Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM SERDECZNIE JAK SIE ODPOWIETRZA UKLAD CHLODZENIA W 520 24v ?? ZNALAZLEM TYLKO W CHLODNICY KOREK , A CZY JEST GDZIES NA PRZEWODACH???? CZY TYLKO JEDEN W CHLODNICY ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, tylko jeden odpowietrznik (w M20 są dwa).

 

Pewnie wiesz, jak się to zalewa/odpowietrza, ale napiszę w skrócie.

 

Najlepiej jest wykręcić odpowietrznik, włączyć zapłon (nie silnik, tylko zapłon), ustawić ogrzewanie na max (żeby elektrozawory były otwarte) i zalać układ prawie "po uszy" (do pierwszego wylania płynu przez odpowietrznik). Zakręcić odpowietrznik, odpalić silnik. Grzać silnik, tak do końca niebieskiej kreski, dolewając płynu. Zakręcić korek, dogrzeć silnik, co pewien czas popuszczać odpowietrznik i wypuszczać powietrze. Jak przestanie lecieć powietrze i będzie leciał sam płyn bez baniek powietrze - koniec. Przeważnie po ostygnięciu trzeba dolać płynu i tyle.

Kai
Opublikowano

Witam ja zalewałem w TDS dodatkowo płyn bezpośrednio do przewodów od tłoczków, które pompuja płyn w układ grzania kabiny.

Wcześniej miałem słaby nadmuch ciepłego powietrza. Teraz jest ok.

Kolega też tak robił w benzynce.

Opublikowano
przy gazie jest problem ,marznie reduktor, i po "ptokach", ja przy elektrozaworze zainstalowalem [z francuza-chyba Citroena] odpowietrznik ,wydaje mi się że to najwyższy punkt w ukladzie bo jest naprawdę problem , temp. w aucie skacze bo tworzy się para potem spada znów wzrasta popieprzenie z poplątaniem,-w e28 to było takie proste!
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.