Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przegladając różne informacje na forach zauważyłem interesującą mnie rzecz a mianowice to, że pod szarymi progami kryje sie orginalny lakier... moje pytanie brzmi jak i czym zetrzec te szare progi zeby sie dostać do orginalnego lakieru i progi mieć w kolorze nadwozia?
Opublikowano

Chcesz zdzierac konserwacje????? Po co? Jesli przeszkadza Ci szary kolor to jedz do lakiernika i pomaluj na kolor nadwozia.

Ja wlasnie mam przeswity lakieru spod konserwacji na prawym progu i się zastanawiam czym je uzupełnic!

Opublikowano

No właśnie skoro nie masz przeswitów to masz konserwacje w dobrej jakości i wystarczy pomalować :wink:

Praktycznie i ładniej niż zdzierac :!: :naughty:

 

Co do środka do konserwacji to niech Ci jakiś polecą w sklepie, bo jest ich dużo

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
po co malowac jak moze po tym szarym znajduje sie orginalny lakier wiec wystarczy ten szary zmazac i gotowe. Tylko moje pytanie brzmi czym i jak to zrobic?
Opublikowano

Hmm ............

a ja mam pytanko ja w moim Touringu mam siwe progi to jest taki oryginał zabezpieczenie to jest tak jakby jakaś guma pod tym jest jeszcze biała warstwa......... i mam problem bo zahaczyłem i mam rysę i chce to czymś zabezpieczyć czymś podobnym jak oryginał dodam iż tego normalnie nie widać bo to jest dolna krawędź progu ............

koledzy doradźcie

pozdrawiam Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano

Ad.1 Jeżeli jest zabezpieczenie seryjne to po coś ono tam jest. Nie ma sensu go zdrapywać (mija to się z celem jesgo zastosowania!!), lepiej je pomalować bo wtedy bedzie i wyglądało i "działało".

 

Ad. 2 Skoro jest to niewidoczne to możesz to zrobić silikonwm, jak sie postarasz to może i znajdzie silikon w kolorze (podobnym) do nadwozia, a jak nie to rryse uzupełnij silikonem (inny kolor) i maźni cały spód progów zkąś farba zabezpieczającą

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Ta szara warstwa to tak zwany "baranek" antykorozyjny.

Ja też zauważyłem że pod tylnim zderzakiem jest normalny lakier :shock:

Zamiast zdzierać lepiej polakierować na to zabezpieczenie.

http://www.toya.net.pl/~yeahman/00/bmw4.jpg
Opublikowano
po co malowac jak moze po tym szarym znajduje sie orginalny lakier wiec wystarczy ten szary zmazac i gotowe.
Po to żeby Ci rdza progów nie zżarła po roku. Lepiej pomalować, jak już chcesz miec na gładko to sobie kup nakładki na progi i pomaluj, jak za drogo to kup szpachle i zrob na gladko (chociaz szpachle odradzam z roznych wzgledow), baranka nie zdzieraj, bo skoro tam jest to chyba jakas role spelnia nie sadzisz?
Opublikowano

Z drugiej strony sami zobaczcie na efekt zdzierania konserwacji,

auto wygląda ślicznie...

 

http://img79.imageshack.us/img79/6685/obraz029bw6.jpg

 

http://img49.imageshack.us/img49/2360/obraz041aia3.jpg

 

* fotki kogoś z forum

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

Opublikowano
A jak pomalujesz to będzie gorzej wyglądało?
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
No nie twierdze że bedzie brzydko wyglądać jak zedrzesz baranka, ale to sie mija z celem. :mad2:
Opublikowano
A jak pomalujesz to będzie gorzej wyglądało?

 

Na baranku tak, gorzej.

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

Opublikowano

bieniu3000 napisał:

Lepiej pomalować, jak już chcesz miec na gładko to sobie kup nakładki na progi i pomaluj, jak za drogo to kup szpachle i zrob na gladko (chociaz szpachle odradzam z roznych wzgledow), baranka nie zdzieraj, bo skoro tam jest to chyba jakas role spelnia nie sadzisz?.... No nie twierdze że bedzie brzydko wyglądać jak zedrzesz baranka, ale to sie mija z celem
kupowanie jakis beznadziejnych progów plastikowych itp. to dopiero mija sie z celem jak orginalne 100 razy lepiej wyglądają a jeżeli chodzi o szpachlowanie dobrych progów to dopiero głupota!

 

nygus7 dobrze zauważył i jakoś nie widać żeby coś sie działo z tymi progami a jak widąc na zdjęciach baranek został ściągnięty a pod nim super lakier został i nie widać żeby rdza progi zżerała!

A pozatym w moim pytaniu chodziło o to jak sie pozbyć tego "baranka" a nie o to co na niego nałożyć...

Opublikowano
to zdzieraj, jak Ci rdza zacznie chrupać progi to sobie przypomnisz co radzili Ci ludzie na forum. :dance:
Opublikowano
bo lakier to nie wszystko a wiec ze bmw jest okropnie podatne na naszego przyjaciela ;rdze; :twisted2:
Kierowco jeszcze dyszka zajrzyjmy smierci w oczy !!
Opublikowano
no fakt rdza lubi auta ale zawsze jest cos za cos więc jak ktoś wie jak sie pozbyć tego "baranka" to czekam na info. Pozdrawiam!
Opublikowano
A co na rantach nadkoli nie ma lakieru? A rdza jakoś je chrupie w połowie beemek.

 

Mysle ze wszystkim chodzi o "wypiaskowanie" progow. Wiadomo, woda z przednich kol wali prosto po progu i rzeczywiscie ten element bedzie bardziej podatny na rdze niz nadkole.

 

Warto, nie warto, wyglada fajnie :lol:

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

Opublikowano
Jak już koniecznie chcesz go zdzierać, to chyba papierem sciernym troszke grubszym, jak zaczna sie przeswity robic to cieniutkim a na koniec pasta polerska. tylko uwazaj zeby nie przetrzec lakieru. Nie sadze zeby byl jakis plyn ktory baranka rozpusci pozostawiajac lakier w nienaruszonym stanie... jeśli sie myle to niech mnie ktos poprawi :D
Opublikowano
Sprubój na początek benzyną jest delikatniejsza, jak to nie pomoze to rospuszczalnikiem. Nitro powinno to zmyc, najpierw sprawdz w niewidocznym miejscu czy nie zmywa lakieru, jesli jest oryginalny to nie powinno sie z nim nic dziac. Pracowalem 5 lat na lakierni i takie rzeczy zmywalismy benzyną lub rozpuszczalnikiem. u mnie zeszlo tylko zapewniam ze to nie byl baranek, to byla oryginalna konserwacja ale gladka a baranek z tego co wiem jest chropowaty. Sprobuj moze sie uda. Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.