Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Szukałem ale nie mogłem nigdzie na forum znaleźć odpowiedzi na mój problem :? Nie chce zawracać Wam za bardzo gitary no ale jestem w kropce! ok więc do rzeczy bo ta historia jest troche pogmatwana :?

Przywiozłem z Niemiec bmw e30 316. Miała duże problemy z zapaleniem gdy auto było zimne! Gdy się rozgrzała paliła lepiej ale przy naciśnięciu pedału gazu coś ją chwilowo krztusiło. Po rozgrzaniu słychać też delikatny stukot! jakby zawór klepał :? Zawiozłem więc auto do znajomego mechanika aby to sprawdził krok po kroku. Ten stwierdził że dla niego jest tam wszystko ok i nic nie znalazł więc zawiózł auto do elektromechanika! Ten auto podpiął pod kompa sprawdził i odwiózł do mechanika mówiąc mu co jest grane. Pojechałem odebrać auto a ten zapomniał co mu tamten powiedział i kazał mi do niego dzwonić. Zrobiłem tak a tamten mnie pojechał twierdząc że ma tyle aut że nie pamięta o które auto chodzi :evil: kosztowało mnie to wszystko jakieś 130zł a moje auto jak paliło tak pali :duh: :mad2: :jawdrop: może ktoś z Was miał podobny problem, żeby nie powiedzieć pecha :?: :?:

  • 2 lata później...
Opublikowano

dopisze się do tematu mianowicie mój problem wygląda następująco:

 

już sam nie wiem gdzie ręce wepchać...

jutro wyręce i sprawdzę wtryski....

moje auto po nocy nie chcę odpalać(3-4 razy dłuuugo kręcę i dopiero zapala)

jakby był zapowietrzony(takie moje odczucie) bo później już elegancko brym i pali

jak postoi 3-4h to trzeba kręcić 2 razy

 

filtr paliwa i świece mają 7-8tys km; pompa paliwa nówka i wstawiłem zaworek zwrotny zaraz za pompą, na przewodzie zasilającym...

przeglądnąłem przewody pod autem wyglądają ok i nic nie czuć benzyną...

 

sprawdziłem miernikiem czujnik temperatury, mam rozbieżność 200ohm tylko ten miernik jest za 12pln i nie wiem jaka była temp wody bo jest dość ciepło na dworze (nie sprawdziłem czy idzie napięcie na przewodzie po przekręceniu klucza ;/)

 

sprawdzę tez jutro czujnik od powietrza

 

ja już na prawdę nie wiem co złapać

:cry2:

 

sry dopiero zobaczyłem że to o e30 (ja mam e36 m50b20 + gaz II gen)

Opublikowano
Witam. A może któryś z panów miał doczynienia z Dieslem? Mam taki objaw, że co któreś kręcenie z kolei nie chce odpalić za pierwszym razem. Średnio raz w tygodniu zdaża mi się taka sytuacje. Najczęściej po jakichś 4- 5 godzinach stania. Wsiadam chcę odpalić, rozrusznik kręci jak szalony ale silnik nie odpala. Odpuszczam, przekręcam kluczyk drugi raz (po chwili grzania świeczek oczywiście) i wtedy łapie od strzału... Zachodzę w głowę co jest grane :? Byłbym wdzięczny za jakieś naprowadzenie na właściwy trop. Pozdrawiam :wink:
Opublikowano
Świece mam nowiutkie, zakładane w zeszłym miesiącu. I wcale nie były najtańsze, więc to raczej nie one... Poza tym nie ma reguły: Po nocy odpala od strzału, a CZASEM jak postoi kwadrans to nie łapie za pierwszym razem..:/ Dziwne...
Opublikowano
Świece mam nowiutkie, zakładane w zeszłym miesiącu. I wcale nie były najtańsze, więc to raczej nie one... Poza tym nie ma reguły: Po nocy odpala od strzału, a CZASEM jak postoi kwadrans to nie łapie za pierwszym razem..:/ Dziwne...

objawy konca pompy wtryskowej lub pompy paliwa.

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Opublikowano
Dodam tylko, że ZNOWU mam zapowietrzony układ paliwowy. Drugi raz w ciągu dwóch tygodni. Z tym problemem pojechałem do mechanika i wspomniałem też o tym odpalaniu, a pan mechanik powiedział, że to może być elektrozawór. Że może coś nie łaczyć przy stacyjce. Ze stacyjką też walczyłem jakiś czas temu (pisałem o tym na forum)... We wtorek odstawiam auto na dobre do tego miłego pana. Regeneracja pompy to spory koszt? :(
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Sorry, że nie zakończyłem wątku!!! Zapowietrzony układ paliwa był spowodowany zasyfionym paliwem i sitkiem na ssakui w zbiorniku. Chwilowe sporadyczne problemy z odpalaniem były spowodowane usterką wtyczki alektrycznej na głównym przewodzie zasilającym pompy paliwa. Oprócz tego szwankujący wtrysk sterujący, z którym jeszcze nie zdążyłem zrobic porzadku :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.