Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym założyć jakąś ładną końcówkę - i tu pytania:

- czy lepiej taką do wspawania, czy przykręcaną (do wspawania to o tyle kłopot, że musiałbym do serwisu podjechać)?

- czy końcówka może poprawić dźwięk, czy to ściema co piszą?

- nie mam za bardzo pomysłu na kształt - myślałem o owalnej, tak żeby nie była za wiele większa od oryginalnej - jakieś sugestie?

 

Jest jeszcze jedna sprawa oryginalnie końcowa rura jest dość długa, także trzeba by przyciąć, żeby nowa końcówka jakoś wyglądała - czym zabezpieczyć brzeg po ucięciu, żeby mi rdza szybko nie zjadła?

 

Zależy mi w zasadzie tylko na walorach estetycznych - oryginalny tłumik dobrze się sprawuje, ale wygląda średnio.

Opublikowano

Sama koncowka dźwieku nie zmieni az tak bardzo, a w dodatku bedzie wygladała... średnio. Zainwestuj w sam koncowy tłumik, nie jest to az taki wydatek duzy, a bedzie wygladało i ładnie grało :P

Jako posiadacz tego samego silnika co Ty, moge powiedziec ze bardzo ładnie gra w połaczeniu z nim tłumik ulter'a z dwoma koncowkami okragłymi, nie jest za głosno, nie jest za cicho, w sam raz. Przynajmniej słychac ze cos sie dzieje :)

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Opublikowano
Zalezy kto jak ma zrobione.. Ja mam końcówke wspawana - dzwiek jak dla mnie idealny - nie jest zbyt głośny na wolnych obrotach (przy 4-6 tys ładnie ryczy) a dzwiek jest poprostu esensja motoru. Estetyka tez niczego sobie bo się postarałem :8)
http://www.toya.net.pl/~yeahman/00/bmw4.jpg
Opublikowano
Albo 2 x dwururka po dwoch stronach - to już jeśli chodzi o estetyke jest najładniejsze moim zdaniem.
http://www.toya.net.pl/~yeahman/00/bmw4.jpg
Opublikowano

Końcówka to mimo wszystko znacznie mniejszy koszt - dedykowany Ultera kosztuje 600zł, a mój tłumik jest prawie nowy, więc szkoda by się było pozbywać.

 

Jeżeli końcówka również poprawia dźwięk, a w wyglądzie nie będzie się różnić niż gdybym nowy tłumik założył, to po prostu nie ma sensu zmieniać tłumika - mocy mi na pewno nie doda, a jeśli już to minimalnie.

 

Żebym tylko wiedział jak wypada końcówka w porównaniu do sportowego tłumika - bo jeżeli nowy tłumik byłby znacznie lepszy to zawsze mogę ten co mam sprzedać i nie będzie takźle finansowo.

 

 

2x dwururka - jasne, że najładniejsze, ale trzeba ciąć zderzak, czego wolałbym uniknąć - poza tym to prawie 2x większy koszt - bo około 1000zł za Ultera dedykowanego (jeżeli jest, bo na stronie mają taki do iSa)

Opublikowano

Nic ci nie da sama koncowka.. a przykrecana bedzie wygladac strasznie.. Bleee

Albo jakis tlumik specjalny, albo ten twoj trzeba zmodyfikowac..

Opublikowano
Jak chcesz zmieniac końcówkę to twoja sprawa ale takimi rzeczami jak korozja brzegu rury po ucięciu to się nie przejmuj bo znacznie bardziej będzie ci korodowało w miejscu przyspawania nowej końcówki do puszki tłumika jakbyś tego nie zabezpieczał.
Opublikowano
ja ci polecam ATTB tani koszt solidne wykonanie dobre dziala z BMW . ja zamontowalem i jestem na maxa zadowolony z efektu jak cos to dawaj PW to dam ci namiar na goscia co robi te tlumiczki.

Keep Drifting Fun

E-36 coupe drift spec.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.