Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam.od roku posidam moje autko 320d e-90 w te wakacje zostala zawirusowana i smiga piekne ale nie w tym tkwi problem...przy predkosci 105km/h slychac jakies buczenie z przodu..tzn,. najlpiej wyczuwa sie to jadac np.120km/h i zaczynajac wolno hamwac to przy predkosci okolo 105km/h slyhac buczenie z przodu jst to wyczuwan takze na kierownicy oraz pod pedalem hamulca w trakcie hamowania...dodam ze serwis nie moze sobie z tym poradzic...wedlug mnie napwno to nie lozysko ani jak to stwierdzil serwis wina opon,zmienilem na zimowe i jest to samo;/

320d po wirusie: 202KM i 406Nm


"Jeśli Bóg byłby za przednim napędem, chodzilibyśmy na rekach" :D

Opublikowano
powiem ci tak...auto ma przejechane 30 tys km i akurat mialem do wymiany klocki jak bylem na serwisie i mieli zrobic takze to buczenie...stwierdzili ze pasowaloby zmienic wszystki tarcze hamulcowe bo niby sa przegrzane (fioletowe)...dla mnie bylo to smieszne wiec normalne ze nie zmienilem...stwierdzili ze to 1 krok do tego aby cos robic w tej sprawie...dla mnie to smieszne przyjechalrem do domu podjechalem do znajomego mechanika odkrecil kola zobaczykl tarcze i powiedzial ze oni sa nienormalni...a buczenie dalej pozostalo...w przyszlym tyg mam byc na serwisie i maja z tym walczyc.

320d po wirusie: 202KM i 406Nm


"Jeśli Bóg byłby za przednim napędem, chodzilibyśmy na rekach" :D

Opublikowano
tak jak napisalem wyczuwalne jest to przy predkosci okolo 105km/h i nie tylko przy hamowaniu jadac caly czas ta predkoscia tez slychac buczenie i czuc na kierownicy...a mozliwe zeby piasta padla przy 30tys km ?????

320d po wirusie: 202KM i 406Nm


"Jeśli Bóg byłby za przednim napędem, chodzilibyśmy na rekach" :D

Opublikowano

bardzo mozliwe ze jest to piasta,

popros panow z warsztatu o pisemna propozycje usuniecia usteki i jezeli masz taka mozliwosc jedz do innej stacji BMW, nie wspominaj ze byles gdziekolwiek i niech oni tez sie wypowiedza

Opublikowano

o pisemna propozycje usuniecia usterki?? tzn??

a co do tamtego to bylem juz w innym serwisie bmw i tez nie wiedza co to moze byc a mnie ta sytuacja zaczyna powoli denerwowac...

320d po wirusie: 202KM i 406Nm


"Jeśli Bóg byłby za przednim napędem, chodzilibyśmy na rekach" :D

Opublikowano

a czy ten inny serwis ogladal tarcze ?

zakladam ze korzystales z autoryzowanych stacji BMW

 

pismo moim zdaniem przydaloby sie na wypadek, gdyby wymiana tarcz nie pomogla, a potem jakis madry czlowiek z warsztatu powie Ci, ze "tarcze byly fioletowe, wiec i tak trzeba bylo je wymienic, ale to nie bylo przyczyna huczenia" - bo i takie przypadki cwaniactwa ze strony ASO sa znane

majac ich pismo i nieskutecznie wykonana naprawe (czyli zle zdiagnozowana przyczyne usterki) - nie placisz za "niepotrzebnie" wymienione elementy, ktore nie podlegaja gwarancji

 

swoja droga - jezeli ASO BMW przyznaje sie, ze nie wie, co jest przyczyna, postepuje srednio profesjonalnie...

moze trzeba im zasugerowac, ze skoro sobie nie radza, niech zatrzymaja auto na tak dlugo jak potrzebuja, a na czas naprawy niech udostepnia Ci auto zastepcze ? ;)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
nie uwierzycie co powiedzieli mi w serwisie??? kierownik dzwoniac do mnie powiedzial ze bylo juz u nich chyba ze 4 nowe e90 i wszystkie maja podobne objawy i ze chyba tak ma byc...myslalem ze szlag mnie trafi jade tam jutro i chyba bede musial spier... kilka ludzi w ASO.

