Skocz do zawartości

[E36 320] nie rowne obroty


niedz

Rekomendowane odpowiedzi

dzieki za info, chyba naprawde poszukam tej odmy - czy ktos sie do niej dobieral w silniku M50 i mogly mi zapodac czynnosci krok po korku?

:arrow: rafal_ek jak zdejmowales pokrywe zaworow to wymieniales uszczelke?

 

uszczelke wymyłem w benzynie i założyłem spowrotem.nie trzeba jej wymianiac raczej :D

 

a co do znalezienia odmy, podejrzewam że jest tez pod pokrywą zaworów.to jest bardzo proste,sam to robiłem. odkręcić pokrywe,zdjąć ,pod nia jest zamocowana odma, nalać do odmy benzyne,wymieszać kilka razy i wylać,zobaczysz jakie brudy wylecą. potem tylko przemywasz uszczelke,zakłądasz pokrywe i dokręcasz śruby. Wszystko!! życze powodzenia!! :lol:

 

pozdr, rafal_ek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udalo mi sie znalezc odme, wyjalem caly przewod - nie jest brudny, troszke oleju, ale przeswit jest,

podsumowujac:

1.wymienione swiece, filtry

2.sprawdzony krokowy

3.wymieniona sonda lambda

4.sprawdzona odma

 

co nastepne?

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kwestii przeplywki to sa one chyba sprawne poniewaz po odpieciu tyczki nastepuje wyrazne wchniecie obrotow,

a co do samej przepustnicy - hmm troche ja czyscilem - musilabym sie za to porzadnie wziac - rozmumem ze nie trzeba jej demontowac z kolektora?

gdzie sie znajduje sam potencjometr? czy jest on jako czesc wykrywana podczas diagnostyki komputerowej? no i zasadnicze pytanie -- jaki jest koszt elementu?

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz racje - musze ja sprawdzic zeby byc pewnym, powiedz jak sie do nich dobrac? - na ktorym przwodzie ma byc to napiecie?

podlaczam calosc - zdejmuje lekko koszulke i wpinam sie po kolei w kazdy ? we wtyczce sa chyba 4 lub 5 bolcow czyli pewnie bedzie tez tyle przewodow?

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie posiadam schematów elektryki od 2.0 ale u mnie na 2.5l nalezy podpiąc się pod siwo-bialy przewód on wysyla sygnal na komputer. Natomiast siwo-zólty jest to napiece z kompa na przeplywke. Odpalasz silnik, lekko sciągasz tą oslonke tylko czasem nie odpnaj przeplywki, ktos siedzi w kabinie i trzyma 3000obr a ty sprawdzasz napiecie. Musiy wynosic 3,5v.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy okazji montazu alarmu podpialem sie pod kabel od przeplywomierza, znajomy deptal do 3000obr a ja sprawdzilem ze napiecie jest 3,5 - 3,6V czyli przeplywomierz jest sprawny.

zastanawiam sie jeszcze nad prozaiczna sprawa - od wrzesnia tankuje caly czas na jednej stacji benzynowej ---bezoblsugowa neste - moze hmm paliwo nie jest najwyzszych lotow. Dzis zalaje na shellu zobaczymy.

Niemniej gra toczy sie dalej i czekam na kolejne 'strzaly'

Z waszych zostalo mi jeszcze czyszczenie przepustnicy.

Ponawiam pytanie o lokalizjac potencjometra przepustnicy w M50?

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.