik to M50 (24V) :!: M43 to R4 a M20 to R6 12V.

 

p.s. fabryka na pewno nie zmienila z M20 na M50

Opublikowano

rossi 20 - ja się nie czepiam ale pytam z ciekawości - kto Ci opowiedział historię tego auta ? - mam na myśli to stanie w salonie trzy lata ? i nowym silnikiem który w '88 r nie był dostępny ? masz do niego może Brif ?

 

... co do silnika - gdyby był zamontowany fabrycznie / wkładali je dopiero od lipca 1990 r - prędzej ich nie robili / to dekoder VIN -u by to wyłapał a tak pokazuje Ci po nr.nadwozia M20 i dlatego pytałem w tamtym temacie dot. układu chłodzenia o te 24V bo na schemacie wyszły Ci czujniki z M20 :doh:

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
rossi 20 - ja się nie czepiam ale pytam z ciekawości - kto Ci opowiedział historię tego auta ? - mam na myśli to stanie w salonie trzy lata ? i nowym silnikiem który w '88 r nie był dostępny ? masz do niego może Brif ?

 

Misiek tu nie chodzi o czepianie... trzeba kolege wyprowadzic z bledu :!: BMW FABRYCZNIE na 100% nie zmienilo tego silnika na M50 - bo po co... W salonie moglo faktycznie stac 3 lata (moje aktualne tez stalo rok w salonie) - trzeba sprawdzic pierwsza rejestracje, jezeli chodzi o tapicerke to z jakiej racji BMW mialo by obszywac nowa skora :D Przeciez wrzucili by odrazu wersje ze skorami - tapicerka to pewnie juz wlasna robota.....

Opublikowano

... ja sie rossi - ego nie czepiam , nie czepiam się też stania w salonie - niczego sie nie czepiam - chciałem tylko się wiedzieć czy sprzedający mu głupot naopowiadał czy mu to udokumentował , w pytaniu dot. brifu - powinna być data pierwszej rej i właściciele po kolei - i wszystko mu się wyjaśni ...

 

... a wzieło się to z tego że miał pare tematów dot. ogrzewania , zadawał pytania o silnik M50 a ze schematów z OEM -u wychodziło mu M20 i nic nie pasowało ...

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
Jesli chodzi o tapicerke to byla zalozona nie przez BMW tylko wlascieciela cala nowa poniewaz tamta byla zniszczona od wsiadanai setek osob w salonie. A co do histori czlowiek kupil to bmw od bylego wice prezesa Ery ktory jezdzil nim od 1992 w polsce do 2002 , potem sprzedal mu zreszta to byli znajomi. Wiec jestem trzeci wlasciecielm od nowosci. Niesety jak to bywa to nie jest udokumentowane :( wiec nie wiadomo jak tyo bylo choc faktycznie samochod jak na 88 rok jest dosc bogato wyposazony , rzadko sie o zdarza. a co do silnika to wedle VIN pokazuje na tej stronie ze powinien byc M20 a jest M50 , nie twierdze moze i byl przelozony z jakis wzgledow - to chyba akurat nie tragedia ze wlozyli ten silnik ;-) Wiadomo jak to w Polsce moze i bajki opowiedzial koles -- nie zmienia jednak faktu ze samochod nie skatowany, w dobrym stanie , w dobrym wyposazeniu , atrakcyjnym wygladzie i jak ten rok to dalem cene rozsadna... zaplacilem 8300 ale wolalem doplacic niz kupic skatowana za 6 tysicy. Misiek... wymienilem termostat (oczywiscie Wahler) , czujnik temparatury bo byl zardzewialy i do dupy ... i teraz rury gorace , strzalka sterczy na sztorc na srodeczku leci gorace ppwietrze wiec jest ok ;-) pozdrawiam was i wogle dziekuej Miskowi za pomoc wszelka :wink:
Opublikowano
... no i wszystko jasne , teraz wiesz że ewentualne części możesz kupować w/g swojego VIN-u natomiast co do części " silnikowych " musisz posługiwać się typem silnika M50 ale myślę że nie będzie wielu okazji :cool2:
* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
Dokladnie wszystko co dotyczy calego samochodu wedle VIN , tylko jesli chodzi o silnik to wiadomo ze M50 ;-) Nie twierdze ze nie jest przelozony do tego samochodu, moze ktos wsadzil tu M50 , ja sie z tego tylko ciesze :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.