320d po wirusie: 202KM i 406Nm


"Jeśli Bóg byłby za przednim napędem, chodzilibyśmy na rekach" :D

Opublikowano
nie uwierzycie co powiedzieli mi w serwisie??? kierownik dzwoniac do mnie powiedzial ze bylo juz u nich chyba ze 4 nowe e90 i wszystkie maja podobne objawy i ze chyba tak ma byc...myslalem ze szlag mnie trafi jade tam jutro i chyba bede musial spier... kilka ludzi w ASO.

 

Skoro tak, to może to wada fabryczna, a auto było po wypadku ?

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano
nie auto nie bylo po wypadku byo kupione nowe w salonie.

320d po wirusie: 202KM i 406Nm


"Jeśli Bóg byłby za przednim napędem, chodzilibyśmy na rekach" :D

Opublikowano
nie uwierzycie co powiedzieli mi w serwisie??? kierownik dzwoniac do mnie powiedzial ze bylo juz u nich chyba ze 4 nowe e90 i wszystkie maja podobne objawy i ze chyba tak ma byc...myslalem ze szlag mnie trafi jade tam jutro i chyba bede musial spier... kilka ludzi w ASO.

 

popros, zeby Ci napisal na firmowym papierze i podpisal imieniem i nazwiskiem, "ze tak ma byc" :mad2:

spytaj tez, czy chca sami powolac rzeczoznawce aby ustalil przyczyne usterki, czy tez wola zaplacic za rzeczoznawce, ktorego Ty powolasz

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, jeszcze miesiac dzieli mnie od E90D ale sadze, ze rozwieje wasze watpliwosci. Jezeli macie wyrazne bicie na kierownicy po przekroczeniu 100km i dokuczliwe w okolicach 140-150 zwiazane jest to z osiowaniem felg na piascie (o ile opony zostaly wywazone). Srawa pojawia sie czesto gdy zalozycie nie fabryczne felgi a pierscien centrujacy nie jentruje w 100%... Przy zakladaniu felg np z zimowych, malo obeznany koles zaklada felgi na piaste , felga w chodzi w otwory srub i piasty, ale jezeli otwor na feldze jest wiekszy, felga pod wplywem wlasnego ciezaru opada... Moze to byc np 2-3mm na strone. Koleszka przykreca felgi i odjezdzacie, ale z wyraznym biciem. Czasami jezeli felgi nie zostana dociagniete a zostaly na takich felgach prawidlowo wycentrowane, to podczas najechania na kraweznik, lub dobicie na dolku moga ulec przesunieciu, co przy oponach z malym profilem moze sie przydazyc, kierownica bedzie bic.

Druga sytuacja... jezeli czujecie bicie na kierownicy podczas hamowania, to stawiam na tarcze:) i w 99,99% to skrzywione tarcze daja bicie. Fabryczna norma roznicy na tarczy, to 0,02 mm. Celowo wyznaczane by cofnac klocek po odhamowaniu. Ale!!! Jezeli macie piekny samochod i warstwa soli, brudu drazni was na waszym bimerze, jedziecie na myjnie reczna.... Jezeli zbyt szybko sie tam pospieszycie a tarcze w trakcie drogi na myjnie uzyskaja wyzdsza temperature, pracownik myjni odpali kerschera, to mozecie miec 5000km przebiegu a tarcze beda do wymiany!!! W BMW stosowane jest zeliwo wysoko weglowe, ktore jest bardzo twarde, odporne na wysokie temperatury ale przez to poprostu nie znosi szybkiego schladzania. Dla uwagi, tendencja skrzywionych tarcz pojawia sie juz w kazdej marce z powodu walki o najkrutsza droge hamowania.

KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !
Opublikowano
jakos nie trafiles swoja wypowiedzia w temat :mad2:

320d po wirusie: 202KM i 406Nm


"Jeśli Bóg byłby za przednim napędem, chodzilibyśmy na rekach" :D

Opublikowano
witam.od roku posidam moje autko 320d e-90 w te wakacje zostala zawirusowana i smiga piekne ale nie w tym tkwi problem...przy predkosci 105km/h slychac jakies buczenie z przodu..tzn,. najlpiej wyczuwa sie to jadac np.120km/h i zaczynajac wolno hamwac to przy predkosci okolo 105km/h slyhac buczenie z przodu jst to wyczuwan takze na kierownicy oraz pod pedalem hamulca w trakcie hamowania...dodam ze serwis nie moze sobie z tym poradzic...wedlug mnie napwno to nie lozysko ani jak to stwierdzil serwis wina opon,zmienilem na zimowe i jest to samo;/

 

A w jakich serwisach BMW juz byles???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.