Skocz do zawartości

[E36 320] nie rowne obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dzieki za info, chyba naprawde poszukam tej odmy - czy ktos sie do niej dobieral w silniku M50 i mogly mi zapodac czynnosci krok po korku?

:arrow: rafal_ek jak zdejmowales pokrywe zaworow to wymieniales uszczelke?

 

uszczelke wymyłem w benzynie i założyłem spowrotem.nie trzeba jej wymianiac raczej :D

 

a co do znalezienia odmy, podejrzewam że jest tez pod pokrywą zaworów.to jest bardzo proste,sam to robiłem. odkręcić pokrywe,zdjąć ,pod nia jest zamocowana odma, nalać do odmy benzyne,wymieszać kilka razy i wylać,zobaczysz jakie brudy wylecą. potem tylko przemywasz uszczelke,zakłądasz pokrywe i dokręcasz śruby. Wszystko!! życze powodzenia!! :lol:

 

pozdr, rafal_ek

Opublikowano

gramy dalej

A 2 - trafiony?

 

a serio

Potencjometr na przepustnicy, warto tez wyczyscic przepustnice, otwierasz klapke, szmatka + benzyna i szorowanko, zawsze tam jest osad i przepustnica sie czasem nie domyka

Opublikowano

w kwestii przeplywki to sa one chyba sprawne poniewaz po odpieciu tyczki nastepuje wyrazne wchniecie obrotow,

a co do samej przepustnicy - hmm troche ja czyscilem - musilabym sie za to porzadnie wziac - rozmumem ze nie trzeba jej demontowac z kolektora?

gdzie sie znajduje sam potencjometr? czy jest on jako czesc wykrywana podczas diagnostyki komputerowej? no i zasadnicze pytanie -- jaki jest koszt elementu?

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

Opublikowano

masz racje - musze ja sprawdzic zeby byc pewnym, powiedz jak sie do nich dobrac? - na ktorym przwodzie ma byc to napiecie?

podlaczam calosc - zdejmuje lekko koszulke i wpinam sie po kolei w kazdy ? we wtyczce sa chyba 4 lub 5 bolcow czyli pewnie bedzie tez tyle przewodow?

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

Opublikowano
Nie posiadam schematów elektryki od 2.0 ale u mnie na 2.5l nalezy podpiąc się pod siwo-bialy przewód on wysyla sygnal na komputer. Natomiast siwo-zólty jest to napiece z kompa na przeplywke. Odpalasz silnik, lekko sciągasz tą oslonke tylko czasem nie odpnaj przeplywki, ktos siedzi w kabinie i trzyma 3000obr a ty sprawdzasz napiecie. Musiy wynosic 3,5v.
Opublikowano

przy okazji montazu alarmu podpialem sie pod kabel od przeplywomierza, znajomy deptal do 3000obr a ja sprawdzilem ze napiecie jest 3,5 - 3,6V czyli przeplywomierz jest sprawny.

zastanawiam sie jeszcze nad prozaiczna sprawa - od wrzesnia tankuje caly czas na jednej stacji benzynowej ---bezoblsugowa neste - moze hmm paliwo nie jest najwyzszych lotow. Dzis zalaje na shellu zobaczymy.

Niemniej gra toczy sie dalej i czekam na kolejne 'strzaly'

Z waszych zostalo mi jeszcze czyszczenie przepustnicy.

Ponawiam pytanie o lokalizjac potencjometra przepustnicy w M50?

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.