Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z autkiem E46 2,0 diesel 136 KM, mianowicie jest on bardzo słaby, jak mu moco przycisne pedał gazu to z tyłu widać czarną chmure dymu. Filtr powietrza mam wymieniony, paliwa też, a nawet przepływomierz oryginalny BOSCH'a (poprzedni właściciel przed sprzedażą założył nowy). Spalanie w normie na trasie około 6 l przy predkości 140km/h. Ostatnio zauważyłem, że mam dziure w wężyku (chyba jakiegoś podciśnienia), chodzi o ten wężyk który idzie od małej czarnej plastikowej puszeczki przy lewym nadkolu w strone prawewgo nadkola - dalej nie patrzyłem. Jak go naprawiłem, to silnik na wolnych obrotach zaczął jakby dusić się spalinami, jak ponownie zrobiłem dziure to zaczął pracować normalnie - tyle że słaby jest. Na diagnostyce komputerowej jeszcze nie byłem ale w najbliższym czasie mam zamiar to zrobić, w międzyczasie prosze o pomoc. Acha jeszcze jedno szarpie pomiędzy 1900 a 2000 obrotów. Prosze o pomoc

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano
Witam, ponownie, byłem dzisiaj na diagnostyce komputerowej i się okazało że nie ma żadnych błędów. Koleś mi tylko powiedział że można wytłuc porcelanke z kata i powinno być lepiej. Przeprowadziłem doświadczenie i wymieniłem wężyk (o którym pisałem wyżej) na nowy. Co się okazało autko teraz całkiem nieźle śmiga, ale wydaje mi się że chyba jeszcze nie jest to (nie jeździłem wcześniej 2,0 dieselm 136 KM - dlatego nie mam porównania). Jak mu wcisne pedał gazu już tak mocno nie kopci, ale nadal ma nierówne obroty na biegu jałowym, które ustępują po zdjęciu przewodu z zawor EGR. Nadal szarpie między 1900 - 2000 obrotów. Co to może być ?

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano
Pisałeś że poprzedni właściciel wymieniał przepływke,ale czy programował na nowo autko bo po każdej wymianie trzeba to robić .Miałem podobnie, a po programowaniu w serwisie(280zł) śmiga jak nowe.
Opublikowano
Tak, filtr powietrza i paliwa mam wymieniony. Co do programowania po wymianie przepływki, to poprzedni właściciel tego nie robił, ale w ogóle pierwszy raz słysze o czymś takim !!! Przecież nawet błędów nie trzeba kasować, bo znikają one same po odłączeniu akumulatora, a już w ogóle po co programować ?? hmmmm z ciekawości zadzwonie do serwisu i się o to zapytam ...

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano
Witam, dzwoniłem do serwisu BMW no i rzeczywiście trzeba niby adoptować tą przepływke od nowa, koszt 300 zł. Ale moim zdaniem to jest naciąganie na koszty, zadzwoniłem później do serwisu BOSCH'a i powiedzieli mi że koszt tego 90 zł, hmmm dziwna sprawa tam 300 a tu 90 ...

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano
programować trzeba jestem tego pewien.Po kupnie nowej przepływki BOSCHA i jej wmontowaniu nastąpiła nieznaczna poprawa,auto stało się trochę silniejsze ale między 2500-3000 obr.na min. problem mi pozostał.Ja też nie wiedziałem że istnieje taka konieczność i po wstawieniu trzeba programować.|M|yślałem ,że ta nowa jest jakaś ferelna.Ale po wizycie w serwisie samochód idzie jak burza,nie ma dziury w obrotach ma porządnego kopa.Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.